• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти ( ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО)

Торги не відбулися

3 602 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 801.15 UAH
Період оскарження: 30.08.2019 14:14 - 11.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 626155f6ef9348e08e76ea3517f9c422
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000474-b.b4
Назва: СКАРГА
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» код ЄДРПОУ – 41915030 (далі- ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» та/або Скаржник), є учасником процедури відкритих торгів за оголошенням UA-2019-08-30-000474-b. 30 серпня 2019 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району м. Києва», в подальшому Замовник, було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2019-08-30-000474-b, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо). До участі у торгах було подано тендерні пропозиції наступних учасників: Найменування учасника Ціна первинної тендерної пропозиції, грн. 3 ПДВ Ціна тендерної пропозиції за результатами аукціону, грн. з ПДВ ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ» 3 216 100,00 грн 3 216 100,00 грн ТОВ "НАФТОСФЕРА" 3 273 000,00 грн 3 273 000,00 грн ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" 3 338 000,00 грн 3 338 000,00 грн Фізична особа-підприємець Клепач Петро Євгенович 3 602 300,00 грн 3 602 300,00 грн Аукціон було проведено 16.09.2019 року. За підсумками проведеного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ». Під час прийому пропозицій у процедурі відкритих торгів, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» було надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність учасника ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» вимогам тендерної документації, ст. ст. 16-17 Закону України «Про публічні закупівлі» та технічним вимогам закупівлі. Проте, Протоколом № 19/09 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району м. Києва» від 19.09.2019 р. було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», TOB "НАФТОСФЕРА", як пропозиції, що не відповідають умовам тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням від 30.08.2019р. № 30/08 на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) (№UA-2019-08-30-000474-b). щодо закупівлі на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», – документи пропозиції не відповідають вимогам документації. У відповідності до абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Таким чином, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» строки подання скарги порушені не були, у зв’язку з чим у постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель немає підстав для залишення скарги без розгляду. Щодо підстав подання скарги та обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Як вбачається із змісту протоколу № 19/09 від 19.09.2019 року підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» стало нібито допущення наступних порушень: відповідно до п.1.1 ч. 1 Додатку 2 Тендерної Документації учасник в складі пропозиції не надав замовлення, які є невід'ємною частиною договору №209/ГС-18, що повинні бути додані як додатки до договору; учасник надав довідку про АЗС в складі своєї пропозиції, де мережа АЗС учасника не розповсюджується на всю територію України, що не відповідає вимогам п.1.3 ч.1 Додатку 2 тендерної документації; учасником надано довідку згідно ст. 17 де зазначено в п.8, що інформація відсутня відповідно до ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію», що є підставою у відмові в участі у процедурі торгів. Однак, вважаємо данні висновки передчасними та такими, що зроблені без фактичної оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» з огляду на таке: По-перше: Інформацію та документи щодо що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надано відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 Тендерної документації. Скаржником на виконання абзацу 2 пункту 1.1 частини 1 Додатку 2 Тендерної Документації «….У разі використання транспортних засобів для перевезення дизельного палива на договірних умовах (або інших умовах) – надати скан-копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (або іншого документу), строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів, а також скан-копії усіх додатків, актів, тощо, якщо їх наявність передбачаються умовами цього договору, та скан-копію ліцензії надання послуг з перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом.» завантажено договір №209/ГС-18 про перевезення вантажів автотранспортом від 02.07.2018 року, додаткову угоду від 11.09.2018 року до договору №209/ГС-18 про перевезення вантажів автотранспортом від 02.07.2018 року та Додаткову угоду від 28.12.2018 року до договору №209/ГС-18 про перевезення вантажів автотранспортом від 02.07.2018 року. Щодо не надання в складі пропозиції замовлення, які є невід'ємною частиною договору №209/ГС-18, та повинні бути додані як додатки до договору пояснюємо наступне: відповідно до положень п. 2.1 Договору «Вантажовідправник зобов’язаний надавати Перевізникові замовлення (яке є невід’ємною частиною цього Договору) на перевезення не пізніше, ніж за 2 дні до бажаної дати здійснення відповідного перевезення. Перевізник має право відмовитись від виконання перевезення лише у випадку отримання замовлення на перевезення з порушенням визначених цим пунктом строків» тобто умовами даного пункту Договору передбачено, що замовлення є документом який повинен зберігатися у Перевізника тобто ПП « Трансоіл Груп» як підтвердження того що договір виконується. По – друге: Пунктом 1.3 частини 1 Додатку 2 тендерної документації передбачено : « Учасник повинен мати власну та/або таку, що використовується на договірних умовах мережу автозаправних станцій для відпуску товару за талонами в Солом’янському районі м. Києва (щонайменше 3 (три) та по всій Україні – надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника з їх переліком, зазначенням найменування та адреси, а також із зазначенням торгівельної марки/бренду талонів, за якими відпускається товар (також надати скан-копію документу, який посвідчує право власності або право господарського відання, а у разі, якщо знаходиться у користуванні – нотаріально завірену на дату подання тендерної пропозиції копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг/партнерський договір тощо), строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів).» На виконання даної вимоги Скаржником надано Довідку про партнерські АЗС щонайменше 3 ( три ) в Солом’янському районі м. Києва вих № 44-12 від 13.09.2019 року та Довідку про наявність мережі АЗС у Києві та Київській області, які обслуговують талони та смарт-картки, їх місце знаходження ( адреси) розташування Вих № 44-12 від 13.09.2019 року, в якій визначено перелік АЗС в Києві, Київській, Житомирській та Чернігівський областях по Україні тобто Скаржником була допущена формальна (несуттєва) помилка в назві довідки. Наголошуємо, що згідно з умовами тендерної документації (розділ 3), до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, до яких відносяться, зокрема: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення. Отже, відхилення тендерної пропозиції із вищезазначеної причини носить суто дискримінаційний характер та покликано на навмисне спотворення результатів торгів. Додатково звертаємо увагу, що тендерною документацією чітко не визначено, що АЗС повинні бути надані в кожній області України, що до речі підтвердив Замовник визнавши переможцем ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ", який також надав довідку про АЗС в складі своєї пропозиції, де мережа АЗС учасника не розповсюджується на всю територію України, відсутні АЗС в Донецькій та Луганській областях також без зазначення торгівельної марки, що не відповідає вимогам п.1.3 ч.1 Додатку 2 тендерної документації; По – трете: Інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону Скаржником надано відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації На виконання підпункту 9 пункту 5 розділу 3 тендерної документації ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» надано довідку вих № 44-12 від 13.09.2019 року про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (п.9 ч.1 ст.17). В якій надано пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України.» передбачене пунктом 1 Розділу 3 : «Документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В разі неможливості надання Учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України.» Наголошуємо, що абзацом 2 пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" чітко визначено : «У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». Отже, відхилення тендерної пропозиції із вищезазначеної причини носить суто дискримінаційний характер та покликано на навмисне спотворення результатів торгів. Таким чином, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» було виконано умови тендерної документації, а умови дискваліфікації є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію під час проведення процедури відкритих торгів. Відповідно, в порушення умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник прийняв рішення від 19 вересня 2019 року та 20 вересня 2019 року (протокол № 19/09 від 19.09.2019 року та протокол 20/09 від 20.09.2019 року) про відхилення пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» за повної відповідності пропозиції умовам тендерної документації та прийняв рішення від 20 вересня 2019 року (протокол № 20/09/1 від 20.09.2019 року ) визнати переможцем відкритих торгів на закупівлю Код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ », з ціною пропозиції 3 338 000,00 грн (три мільйони триста тридцять вісім тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ та прийняти рішення про намір укласти договір з подальшою публікацією в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону. Неправомірно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» із обставин, визначених у протоколі тендерного комітету № 19/09/ від 19.09.2019 року, Замовником порушено вимоги ст. 28, 30 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені ст.3 Закону. Відповідно до задекларованих у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель учасник має право на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, недискримінацію. Замовником при прийняті рішення про визначення переможцем ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ » з ціною пропозиції за результатами Аукціону: 3 338 000,00 грн (три мільйони триста тридцять вісім тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ тобто вищою на 121 900, 00 грн ( сто двадцять одну тисячу дев’ятсот гривень 00 копійок) за ціну пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» 3 216 100,00 грн (три мільйони двісті шістнадцять тисячі сто гривень 00 копійок) з ПДВ не було враховано, що його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1. ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ », Надав довідку про АЗС в складі своєї пропозиції, де мережа АЗС учасника не розповсюджується на всю територію України, відсутні АЗС в Донецькій та Луганській областях також без зазначення торгівельної марки, що не відповідає вимогам п.1.3 ч.1 Додатку 2 тендерної документації. 2. На виконання п. 3 Додатку № 3 Тендерної Документації «Товар, який Учасник планує відпускати протягом дії договору, повинен відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено сертифікатом відповідності та паспортом якості в складі пропозиції.» ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ », надав копії паспортів якості № 519 від 07.09.2019 року та № 1744 від 10.12.2018 року належним чином не завірені, що не відповідає вимогам п.1. Розділу 3 Тендерної документації. 3.На виконання вимог п. 4 Розділу VI Тендерної документації «З метою складання договору про закупівлю за результатами цієї закупівлі учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру, яка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель).» ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ » надано Довідка № 18-88 від 09.09.2019 року з обслуговуючого банку АТ « Банк Альянс» з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі та Лист-пояснення ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ » від 13.09.2019 року № 22/01-11 про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ПК Укрпромпостач» надає в складі тендерної пропозиції довідку про відкриті рахунки в АТ "БАНК АЛЬЯНС" МФО 300119 - де обслуговується підприємство. Також повідомляє, що відповідно до норм законодавства (ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальн
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.10.2019 23:59
Дата виконання рішення Замовником: 27.11.2019 10:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: порушення усуненні
Автор: ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ", АУРЕЛІЯ МАЛІКОВА +380444943111 global.sale.global@gmail.com
Вимога
Без відповіді

Ознаки підробки документів у складі пропозиції ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ"

Номер: e56b549c322244eb98f569da292784a6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000474-b.b5
Назва: Ознаки підробки документів у складі пропозиції ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ"
Вимога:
Просимо звернути увагу замовника на довідку, начебто видану обслуговуючим банком (файл "Довідка з банку 09.09.pdf") 09.09.2019 №18-88. На підставі ч.7 ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" пропонуємо замовнику скористатися наданим законодавчо правом і звернутися до АТ "БАНК АЛЬЯНС" та переконатися, що така довідка не видавалася. Відповідальність за підробку документів і шахрайство передбачені ст. 190, 358 Кримінального кодексу України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Вимога відповідно до ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 4ccc7b2221744cac8f5d992ba9054900
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000474-b.b3
Назва: Вимога відповідно до ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний замовнику, в тому то й справа, що наданий перелік АЗС переможця ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ", наведений у файлі "Перелік АЗС Амик.pdf" не охоплює всю Україну, зокрема, не містить жодної АЗС в Донецькій області, що не відповідає умовам тендерної документації. Факт відсутності АЗС "Амик" офіційно підтверджено ПІІ "Амік Україна", у т.ч. на сайті https://amicenergy.com.ua. Ураховуючи вищезазначене, у випадку невідхилення пропозиції даного учасника в рамках ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі", в термін до 30.09.2019 включно будемо змушені скористатися правом ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога відповідно до ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 59ec21de7f724509bf4843b7ac9963a8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000474-b.b2
Назва: Вимога відповідно до ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до п. 1.3. Учасник повинен мати власну та/або таку, що використовується на договірних умовах мережу автозаправних станцій для відпуску товару за талонами в Солом’янському районі м. Києва (щонайменше 3 (три) та по всій Україні – надати довідку. Просимо вказати в якому самі файлі переможцем ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" подано довідку, що містить мережу АЗС по всій Україні?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, вся документація знаходиться у відкритому доступі на сайті Prozorro. Прелік АЗС переможця зможете знайти в файлі "Перелік АЗС Амик.pdf" в документації учасника ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ"
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога відповідно до ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 38d2087cf6a1431ab6cb9d9b55f2bb03
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000474-b.c1
Назва: Вимога відповідно до ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Звертаємо увагу на допущені порушення з боку тендерного комітету: у протоколі від 19.09.2019 зазначено відсутність листа щодо пролонгації договору між ТОВ "НАФТОСФЕРА" та ТОВ "Інтер Лайт", що не відповідає дійсності - лист від 13.09.2019 №287 навний у складі пропозицій (файл "12 Дистр"), де чітко зазначено, що відповідний договір дійсний протягом 2019 року включно, що і є підтвердженням пролонгації документа- договору згідно з п.1.4 Додатку 2 тендерної документації. Стосовно дати отримання коду доступу до Статуту повідомляємо, що це не передбачено ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", а довідка у довільній формі, яку Ви вимагали, містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг. Так само у складі пропозиції подано Статут ТОВ "НАФТОСФЕРА". Ураховуючи зазначене, вважаємо рішення від 19.09.2019 таким, що не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі" та за результатом тендеру оскаржуватимемо його відповідно до ст.18 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником було повторно розглянуто тендрену пропозицію ТОВ "НАФТОСФЕРА" відповідно вимоги наданої від ТОВ "НАФТОСФЕРА" . Та на основі повторної оцінки були внесені зміни щодо основного протоколу відхилення від 19.09.2019 , про що свідчить додатковий протокол про внесення змін , таким чином Замовник врахував усі зауваження наданні в вимозі
Статус вимоги: Відхилено