• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Сувенірне паковання для пакування набору “Монети України 2019 року”

Контактні особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: з організаційних питань: Шевченко Сергій Іванович, (044) 530-53-70, serhii_shevchenko@bank.gov.ua з технічних питань: Козлов Володимир Володимирович, (044) 512-21-81, volodymyr_kozlov@bank.gov.ua. Постачання Товару здійснюється протягом ___ календарних днів (учасник надає свою пропозицію, але не більше 90 календарних днів) з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін. Кількість товарів: 20 040 штук.

Завершена

3 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 35 000.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2019 20:57 - 30.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Про необхідність дотримання права використання інтелектуальної власності

Номер: 83bcd59eb6264d7fa4a11e9a7c274182
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-001098-b.a4
Назва: Про необхідність дотримання права використання інтелектуальної власності
Вимога:
При виготовленні продукції, що є предметом закупівлі (Сувенірне паковання для пакування набору “Монети України 2019 року”), використовується корисна модель «Пристосування для зберігання та демонстрування монет та монетоподібних виробів», про що Державною службою інтелектуальної власності України було видано патент на корисну модель № 135250 «Пристосування для зберігання та демонстрування монет та монетоподібних виробів» (діє з 08.01.2019 р.). Тендерним комітетом Банкнотно-монетного двору було розміщено в системі ProZorro повідомлення про намір укласти договір з одним з учасників без встановлення права використання інтелектуальної власності, що може призвести до порушення Закону України «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі» (ст. 28 п. 5) та застосування відшкодування збитків та інших грошових стягнень за неправомірне використання об'єкта права інтелектуальної власності, а також вилучення з цивільного обороту товарів, виготовлених або введених у цивільний оборот з порушенням права інтелектуальної власності (Цивільний кодекс України, ст.. 431, 432; Закон України "Про авторське право і суміжні права", ст. 52). З метою запобігання збитків, уникнення репутаційних ризиків замовника та обмежень у використанні Сувенірного пакування, просимо вжити заходів щодо усунення порушень при закупівлі вказаної продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля сувенірного пакування для пакування набору «Монети України 2019 року» проводилась відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за процедурою відкритих торгів. Відповідно до вимог Закону була розроблена тендерна документація. Оголошення про дану процедуру закупівлі опубліковане 30 серпня 2019 року, згідно вимог Закону термін звернення учасників за роз’ясненнями стосовно змісту тендерної документації щодо даної процедури до 24 вересня 2019 року до 12:00, термін оскарження змісту тендерної документації до 30 вересня 2019 року до 00:00. Умовами опублікованої тендерної документації не передбачені вимоги, про які зазначено вище. Внесення змін до тендерної документації відбувається у випадках та на умовах визначених у ч. 2 ст. 23 Закону. Жодний учасник, у тому числі і учасник ТОВ "МП "Екопрод", до закінчення строку подання тендерних пропозицій не звертався до Замовника з будь якими вимогами або роз’ясненнями до тендерної документації. Також, слід зазначити, що на даний час Замовник не володіє інформацією щодо отриманого патенту, на який саме виріб чи модель і чи стосується він вищезазначеного предмету закупівлі (чи частини предмету закупівлі).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Обов’язковий документ долучений ТОВ "Типографія клякса" є недійсним

Номер: a2af05c483534ea4b66e15806996260f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-001098-b.a3
Назва: Обов’язковий документ долучений ТОВ "Типографія клякса" є недійсним
Вимога:
В документі, долученому до тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «Типографія клякса», а саме «Лист-погодження з істотними умовами договору», який напевно згідно вимог тендерної документації повинен вважатися «Гарантійним листом-згодою (складеному в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку № 7 до тендерної документації», не зазначено обов’язковий для службових листів незалежно від форми їх складання реквізит «Адресат». Обов’язковість цього реквізиту установлена Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163–2003). Без цього реквізиту лист не може вважатися дійсним. До того ж, у цьому документі зазначено, що ТОВ «Типографія клякса» погоджується «з проектом договору підряду», тоді як Проект договору у додатку № 7 до Тендерної документації не є договором підряду. Згідно п. 3.5 Тендерної документації «Якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, така тендерна пропозиція відхиляється».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до завантажених документів "Тендерна пропозиція" та "Лист-згода" (складений в довільній формі) учасник ТОВ "Типографія клякса" підтверджує, що погоджується підписати проект договору у випадку визначення їх переможцем відповідно до проведеного аукціону. Відповідно до статті 16 закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, зі змінами (далі - Закон): 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для закупівлі сувенірного паковання для пакування набору “Монети України 2019 року” був застосований наступний кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник ТОВ "Типографія клякса" надав даний документ і підтвердив факт виконання аналогічних договорів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

стосовно дотримання положень статті 27, п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: ba5856483ce644189bfb3a0a2cd44a29
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-001098-b.a2
Назва: стосовно дотримання положень статті 27, п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
До тендерної пропозиції ТОВ «Типографія Клякса» долучено два документи зі статусом «КОНФІДЕНЦІЙНИЙ ДОКУМЕНТ. Комерційна таємниця». Один з них має коментар «Ми не хочемо, щоб розуміння цін учасників якось вплинуло на аукціон». Просимо надати роз’яснення щодо змісту зазначених документів стосовно дотримання положень статті 27, п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Документи «Тендерна пропозиція», які під грифом конфіденційні документи, помилково були завантажені учасником ТОВ «Типографія Клякса» та містять ідентичну інформацію, що і документ «Тендерна пропозиція», який був дозавантажений учасником ТОВ «Типографія Клякса» 04 жовтня 2019 в 11:43 (термін подачі документів: до 04 жовтня 2019 до 12:00), який є в довільному доступі, не суперечить вимогам і відповідає необхідному переліку документів відповідно до вимог тендерної документації Замовника закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

неузгодженість у тендерній документації

Номер: 002e268011d14f1a879859fc661b67ee
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-001098-b.c1
Назва: неузгодженість у тендерній документації
Вимога:
У п. 1.1.1 Додатка № 2 до Тендерної документації зазначається, що для підтвердження досвіду аналогічними вважаються договори, за якими Учасником поставлялася рекламно-поліграфічна продукція. Рекламно-поліграфічна продукція відноситься до таких кодів за ДК 021:2015 : 22400000-4, 22459100-3, 22460000-2, 22462000-6. Закупівля сувенірного пакування оголошена за іншим кодом 22450000-9, що свідчить про відмінність вказаних видів продукції. Тож, вміст пункту 1.1.1 Додатка 2 повинен бути узгоджений з профілем закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до затвердженого Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454” зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі згідно п.п.1 пункту ІІ “Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Статус вимоги: Не задоволено