-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мастильні засоби
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строк поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї. Джерело фінансчування закупівлі: Кошти підприємства.
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2019 15:50 - 12.09.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Обгрунтування необхідності допусків
Номер:
3de4293d642a433ebdd4788661798877
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-000785-b.c2
Назва:
Обгрунтування необхідності допусків
Вимога:
Вимога надати разом з мастильними матеріалами офіційного підтвердження "допуску PARKER DENISON HF0, HF1, HF2", "допуску VW 504 00 / 507 00", "допуску ZF до класу мастил TE-ML 05A /12E / 17B / 19B/21А" значно звужує коло потенційних учасників тендера та може призвести до неконкурентної закупівлі. Просимо обгрунтувати необхідності надання вказаних схвалень (напрклад, надати тех вимоги до техніки, яка використовується та знаходиться на гарантійному обслуговуванні) або, в разі відсутності об'єктивних підстав, вилучити вказані вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.09.2019 16:25
Вирішення:
Тендерна документація розробляється та затверджується Замовником відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює вичерпного переліку вимог до учасників процедури закупівлі та дає правомірну можливість Замовнику встановлювати інші вимоги до учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Технічна специфікація була сформована, виходячи з умов експлуатації техніки та функціональних потреб підприємства.
Вимога щодо відповідності запропонованого товару зазначеним допускам у вигляді офіційного підтвердження від виробників машин та устаткування встановлена Замовником виходячи з переліку і типів техніки/механізмів/устаткування (Parker Denison, ZF та VW) для роботи яких використовуються мастильні засоби та з метою гарантування того, що товар, який буде поставлений внаслідок проведення процедури закупівлі, дійсно відповідатиме вимогам виробників техніки та забезпечить належне та безперебійне її функціонування протягом тривалого/необхідного часу. Дана вимога усуває можливість придбання неякісної продукції або невідповідної технічним рекомендаціям виробників техніки/механізмів/устаткування, що може призвести до виходу з ладу техніки та, як наслідок, витрачання додаткових державних коштів на її ремонт або заміну.
Технічні вимоги (Додаток 4 до тендерної документації) містять достатньо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що дає змогу будь-якому потенційному учаснику (як виробнику так і постачальнику) запропонувати товар, який буде відповідати технічним специфікаціям (технічним характеристикам) зазначеним Замовником.
Вимога автора про вилучення з тендерної документації вимоги стосовно надання офіційного підтвердження від виробників машин та устаткування відповідності допускам запропонованого товару є безпідставною, а думка щодо звуження кола потенційних учасників – суб’єктивною, оскільки будь-який виробник та/або постачальник мастильних матеріалів без обмежень має право отримати відповідний допуск або схвалення від виробників машин та устаткування. Технічні вимоги Замовника (Додаток 4 до тендерної документації) не пов’язані із жодним з виробників мастильних матеріалів, а тому не звужують коло учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Розділити лоти
Номер:
0babb6ac9adb40ce870eeed7108c842d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-000785-b.b1
Назва:
Розділити лоти
Вимога:
Просимо розділити тендер на лоти: окремо імпортні оливи, окремо оливи по ГОСТ, оскільки вимоги тендерної закупівлі щодо надання допусків автовиробників на імпортні оливи суттєво звужують коло учасників також на оливи, що виробляються по ГОСТ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2019 08:47
Вирішення:
Визначення предмету закупівлі встановлено у Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника.
Вимога автора звернення розділити предмет закупівлі на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами тендерної документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару.
Таким чином, вимога щодо розподілу предмета закупівлі даної Процедури закупівлі на лоти є необґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено