-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги провайдерів (придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти)
Завершена
1 468 246.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 682.46 UAH
мін. крок: 1% або 14 682.46 UAH
Період оскарження:
30.08.2019 10:05 - 12.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія”
Номер:
c6037ba58270484abe1ec22d53983827
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-000399-a.b2
Назва:
Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія”
Вимога:
Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури
Новотроїцький районний центр з обслуговування закладів та установ освіти (вул. М.І.Білошкури, буд. 2, Новотроїцьке, Херсонська область, Україна, 75300) (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опублікував оголошення про проведення публічної закупівлі за процедурою “Відкриті торги” про предмету : ДК 021:2015: 72410000-7 - Послуги провайдерів, ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-30-000399-а (ID 2d9e11dffdf149d4b778f2fd41751984) (далі – Закупівля).
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) Приватне підприємство “Цифрові комунікації”
2) Приватне підприємство “Перша телекомунікаційна компанія”
3) Товариство з обмеженою відповідальністю “Опенвей”
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Приватного підприємства “Цифрові комунікації” (суб'єкта оскарження), є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі Приватне підприємство “Перша Телекомунікаційна Компанія” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі. Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ПП “Цифрові комунікації” та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону, правову можливість суб'єкта оскарження стати переможцем Процедури закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі.
Разом з цим, учасник Процедури закупівлі ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” та його тендерна пропозиція є такими, що не відповідають нормам законодавства, у тому числі, Закону, а також вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації (далі – Документація) умовам.
Так, пунктом 12 Розділу II Тендерної документації встановлено перелік документів, що підтверджують відповідність учасників вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме копії документів, які підтверджують наявність в Учасника відповідної ліцензії (ліцензій) щодо користування радіочастотним ресурсом України у відповідності до Закону України «Про радіочастотний ресурс України» та Ліцензійних умов користування радіочастотним ресурсом України, затверджених Рішенням під 19.08.2005 № 53 НКРЗІ (у разі здійснення бездротового підключення до мережі Інтернет);
Звертаємо Вашу увагу на таке:
Правова основа користування радіочастотним ресурсом України, повноваження держави щодо умов користування радіочастотним ресурсом України, права, обов'язки і відповідальність органів державної влади, що здійснюють управління і регулювання в цій сфері, та фізичних і юридичних осіб, які користуються та/або мають намір користуватися радіочастотним ресурсом України, визначені Законом України "Про радіочастотний ресурс України" від 1 червня 2000 року № 1770-III (далі - Закон № 1770-III).
Відповідно до ст.1 Закону № 1770-III ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України - документ, який засвідчує право суб'єкта господарювання на користування радіочастотним ресурсом України протягом визначеного терміну в конкретних регіонах та в межах певних смуг, номіналів радіочастот з виконанням ліцензійних умов.
Ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України видаються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, суб'єктам господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг (ч.1 ст.31 Закону № 1770-III).
Разом з цим, проаналізувавши Реєстр виданих ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України, який знаходиться у вільному доступі за посиланням https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=56&language=uk, можна дійти висновку про відсутність у ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України саме на території Херсонської області.
Зазначена обставина підтверджується тендерною пропозицією ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, в якій, серед іншого, наявні ліцензії на користування радіочастотним ресурсом в наступних регіонах:
-Донецька область;
-Полтавська область;
- Харківська область;
-Кіровоградська область;
Таким чином, ПП “Перша Телеокумінкаційна Компанія” не має право надавати послуги доступу до мережі Інтернет закладам та установам освіти на території Херсонської області.
Акцентуємо Вашу увагу, що користування радіочастотним ресурсом на території Херсонської області без відповідної ліцензії охоплюється складом адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 146 Кодексу України про адміністративні правопорушення (стаття 146. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також користування радіочастотним ресурсом України).
Враховуючи вище викладене, вимагаємо:
1) здійснення органом оскарження ретельної перевірки всієї (в цілому) тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим Замовником у тендерній документації;
2) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, та визначення зазначеного учасника переможцем Процедури закупівлі і оприлюднення відповідного повідомлення про намір укласти договір;
3) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможцем
З повагою та сподіванням на
законність і неупередженість
під час розгляду нашої скарги.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 03.10.2019 14:06
Дата подачі:
02.10.2019 00:09
Вирішення:
Відмовити у задоволені скарги учаснику ПП «Цифрові комунікації» процедури закупівлі послуг кодом CPV згідно ДК 021:2015 – 7241 «Послуги провайдерів» (72410000-7 Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти) щодо визнання ПП «Перша телекомунікаційна компанія» переможцем процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення Замовника ро дискваліфікацію ПП “Цифрові комунікації” як учасника на закупівлю послуг
Номер:
67d00ce730364eea9f6cf0d07f0fc48f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-30-000399-a.c1
Назва:
Вимога про скасування рішення Замовника ро дискваліфікацію ПП “Цифрові комунікації” як учасника на закупівлю послуг
Вимога:
Голові тендерного комітету,
саст. Головного бухгалтера НРЦ ОЗУО
Гесс Н.М.
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію ПП “Цифрові комунікації” як учасника на закупівлю послуг за кодом CPV згідно ДК 021:2015-7241 “Послуги провайдерів” ( 72410000-7 Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти)
Новотроїцький районний центр з обслуговування закладів та установ освіти (вул. М.І.Білошкури, буд. 2, Новотроїцьке, Херсонська область, Україна, 75300) (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опублікував оголошення про проведення публічної закупівлі за процедурою “Відкриті торги” про предмету : ДК 021:2015: 72410000-7 - Послуги провайдерів, ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-30-000399-а (ID 2d9e11dffdf149d4b778f2fd41751984) (далі – Закупівля).
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) Приватне підприємство “Цифрові комунікації”
2) Приватне підприємство “Перша телекомунікаційна компанія”
3) Товариство з обмеженою відповідальністю “Опенвей”
23 вересня 2019 року відбулося засідання тендерного комітету (протокол № 322 від 23 вересня 2019 року), на якому голова тендерного комітету Гесс Н.М. повідомила, що за результатом оцінки тендерних пропозицій на закупівлю послуг за кодом CPV згідно ДК 021:2015-7241 “Послуги провайдерів” ( 72410000-7 Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти) найбільш економічно вигідною є пропозиція учасника ПП “Цифрові комунікації”, яке знаходиться за адресою: 75300, Херсонська область, м. Херсон, вул. Шенгелія, буд.13, корп.3,кв.4, та складає 1 100 000,00 грн., що не перевищує суму, передбачену Замовником на фінансування закупівлі.
Разом з цим, згідно протоколу засідання тендерного комітету № 322 від 23.09.2019 року ухвалено:
• Відмовити учаснику ПП “Цифрові комунікації” в участі у процедурі закупівлі послуг за кодом CPV згідно ДК 021:2015-7241 «Послуги провайдерів” ( 72410000-7 Послуги провайдерів (Придбання послуг з досутпу до Інтернету закладів освіти) та відхилити тендерну пропозицю, у зв'язку з наявністю підстави, що визначена пунктом 10 частини 1 статті 17 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
• На підставі пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” відхилити тендерну пропозицію на закупівлю послуг за кодом CPV згідно ДК 021:2015-7241 “Послуги провайдерів” (72410000-7 Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти) учасника ПП “Цифрові комунікації” – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Приватне підприємство “Цифрові комунікації” НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ з вище вказаним рішенням Замовника, з наступних підстав.
1. Наводимо витяг з тендерної документації: “Тендерну документація Замовника розроблено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" зі змінами та доповненнями (далі – Закон). Таким чином, тендерна документація Замовника не може суперечити вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”.
Разом з цим, обгрунтовуючи свою відмову для ПП “Цифрові комунікації” в участі процедури закупівлі, Замовник посилається на пункт 10 частини 1 статті 17 ЗУ “Про публічні закупівлі”, норми якого передбачають наступне: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Водночас очікувана Замовником вартість закупівлі становить 1`468`246.00 грн., у зв’язку з чим ПП “Цифрові комунікації” звільняється від обов’язку надавати інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичної особи.
Враховуючи вищевикладене, антикорупційна програма потрібна тільки в разі, якщо ПП “Цифрові комунікації” бере участь у процедурі закупівель і вартість закупівлі дорівнює або перевишує 20 млн. грн.
Таким чином, вищезазначена вимога Замовника є протиправною та такою, що не відповідає ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
2. Обгрунтовуючи відмову для ПП “Цифрові комунікації” в участі процедури закупівлі, Замовник посилається на те, що довідка, яка завантажена файлом Технічні характеристики” є не чіткою, а її текст нечитабельний.
Разом з цим, відповідно до п.30 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
У свою чергу, частиною 1 статті 25 вищевказаного Закону встановлено, що документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
У контексті вищевикладених законодавчих приписів необхідно відзначити, що тендерна пропозиція ПП “Цифрові комунікації” є чіткою, читабельною, та містить усю необхідну інформацію, що відповідає положенням Закону “Про публічні закупівлі”.
Натомість, серед усіх відсканованих документів нечитабельною є лише довідка, відповідно до якої Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, своїм листом від 01.11.2006 р. № 01-762/132, повідомила ПП “Цифрові комунікації” про наступне: “ На виконання ч. 1 статті 42 Закону України “Про телекомунікації” Національна комісія з питань регулювання зв’язку України повідомляє, що Приватне підприємство “Цифрові комунікації” за рішенням НКРЗІ від 27.10.2006 року № 422 внесено до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій. Додатково інформуємо, що список суб’єктів господарювання, що внесенні до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій розміщено на офіційному сайті НКРЗІ :https://nkrzi.gov.ua.
Крім того, пункт 2 розділу “Оцінка тендерної пропозиції” передбачає, що:
- при складанні тендерної пропозиції Учасником дозволяється допущення формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції (кваліфікаційної пропозиції) та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність підписів, нумерації сторінок (наприклад: деякі сторінки не матимуть нумерації чи підпису керівника або уповноваженої особи), печаток на окремих документах, технічні помилки та описки (наприклад: некоректно складене слово, в якому випадають деякі літери або переставлені місцями). За наявності формальних помилок тендерна пропозиція не відхиляється.
Тому вважаємо, причина відмови учасника в участі процедури закупівлі з підстав нечитабельності лише частини вищевказаної довідки не є вагомою підставою для дискваліфікації нашої тендерної пропозиції, яка має суттєву економічну перевагу.
3. Не відповідає дійсності твердження Замовника про відсутність підпису уповноважено посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі), а також відбитки печатки учасника на наступних документах:
- наказ № 04-01 від 04.01.2016р про призначення Шостака В.І.
- лист гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 ЗУ “Про публічні закупівлі”
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань
4. Обгрунтовуючи відмову для ПП “Цифрові комунікації” в участі процедури закупівлі, Замовник посилається на те, що учасник у складі своєї пропозиції надав довідку щодо підтвердження прямого підключення до української точки обміну трафіку, але не вказав, що окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України “Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України “Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей”.
Не погоджуючись з таким висновком, наводимо витяг з тендерної документації: “документи (копії документів), якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком, що розташовані на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей»)»
Отже, виходячи з буквального тлумачення вищевикладеної вимоги тендерної документації, учасник зобов’язаний надати лише ті документи, що підтверджують підключення до точок обміну Інтернет-трафіком, що розташовані на підконтрольній території України. Крім того, у складі тендерних пропозицій інших учасників торгів подібна довідка не надавалсь.
5. Відхиляючи тендерну пропозицію ПП “Цифрові комунікації” на закупівлю послуг, голова тендерного комітету посилається на відсутність у складі тендерної пропозиції учасника таки документів, як:
- Відомості з ЄДРПОУ;
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
Разом з тим, у складі тендерної документації ПП “Цифрові комунікації” міститься виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Приватне підприємство “Цифрові комунікації”.
Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію;
Таким чином, учасником закупівлі, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, надані все необхідні документи для підтвердження того, що ПП “Цифрові комунікації” здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства.
6. Відхиляючи тендерну пропозицію ПП “Цифрові комунікації” на закупівлю послуг, голова тендерного комітету посилається на відсутність у складі тендерної пропозиції учасника проекту договору, з погодженням всіх його умов, що будуть внесені до договору про закупівлю за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи Учасника.
Разом з цим, тендерною документацією Замовника ПРЯМО не вимагалося ані надання документа- погодження з проектом Договору ( в довільній формі), ані самого проекту договору.
7. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Приватного підприємства “Цифрові комунікації” (суб'єкта оскарження), є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі Приватне підприємство “Перша Телекомунікаційна Компанія” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі з огляду на наступне:
Правова основа користування радіочастотним ресурсом України, повноваження держави щодо умов користування радіочастотним ресурсом України, права, обов'язки і відповідальність органів державної влади, що здійснюють управління і регулювання в цій сфері, та фізичних і юридичних осіб, які користуються та/або мають намір користуватися радіочастотним ресурсом України, визначені Законом України "Про радіочастотний ресурс України" від 1 червня 2000 року № 1770-III (далі - Закон № 1770-III).
Відповідно до ст.1 Закону № 1770-III ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України - документ, який засвідчує право суб'єкта господарювання на користування радіочастотним ресурсом України протягом визначеного терміну в конкретних регіонах та в межах певних смуг, номіналів радіочастот з виконанням ліцензійних умов.
Ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України видаються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, суб'єктам господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг (ч.1 ст.31 Закону № 1770-III).
Разом з цим, проаналізувавши Реєстр виданих ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України, який знаходиться у вільному доступі за посиланням https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=56&language=uk, можна дійти висновку про відсутність у ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України саме на території Миколаївської області.
Зазначена обставина підтверджується тендерною пропозицією ПП “Перша Телеокумінкаційна Компанія”, в якій, серед іншого, містять ліцензії на користування радіочастотним ресурсом в наступних регіонах: -Донецька область;
-Полтавська область;
- Харківська область;
-Кіровоградська область;
Таким чином, ПП ““Перша Телеокумінкаційна Компанія” не має право надавати послуги доступу до мережі Інтернет закладам та установам освіти на території Херсонської області.
Крім того, користування радіочастотним ресурсом без ліцензії охоплюється складом адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 146 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( стаття 146. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також користування радіочастотним ресурсом України).
Враховуючи вище викладене, вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення засідання тендерного комітету Новотроїцького районного центру з обслуговування закладів та установ освіти від 23.09.2019 року, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 23.09.2019 року № 322
3. Про прийняте рішення повідомити ПП “Цифрові комунікації” у встановлений законодавстом строк.
З повагою та сподіванням на
законність і неупередженість
під час розгляду нашої виомги.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 03.10.2019 13:30
Дата подачі:
01.10.2019 13:46
Вирішення:
Відмовлено у задоволені скарги учасника ПП «Цифрові комунікації» процедури закупівлі послуг кодом CPV згідно ДК 021:2015 – 7241 «Послуги провайдерів» (72410000-7 Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти)
Статус вимоги:
Не задоволено