• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення санвузлів третього поверху опорного закладу Новояворівська ЗОШ I-III ст. №1 Яворівського району Львівської області

Завершена

289 809.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 898.09 UAH
Період оскарження: 30.08.2019 09:27 - 04.09.2019 09:31
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна і незаконна вимога

Номер: 0f56635aceb64b678682c955ec69f9dc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000239-a.b2
Назва: Дискримінаційна і незаконна вимога
Вимога:
У тендерній документації замовник вимагає від учасника «Копії трудових книжок працівників» Проте ця вимога є безпідставною і дискримінаційною: Інформація про фізичну особу (персональні дані) – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (ст.11 Закону України «Про інформацію», ст.2 Закону України «Про захист персональних даних»). Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відповідно до ст. 270 Цивільного кодексу України, до особистих немайнових прав фізичної особи належить, зокрема, право на свободу та особисту недоторканність та право на недоторканність особистого і сімейного життя. Цим Кодексом та іншим законом можуть бути передбачені й інші особисті немайнові права фізичної особи. Перелік особистих немайнових прав, які встановлені Конституцією України, цим Кодексом та іншим законом, не є вичерпним. Таким чином, поширення конфіденційної інформації про фізичну особу є посяганням на її особисті немайнові права, такі як право на свободу та особисту недоторканність та право на недоторканність особистого і сімейного життя. Відповідно до ст. 272 ЦК України, фізична особа здійснює особисті немайнові права самостійно. Фізична особа має право вимагати від посадових і службових осіб вчинення відповідних дій, спрямованих на забезпечення здійснення нею особистих немайнових прав. Відповідно до ст.. 273 ЦК України, органи державної влади у межах своїх повноважень забезпечують здійснення фізичною особою особистих немайнових прав. Юридичні особи, їх працівники, окремі фізичні особи, професійні обов'язки яких стосуються особистих немайнових прав фізичної особи, зобов'язані утримуватися від дій, якими ці права можуть бути порушені. Діяльність фізичних та юридичних осіб не може порушувати особисті немайнові права. Відповідно до ст.ст. 275, 276, 278 ЦК України, фізична особа має право на захист свого особистого немайнового права від протиправних посягань інших осіб. Орган державної влади, фізична особа або юридична особа, рішеннями, діями або бездіяльністю яких порушено особисте немайнове право фізичної особи, зобов'язані вчинити необхідні дії для його негайного поновлення. Якщо дії, необхідні для негайного поновлення порушеного особистого немайнового права фізичної особи, не вчиняються, суд може постановити рішення щодо поновлення порушеного права, а також відшкодування моральної шкоди, завданої його порушенням. Якщо особисте немайнове право фізичної особи порушене у газеті, книзі, кінофільмі, теле-, радіопередачі тощо, які готуються до випуску у світ, суд може заборонити розповсюдження відповідної інформації. При цьому, відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. З огляду на вищезазначені положення законодавства, поширення конфіденційної інформації про фізичну особу без її згоди є порушенням чинного законодавства, та, при зверненні з відповідними вимогами до суду, останній може заборонити розповсюдження такої інформації, що може призвести до блокування та зриву закупівель. Відповідно до Роз'яснення Державної служби з питань захисту персональних даних Згідно зі статтею 11 Закону підставами виникнення права на використання персональних даних є: 1) згода субєкта персональних даних на обробку його персональних даних; 2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю бази персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень. Окремої уваги потребує питання щодо підстави обробки персональних даних працівника. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Оскільки працівники Учасника не надавали згоди на відкриту публікацію їхніх персональних даних (а це і ПІП, і інформація про поточне та попередні місця роботи) ми вважаємо цю вимогу незаконною і дискримінаційною. Також така вимога порушує права учасників, які залучають працівників на умовах цивільно-правових договорів. Вимагаємо вилучити з оголошення такі положення в силу їх невідповідності законодавству та порушення особистих немайнових прав фізичних осіб та прав Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго ранку.Технічний опис буде змінено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: a255cc203c964226b8aefea67cfaa195
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000239-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник вимагає надати в складі пропозиції "Копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки." Проте ця вимога є безпідставною і дискримінаційною, оскільки відповідно до п. 21. "ПОРЯДОК видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Проте в Дефектному акті (додаток №4) відсутні роботи, чи механізми передбачені в Додатках 6,7 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Отже така вимога є незаконною. Водночас Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою) - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Отже таку декларацію можна вимагати лише на початок робіт від Підрядника з яким укладена угода, а не від Учасника тендеру. На підставі вищевикладеного прошу скасувати цю дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго ранку.Технічний опис буде змінено.
Статус вимоги: Задоволено