-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення заходів з озеленення міст і сіл Київської області (спеціальний фонд обласного бюджету)
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2019 12:54 - 10.09.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Відповідність предмету закупівлі державному стандарту ДСТУ 8556:2015 згідно пункту 2.2. проекту договору.
Номер:
32711a8d2c6c4488bc7aadfd9055db6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-001131-a.b5
Назва:
Відповідність предмету закупівлі державному стандарту ДСТУ 8556:2015 згідно пункту 2.2. проекту договору.
Вимога:
Вимагаємо привести у відповідність предмет закупівлі згідно пункту 2.2. проекту договору, а саме виправити характеристики рослин відповідно до діючих стандартів України ДСТУ 8556:2015 «Саджанці деревних рослин із закритою кореневою системою. Пакування, маркування, транспортування та зберігання. Загальні вимоги»
Просимо замінити Додаток № 1 до Договору про закупівлю товарів на запропонований додаток до вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток до вимоги про стандарти.pdf 04.09.2019 12:25
Дата подачі:
04.09.2019 12:25
Вирішення:
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до вимог чинного законодавства України, державні стандарти України, які містять обов'язкові та рекомендовані вимоги, підлягають виконанню у разі затвердження їх центральним органом виконавчої влади з питань технічного регулювання, а також підлягають державній реєстрації в центральному органі виконавчої влади з питань технічного регулювання і публікуються українською мовою.
Водночас, ДСТУ 8556:2015 «Саджанці деревних рослин із закритою кореневою системою. Пакування, маркування, транспортування та зберігання. Загальні вимоги», не містить державної реєстрації, а тому не є обо’язковим до виконання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Номер:
a5c9e667f31b4756a9f3d84e45bf5471
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-001131-a.b4
Назва:
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Вимога:
В додатку №2 пункт 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази вимогу прошу скасувати оскільки в наш час є величезна кількість компаній, які надають транспортні послуги. В тому числі ми переконані голова тендерного комітету Андрущенко А. В. та секретар Мисюра Сергій Михайлович та ні. співробітники Департаменту екології та природних ресурсів користуються послугами Нової Пошти та альтернативних способів доставки товарів по всій Україні. Дана вимога є недолугою, оскільки розсадникам та садовим центрам не обов’язково утримувати таку техніку, щоб застосувати його лише разово для вашої вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.09.2019 11:51
Вирішення:
Пунктом 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на викладені норми вбачається, що замовник не позбавлений права самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів, оскільки замовник має на меті отримання найкращого предмета закупівлі.
Пунктом 1 «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази» розділу І. «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції подає: «Довідка на бланку учасника процедури закупівлі (далі – Учасник) (у разі наявності бланку) про наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази, за формою наведеною у Додатку 4 до ТД, за підписом уповноваженої посадової особи, в якій повинна міститись інформація про наявність у Учасника обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору, а саме:
- автомобіля бортового для перевезення посадкового матеріалу.
У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування).
У тому випадку, якщо обладнання та/або матеріальна технічна база Учасника орендується, мають бути надані копії договорів оренди.»
Таким чином, учасник не позбавлений права користуватись послугами транспортних компаній для забезпечення доставки саджанців, заключивши відповідні договори, та зазначивши це у довідці згідно вимог Пунктом 1 «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази» розділу І. «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Календарний план закупівлі товарів
Номер:
5ef257bbfb1e4a4bac182ef1f79864f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-001131-a.b3
Назва:
Календарний план закупівлі товарів
Вимога:
Вимагаємо вказати в додатку 3 до проекту Договору КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН закупівлі товарів за ДК 021:2015-03450000-9 – Розсадницька продукція «Проведення заходів з озеленення міст і сіл Київської області» конкретні адреси, рослини і дати поставки садивного матеріалу, оскільки це суттєво впливає на ціну предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.09.2019 11:48
Вирішення:
Пунктом 5.1. Договору про закупівлю визначено, що термін поставки Товару, з моменту підписання Договору, визначений до 20.11.2019 року (включно).
Пунктом 5.2. Договору про закупівлю визначено Місце поставки Товару: за адресою визначеною у письмовому повідомленні Замовника.
Таким чином, календарний план до проекту договору заповнюється сторонами, які уклали договір, таким чином, щоб увесь замовлений товар був поставлений пропорційно до 20.11.2019.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Проект договору про закупівлю
Номер:
c855b148732846408f74c22f4774f7f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-001131-a.b2
Назва:
Проект договору про закупівлю
Вимога:
Договір який наведено в додатку 7 до ТД містить велику кількість дублюючих вимог:
1. Пункт 3.3., Пункт 5.2., Пункт 5.5. вимагають проводити інструктаж постачальником щодо висадки та догляду за зеленими насадженнями.
2. Пункт 2.1., Пункт 2.2., Пункт 5.2. замовник вимагає від постачальника належну якість товару.
3. Пункти 3.1., 3.2., 3.4., 3.5., 4.1., 4.4., 6.1.13., 6.3.4., 10.3. вимога до ціни товару.
4. Пункти 4.2., 4.4., 4.8., 5.6., 5.6.(число пункту повторюється в договорі), 6.2.2., Регулювання прийому передачі рослин описуються
Вимагаємо прийняти проект договору Додаток 1 до вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Проект договору .docx 04.09.2019 11:43
Дата подачі:
04.09.2019 11:43
Вирішення:
Проект Договору (Додаток 7 до тендерної документації) складений у відповідності до вимог положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до статті 627 ЦК України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до статті 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Враховуючи наведене, усі зміни до договору про закупівлю будуть вноситись виключно сторонами які уклали договір, а саме департаментом екології та природних ресурсів Київської облдержадміністрації та переможцем тендерних торгів, у межах чинного законодавства, в тому числі за взаємною згодою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність предмету закупівлі до потреби населених пунктів
Номер:
dd1db7b73b594ed9996ffeabe1622678
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-001131-a.b1
Назва:
Невідповідність предмету закупівлі до потреби населених пунктів
Вимога:
2. У відповідь на наш запит про потребу в зелених насадженнях відповідно до якої було сформовано асортимент рослин щодо тендеру: «Проведення заходів з озеленення міст і сіл Київської області (спеціальний фонд обласного бюджету)» Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-30-001131-a ми отримали відповідь від замовника - Департаменту екології та природних ресурсів КОДА (копію додаємо, 46 сторінок), де вказано потреби в зелених насадженнях в кількості та в асортименті міськими виконавчими комітетами та районними державними адміністраціями Київської області. Асортимент і розміри предмету закупівлі не відповідають потребам населених пунктів Київської області, що дає підставу вважати, що даний асортимент прописувався під одного конкретного постачальника і закупівля має ознаки корупційної змови, оскільки кількість рослин на очікувану вартість занижена вдвічі. Вимагаємо привести у відповідність предмет закупівлі згідно з актуальними потребами. Додаємо зведено таблицю потреби в зелених насадженнях (Додаток №5).
Пов'язані документи:
Учасник
- 473 Разумовський.pdf 03.09.2019 14:53
- 2129.pdf 03.09.2019 14:53
- Додаток_2_запит-1.pdf 03.09.2019 14:53
- Додаток_1_запит.pdf 03.09.2019 14:53
- Додаток_3_запит.pdf 03.09.2019 14:53
- Додаток_4_запит-1.pdf 03.09.2019 14:53
- Додаток№5 Зведена таблиця потреби в зеелних насадженнях.pdf 03.09.2019 14:53
Дата подачі:
03.09.2019 14:53
Вирішення:
Відповідно підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З огляду на викладені норми вбачається, що замовник не позбавлений права самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів, оскільки замовник має на меті отримання найкращого предмета закупівлі.
Відповідно до інформації поданої органами місцевого самоврядування Київської області, на сьогодні, потреба зелених насаджень складає близько 24 000 штук декоративних дерев та чагарників різних порід.
Так, з метою задоволення потреби громади у зелених насадженнях, враховуючи пропозиції органів місцевого самоврядування, результати телефонних консультації, та виходячи з досвіду попередніх років визначено асортимент, кількість та характеристики посадкового матеріалу, який заплановано закупити у 2019 році.
Визначені породи дерев та чагарників є найбільш поширеними на ринку, що забезпечує високу конкуренцію серед можливих учасників закупівлі.
В свою чергу, висока конкуренція дозволить за результатами електронного аукціону закупити рослини за максимально низькими цінами, а відповідно забезпечить високу економію коштів, які в подальшому будуть спрямовані на виконання природоохоронних заходів.
Таким чином, тендерна документація щодо закупівлі за ДК 021:2015-03450000-9 Розсадницька продукція (Проведення заходів з озеленення міст і сіл Київської області) відповідає вимогам чинного законодавства, не містить дискримінаційних вимог та забезпечує високу конкуренцію серед учасників.
Водночас, проаналізувавши зведену таблицю потреби в зелених насадженнях (Додаток №5), що додавалась до звернення, в якій зазначено кількісні та головне якісні характеристики зелених насаджень, складається враження що таблиця сформована як комерційна пропозиція під асортимент певного розсадника, а також стає не зрозумілим, чим зумовлено такий перелік зелених насаджень та їх якісні характеристики.
Статус вимоги:
Відхилено