• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі - за кодом CPV за ДК 021-2015 - 39160000-1 – (Меблі для початкових класів навчальних закладів)

Торги відмінено

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2019 16:16 - 13.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 8a738b859c2c476896bca936f4dee852
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000669-c.a4
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Детальні обставини та обгрунтування вимог містяться в скарзі
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2019 22:25
Дата виконання рішення Замовником: 30.10.2019 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення АМКУ
Автор: ТОВ "ТД "СТАНІСЛАВ", Карпінська Ірина Василівна +380636359955 0636359955s@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: a62c6b05514e43a4abe722c58a94ea8b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000669-c.b3
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА 30 серпня 2019 року Відділом освіти Покровської міської ради Донецької області (надалі - Замовник) відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-30-000669-c оголошено відкриті торги «Шкільні меблі - за кодом CPV за ДК 021-2015 - 39160000-1 – (Меблі для початкових класів навчальних закладів)» та оприлюднено тендерну документацію (далі – ТД) у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Гамаюн» (надалі – Скаржник) прийняло участь у закупівлі та подало свою тендерну пропозицію (надалі – ТП) у строки визначені згідно оголошення про проведення закупівлі та вимог тендерної документації Замовника (). Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій у тендері прийняли участь наступні учасники: - ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» - остаточна вартість пропозиції 955 023,96 грн. з ПДВ; - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СТАНІСЛАВ» - остаточна вартість пропозиції 1 259 000,00 грн. з ПДВ; - ТОВ «Компанія «Гамаюн» - остаточна вартість пропозиції 1 259 057,40 грн. з ПДВ; - ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» - остаточна вартість пропозиції 1 340 688,00 грн. з ПДВ; … та інші 3 учасника, розгляд пропозицій яких не відбувся. Після розгляду та оцінки пропозицій ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СТАНІСЛАВ» Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області (надалі – Замовник) розглянув ТП Скаржника на відповідність вимогам ТД, оскільки за результатом оцінки дана ТП визначена найбільш економічно вигідною. Так, рішенням Замовника (Протокол розгляду ТП Скаржника від 23.09.2019 № 429) ТП Скаржника відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Скаржник, вважає рішення Замовника таким що суперечить вимогам Закону та порушує основний принцип здійснення публічних закупівель, визначений ст. 3 Закону –об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Замовник у своєму рішенні про відхилення ТП Скаржника вказує на невідповідність ТП вимогам ТД з підстав невідповідності п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме встановлення наявності ознак накладення малюнку (печатки штампи) на документах у складі ТП, а саме, в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та в довідках в довільній формі щодо відповідності ст. 17 Закону. В рішенні Замовника зазначається що дані довідки мають не сканований формат. Визначені Замовником у прийнятому рішенні що оскаржується (Протокол розгляду від 23.09.2019 № 429) підстави невідповідності в ТП Скаржника свідчать про не об’єктивну та упереджену оцінку тендерної пропозиції Скаржника, що є підставою подання скарги. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Фактичні обставини, що підтверджують не об’єктивну та упереджену оцінку тендерної пропозиції Скаржника у прийнятому спірному рішенні, що оскаржується -Протокол розгляду від 23.09.2019 № 429. Щодо вимог ТД Замовника, які є підставою відхилення: «Документи, що вимагаються цією ТД учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання ТП у сканованому вигляді. Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Кожен документ має бути завантажений в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд документів ТП шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Кожен завантажений документ ТП повинен мати назву, яка дозволяє його ідентифікувати. Документи ТП не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в Системі. Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами ТД, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення ТП такого учасника». Так, Замовник у Протоколі розгляду від 23.09.2019 № 429 зазначає наступне: «Скаржник, в порушення даних вимог, надав документи (довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, довідки в довільній формі щодо відповідності ст. 17 Закону), які мають не сканований формат та містять ознаки накладеного малюнку (печатки, штампи), що не відповідає вимогам в цій частині». Усі документи у складі ТП Скаржника, та саме довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, довідки в довільній формі щодо відповідності ст. 17 Закону завантажені в електронну систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення «pdf», відповідають кваліфікаційним критеріям згідно вимог ТД Замовника та ст. 16 Закону, підтверджують відповідність ст. 17 Закону та вимогам щодо відповідності ТД Замовника, мають чіткий вигляд, належного рівня зображення та доступні до перегляду. Замовник у своєму рішенні не повідомляє, яким саме чином (за допомогою яких засобів та програм) визначив, що встановлено наявність ознак накладення малюнку (печатки штампи) на документах у складі ТП, а саме, в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та в довідках в довільній формі щодо відповідності ст. 17 Закону, та що дані довідки мають не сканований формат. Замовник додатково не підтверджує, що має у своєму штаті особу, яка володіє спеціальними знаннями для того, аби визначити у який спосіб виконано той чи інший документ. Додатково повідомляю, що відповідно до абзацу третього частини третьої статті 12 Закону законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» - Тендерна пропозиція Скаржника була підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи. Згідно пункту 6 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронні дані з накладеним електронним цифровим підписом, який підтверджено з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа, визнаються після набрання чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги» електронними даними із створеним кваліфікованим електронним підписом, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Згідно пункту 4 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Підсумовуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що Замовник неправомірно дискваліфікував його Пропозицію. Такі незаконні дії Замовника дискредитують систему електронних закупівель та мають ознаки підриву економіки держави, оскільки закупівля відбувається за державні кошти. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника Замовник, неправомірно відхиливши ТП Скаржника, розглянув ТП ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» та Протоколом розгляду від 24.09.2019 № 430 прийняв рішення при визначення її переможцем закупівлі ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД». Такі рішення Замовника Протокол розгляду від 23.09.2019 № 429 (неправомірне відхилення ТП Скаржника, яка повністю відповідає вимогам та умовам тендерної документації Замовника) та Протокол розгляду від 24.09.2019 № 430 (визначення переможцем пропозиції, яка є дорожчою ТП Скаржника на 81 630,60 грн., тобто не є найбільш економічно вигідною) суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та, як наслідок, порушують права і законні інтереси Скаржника, так як його пропозиція відповідає умовам закупівлі. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c, а саме, прийнявши тендерну пропозицію ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» та відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив законні інтереси (права) Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, а також порушив право Скаржника на визначення переможцем його тендерної пропозиції. Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом: - зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c учасника ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» (Протокол розгляду від 24.09.2019 № 430) та відповідно скасувати рішення про намір укласти договір за результатами проведення процедури закупівлі; - зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «Компанія «Гамаюн» у процедурі закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c (Протокол розгляду від 23.09.2019 № 429); - зобов’язання Замовника повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію Скаржника у процедурі закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c та визначити його тендерну пропозицію переможцем у даній закупівлі. Правова позиція Скаржника підтверджується практикою розгляду скарг Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наводимо перелік рішень: 1. Рішення № 6433-р/пк-пз від 22.05.2019 у закупівлі номер UA-2019-04-02-000720-b. 2. Рішення №1995-р/пк-пз від 25.02.2019 у закупівлі номер UA-2019-01-11-001821-с. Враховуючи викладене вище, керуючись та на підставі статті 18 Закону, Скаржник – ТОВ «Компанія «Гамаюн» просить Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c учасника ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» (Протокол розгляду від 24.09.2019 № 430) та відповідно скасувати рішення про намір укласти договір за результатами проведення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника - Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «Компанія «Гамаюн» у процедурі закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c (Протокол розгляду від 23.09.2019 № 429). 4. Зобов’язати Замовника - Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію Скаржника у процедурі закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c та визначити його тендерну пропозицію переможцем у даній закупівлі. Додатки (завантажуються окремими файлами разом зі скаргою): Додаток 1 – документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження. Додаток 2 – скан-копія Рішення № 6433-р/пк-пз від 22.05.2019 у закупівлі номер UA-2019-04-02-000720-b. Додаток 3 - скан-копія Рішення № 6433-р/пк-пз від 22.05.2019 у закупівлі номер UA-2019-04-02-000720-b. Директор ТОВ ТОВ «Компанія «Гамаюн» А.В. Волков
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2019 22:32
Дата виконання рішення Замовником: 30.10.2019 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення АМКУ
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Андрій +380442053257 gamayun.company@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень (в порядку визначеному ч. 3 ст. 30 Закону)

Номер: 3d2e1e7603094eecb0db4084ede9246c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000669-c.a1
Назва: Вимога про усунення порушень (в порядку визначеному ч. 3 ст. 30 Закону)
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення про відхилення ТП ТОВ «Компанія «Гамаюн» (Протокол розгляду ТП ТОВ «Компанія «Гамаюн» від 23.09.2019 № 429). Повний текст вимоги та рішень адмінколегії АМКУ у файлах, що додаються.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що вимагаються цією ТД учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання ТП у сканованому вигляді. Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Кожен документ має бути завантажений в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд документів ТП шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Кожен завантажений документ ТП повинен мати назву, яка дозволяє його ідентифікувати. Документи ТП не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в Системі. Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами ТД, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення ТП такого учасника. В супереч даній вимозі тендерної документації учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН» надані довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, довідки в довільний формі за ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», надані не у сканованому вигляді та містять ознаки накладення підписів і печаток – при відкритті вказаних документів у програмі Adobe Reader печатка та підпис виділяються як окремий елемент зображення при цьому текст на виділеній частині зображення має очевидну відмінність у чіткості зображення та відтінку кольору, відмінне розташування від інших текстових елементів, так наприклад в Інформаційній довідці №7/3-4 від 05.09.2019 р. біля підпису та печатки, в ініціалах директора літера «А» розташована нижче та має відмінний від «.В. Волков» колір та чіткість зображення; в Інформаційній довідці №7/3-1 від 05.09.2019 р. верхня частина підпису «обрізана» під прямим кутом чітко відповідно до межі виділення. Таким чином за результатом розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН» тендерним комітетом зроблено висновок про наявність накладених текстових елементів на вищезазначений сканований документ. Також, вимоги, викладені у скарзі, не відповідають положенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН», надано Довідку №1005 від 06 вересня 2019 року від ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР», яка також містить накладення печатки як окремого малюнку, що вбачається з можливості виділення та копіювання печатки окремо від тексту на який вона накладена. Також Сертифікати відповідності від ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР» містять накладені написи «Для ТОВ Компанія Гамаюн по UA-2019-08-30-000669-c», які також виділяються як окремий елемент зображення. Разом з тим вказані сертифікати відповідності не завірені печаткою та підписом учасника, відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації. Окрім того, технічні характеристики запропонованого ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН» товару не відповідають вимогам замовника, а саме - стілець Т-подібний має менш надійну конструкцію за рахунок того що у П-подібного стільця 2 вертикальних опори, а у Т-подібного - лише одна. Враховуючи вищезазначені порушення учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН» вимог тендерної документації тендерним комітетом було прийнято правомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень

Номер: 09874d820bbd4076a06321cfa55a8105
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000669-c.c2
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Повний текс вимоги додається у файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Відповідно до Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що вимагаються цією ТД учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання ТП у сканованому вигляді. Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Кожен документ має бути завантажений в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд документів ТП шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Кожен завантажений документ ТП повинен мати назву, яка дозволяє його ідентифікувати. Документи ТП не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в Системі. Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами ТД, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення ТП такого учасника. Учасником ТОВ «ТД «СТАНІСЛАВ» були надані документи, які містять порушення вищезазначених вимог тендерної документації, а саме: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору №37 від 10.09.2019 р. містить ознаки накладення тексту на сканований документ – реєстраційний номер та дата довідки «№37 від 10.09.2019», сума договору «379 000,00» та термін виконання договору «2019» мають очевидну відмінність якості зображення від інших елементів тексту, відтінку кольору, кутів розташування відносно інших елементів тексту даної довідки. Окрім того при відкритті файлу даної довідки як у браузері так і у програмі Adobe Reader тільки вищезазначені елементи зі всієї довідки підлягають можливості виділення як окремий текст. Таким чином за результатом розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «СТАНІСЛАВ» тендерним комітетом зроблено висновок про наявність накладених текстових елементів на вищезазначений сканований документ. У складі тендерної документації учасника ТОВ «ТД «СТАНІСЛАВ» були надані файли «2018р_S0110011 1-м, 2-м. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва4176.pdf», «1 Півріччя 1 2019_S0110011 1-м, 2-м. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва4612.pdf», «1квартал 2019_S0110011 1-м, 2-м. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва4372.pdf». Всупереч вимогам про подання документів тендерної документації в сканованому вигляді учасником надані «електронні оригінали документів», про що учасник зазначає у вимозі №25 від 29 вересня 2019 р., невідсканований вигляд та наявність накладених печаток і штампів учасник не заперечує. Посилання скаржника на те, що вказані файли є «електронними оригіналами документів» не відповідають дійсності, так, відповідно до ст. 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. На вказані файли окремо не накладений електронний підпис. Таким чином документи, які визначають вартість чистих активів учасника подані з порушенням вимог тендерної документації. 2. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, Учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів, завірених печаткою (у разі її використання) Учасника: - копія сертифікату про відповідність системи екологічного управління стосовно виробництва меблів ISO 14001:2015 дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника; - копія сертифікату про відповідність системи управління якістю стосовно виробництва меблів ISO 9001:2015 дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника. Надані копії сертифікатів ISO 14001:2015; ISO 9001:2015 не завірені печаткою та підписом учасника. Відповідно до Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник залишає за собою право не відхиляти ТП при виявленні формальних помилок незначного характеру. Враховуючи вищезазначене замовником правомірно було відхилено тендерну пропозицію учасника через незавірення копій сертифікатів ISO 14001:2015; ISO 9001:2015 підписом та печаткою відповідно до вимог тендерної документації. 3. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При прийняті рішення про відхилення тендерної пропозиції тендерним комітетом були враховані всі порушення вимог тендерної документації, а не лише незавірення сертифікатів ISO 14001:2015; ISO 9001:2015, та прийняте правомірне рішення. Окрім того, вимога про скасування рішення тендерного комітету від 23.09.2019 №428 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а також рішення тендерного комітету від 23.09.2019 №430 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД»; прийняття рішення про визначення Скаржника переможцем не відповідає положенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Статус вимоги: Відхилено