• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(Плівка медична рентгенівська, синя чутлива, пласка на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 24х30см. № 100, листова, упаковка, 100 листів в упаковці (НК 024:2019-40979); Плівка медична рентгенівська, синя чутлива, пласка на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 18х24см. № 100, листова, упаковка, 100 листів в упаковці (НК 024:2019-40979); Плівка медична рентгенівська, синя чутлива, пласка на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. № 100, листова, упаковка, 100 листів в упаковці (НК 024:2019-40979); Концентрований проявник для ручної обробки рентгенплівки (на 30 л. робочого розчину) каністра 5 л. (НК 024:2019-41008); Концентрований фіксаж для ручної обробки рентгенплівки ( на 25л. робочого розчину) каністра 5 л. (НК 024:2019-41008); Плівка радіографічна стоматологічна медична для ручної обробки, призначена для внутрішньо-ротової рентгенографії, синя, високої чутливості, володіє дрібнозернистою емульсією, максимальною оптичною щільністю і високою контрастністю для оптимальної якості. Режим прояву від 4 до 6 хвилин. Пакування: №100 вологонепроникних пластинок розміром 3х4 см. (НК 024:2019-40978); Плівка флюрографічна 70мм х 30,5 м, синя чутлива, роликова на поліестеровій основі однобічним емульсійним покриттям для флюрографії. (НК 024:2019-40979); Термоплівка UPT-210 BL 210мм х 12,5м Технічна характеристика: оригінальна рулонна, прозора, блакитна плівка UPT-210 BL - є стандартним витратним матеріалом для принтерів SONY UP-990 AD (НК 024:2019-63183)

ДК 021:2015, код 32350000-1 - Частини до аудіо - та відеообладнання (Плівка медична рентгенівська, синя чутлива, пласка на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 24х30см. № 100, листова, упаковка, 100 листів в упаковці (НК 024:2019-40979); Плівка медична рентгенівська, синя чутлива, пласка на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 18х24см. № 100, листова, упаковка, 100 листів в упаковці (НК 024:2019-40979); Плівка медична рентгенівська, синя чутлива, пласка на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. № 100, листова, упаковка, 100 листів в упаковці (НК 024:2019-40979); Концентрований проявник для ручної обробки рентгенплівки (на 30 л. робочого розчину) каністра 5 л. (НК 024:2019-41008); Концентрований фіксаж для ручної обробки рентгенплівки ( на 25л. робочого розчину) каністра 5 л. (НК 024:2019-41008); Плівка радіографічна стоматологічна медична для ручної обробки, призначена для внутрішньо-ротової рентгенографії, синя, високої чутливості, володіє дрібнозернистою емульсією, максимальною оптичною щільністю і високою контрастністю для оптимальної якості. Режим прояву від 4 до 6 хвилин. Пакування: №100 вологонепроникних пластинок розміром 3х4 см. (НК 024:2019-40978); Плівка флюрографічна 70мм х 30,5 м, синя чутлива, роликова на поліестеровій основі однобічним емульсійним покриттям для флюрографії. (НК 024:2019-40979); Термоплівка UPT-210 BL 210мм х 12,5м Технічна характеристика: оригінальна рулонна, прозора, блакитна плівка UPT-210 BL - є стандартним витратним матеріалом для принтерів SONY UP-990 AD (НК 024:2019-63183)

Торги не відбулися

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження: 02.09.2019 09:55 - 14.09.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 46fa81f4f25a46fdaae2c2d4d931af55
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-02-000148-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 8 є термоплівка UPT-210 BL 210мм х 12,5м до принтеру Sony, яка спеціально розроблена для використання в термічних принтерах сухого друку Sony UP-990AD, UP-991AD. Окрім того, згідно технічної інформації щодо лазерних принтерів сухого друку серії UP-990AD, UP-991AD торгівельної марки Sony в даних принтерах слід використовувати лише плівку торгівельної марки Sony, зокрема плівку рентгенплівку 210 мм 12,5 м до принтеру Sony, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків. Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку. Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій термічного друку SONY Film Station, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. SONY Film Station використовує технологію термографічну, Kodak DRY View та Carestream DRY View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), AGFA DRYSTAR – суто термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання чіпів, штрих-кодів , RF-ярликів тощо, що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.Таким чином, за позицією № 8 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника. Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – термічних плівок для сухого друку: - Термоплівка UPT-210 BL 210мм х 12,5м до принтеру Sony. або учасники, які пройшли авторизацію від даного виробника (його офіційного представника), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, очевидно, заздалегідь визначено та обмежено. З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією № 8 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробником такої продукції та/або авторизованим представникам такого виробника продукції. Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Sony, Agfa, Carestream, Kodak, Fuji, Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія термографічного друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Sony, Agfa , Carestream, Kodak, Fuji , Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Sony™, Agfa™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено Отже, включення згаданої товарної позиції, що не має еквівалента/аналога) до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробником або авторизованим представникам виробника продукції за вказаною позицією, по відношенню до виробника такої продукції та/або його авторизованого представника, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію виділити в окремий лот.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нормативно-правові документи з публічних закупівель передбачають право замовника визначити окремі частини предмета як ЛОТИ та не встановлюють такого обов'язку. На даному етапі Замовник не вбачає підстав для внесення змін у закупівлю. Ваше прохання про виділення позиції №8 у окремий лот не буде задоволене.
Статус вимоги: Відхилено