-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
шкільний автобус (1031031,00грн. -кошти державного бюджету, 768969,00грн. - кошти місцевого бюджету)
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2019 15:13 - 16.09.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження переможця
Номер:
d84168b456d7453684aca1fa10849d8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-001657-a.b3
Назва:
Оскарження переможця
Скарга:
Оскарження переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 29.10.2019 16:56
- Скан платіжного доручення.pdf 29.10.2019 16:56
- рішення від 01.11.2019 № 15793 + лист Замовника.pdf 01.11.2019 15:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2019 № 16863.pdf 19.11.2019 20:11
- рішення від 18.11.2019 № 16863.pdf 21.11.2019 23:18
- Пояснення.pdf 06.11.2019 11:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2019 16:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.11.2019 23:18
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
52d76aa9e7b84054811c01c8ecd609ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-001657-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
На дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Сарга.pdf 13.09.2019 11:31
- Лист ТОВ Чернігівський автозавод №1001 від 13.05.19.pdf 13.09.2019 11:31
- Сертификат типу школьник UA_46A(b)_0430_05 (1).pdf 13.09.2019 11:31
- Рішення.pdf 13.09.2019 11:31
- Платіжне доручення.pdf 13.09.2019 11:31
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 30.09.2019 13:44
- Висновок №069-19 за результатами проведення автотехнычного дослыдження.pdf 30.09.2019 13:45
- рішення від 17.09.2019 № 13079 + лист Замовнику.pdf 17.09.2019 19:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2019 № 13909.pdf 01.10.2019 16:44
- рішення від 30.09.2019 № 13909.pdf 03.10.2019 23:29
- 9ВИТЯГ З СЕРВІСНОЇ КНИГИ БОГДАН щодо гарантії.pdf 26.09.2019 17:05
- 3Настанова щодо експлуатування шкільного автобусу марки Богдан (1)_comp....pdf 26.09.2019 17:05
- 4Технічна частина 1 ATAMAN ОСТ_compressed (1).pdf 26.09.2019 17:05
- 5Сертифікат відповідності D093S2_compressed (1).pdf 26.09.2019 17:05
- 6 А22412 181_185 сертиф (1) Богдан_compressed (1).pdf 26.09.2019 17:05
- 7Лист Богдан 08 05 2019.pdf 26.09.2019 17:05
- 8Копії ФОрмуляра ATMAN гарантія.pdf 26.09.2019 17:05
- Письмові пояснення замовника.pdf 26.09.2019 17:05
- 1Сертифікат типу 2019 шкільний ОСТ_compressed (1).pdf 26.09.2019 17:05
- 2ДСТУ 7013 2009-сторінки-1,19.pdf 26.09.2019 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.09.2019 11:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.10.2019 23:29
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
faa32a5cbea3415892f0b0dd3ee63076
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-001657-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 2900.docx 10.09.2019 11:50
Дата подачі:
10.09.2019 11:50
Вирішення:
Шановний учасник! Тендерний комітет Староприлуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Староприлуцької сільської ради Липовецького району Вінницької областіуважно вивчив Вашу вимогу, що була опублікована в межах закупівлі Шкільний автобус (ДК 021:2015-34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) про нібито встановлення дискримінаційних вимог. Повідомляємо наступне відповідно до ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) для здійснення закупівлі шкільних автобусів замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі.
Керуючись п.3 ч.3 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент".
Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Хочемо звернути вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Вимога щодо габаритних розмірів транспортного засобу встановлена нами не для того, щоб перешкодити учаснику взяти участь у процедурі закупівлі, а з огляду на особливості майбутньої експлуатації автобусу. Транспортний засіб, який ми плануємо придбати, повинен буде возити дітей до опорного закладу з навколишніх сіл. На маршруті, який являється найоптимальнішим, передбачено обмеження висоти проїзду на певних дорожніх ділянках. У випадку придбання автобусу вищої висоти, водію доведеться змінювати маршрут, що призведе до надмірних витрат пального та часу. Окрім цього, габаритні розміри, зазначені нами, значно розширять можливість обслуговування транспорту на різних спеціалізованих СТО та дозволять зберігати автобус в гаражному приміщенні, як найближче до місця експлуатації, що забезпечить його краще збереження та безпеку. Оскільки Вами не доведена можливість запропонувати замовнику еквівалент за характеристиками не гіршими ніж встановлені тендерною документацією, та враховуючи те, що тендерна документація не містить ні найменування марки товару, а ні виробника тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення відповідних змін до тендерної документації. Довідково: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено