• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з охорони у сфері громадського порядку та громадської безпеки

закупівля здійснюється з метою задоволення потреби у послугах, які є предметом закупівлі строком жовтень-грудень 2019 року

Завершена

264 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2019 09:10 - 12.09.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискриминаційна вимога й досі у тендерній документації Замовника

Номер: 21a84d54ae1543e3bb62e185a1279b5c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000042-c.a4
Назва: Дискриминаційна вимога й досі у тендерній документації Замовника
Вимога:
Замовник вкотре пише: " на глибоке переконання Замовника, охоронники, що задіяні, потребують постійного підвищення кваліфікації та отримувати нові знання відповідно до ліцензійних умов з охоронної діяльності необхідних для виконання своїх обов’язків в зв’язку з цим Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників." На глибоке переконання Учасника наявність навчального сертифікованого центру у власності Учасника (що не передбачено чинним Законодавством) не впливає на рівень подготовки працівників охорони та не має відношення до матеріально-технічної бази, що повинна підтверджувати кваліфікацію учасника. Вимагаємо усунути дискриминаційну вимогу. У разі чергової відписки Замовника - будемо змушені звертатися до колегії АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, перелік документів якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. У зв’язку з тим, що об’єкт, що підлягає охороні, потребує посиленої охорони та оскільки має особливе значення (дитяча лікарня, склад та лабороторії де знаходяться ліки які містять наркотичні складові), то на глибоке переконання Замовника, охоронники, що задіяні, потребують постійного підвищення кваліфікації та отримувати нові знання відповідно до ліцензійних умов з охоронної діяльності необхідних для виконання своїх обов’язків в зв’язку з цим Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційну вимогу безпідставно залишено у ТД Замовника

Номер: 5ad70ddfa88d450b8672a5e1002adb18
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000042-c.b3
Назва: Дискримінаційну вимогу безпідставно залишено у ТД Замовника
Вимога:
У відповіді Замовника : " ....на глибоке переконання Замовника, охоронники, що задіяні, потребують постійного підвищення кваліфікації та отримувати нові знання відповідно до ліцензійних умов з охоронної діяльності необхідних для виконання своїх обов’язків в зв’язку з цим Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників." не зазначено чому саме навчальний центр повинен бути у Учасника. Учасник дійсно дбає про навчання свого персоналу та підвищує його кваліфікацію. В Україні та у Києві існує достатня кількість центрів підвищення кваліфікації охоронників, які мають ліцензію МОНУ. Відповідь Замовника може вказувати саме на учасника у якого во власності є зазначений навчальний центр. Інши учасники (навіть ті, які постійно вдосконалюють свої навики не у власних навчальних центрах) не зможуть взяти участь у цих торгах. Це пряма дискриминація та ігнорування Замовником документів про освіту охоронників та підвищення їх кваліфікації, що видані іншими навчальними закладами України, що мають ліцензії МОНУ. Вдруге вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо навчальних центрів та їх ліцензування із тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. У зв’язку з тим, що об’єкт, що підлягає охороні, потребує посиленої охорони та оскільки має особливе значення (дитяча лікарня, склад та лабороторії де знаходяться ліки які містять наркотичні складові), то на глибоке переконання Замовника, охоронники, що задіяні, потребують постійного підвищення кваліфікації та отримувати нові знання відповідно до ліцензійних умов з охоронної діяльності необхідних для виконання своїх обов’язків в зв’язку з цим Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

дискриминація учасників

Номер: 31285b356d484b03b4977a6eadb43657
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000042-c.c2
Назва: дискриминація учасників
Вимога:
Вимагаємо вилучити вимоги Додатка 3 до тендерної документації з приводу травматичної зброї. Чи є обов'язково наявність травматичної зброї? Адже згідно чинного законодавства (Додаток до постанови КМУ від 11.02.2013 р.№97) вимога стосується виключного кола субєктів охоронної діяльності. Прописуючи вимогу щодо наявності травматичної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише виключне коло субєктів охоронної діяльності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановнийучасник! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовнику становлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. У зв’язку з тим, що об’єкти, які підлягають охороні, потребують посиленої охорони, оскільки мають особливе значення (дитяча лікарня), також на території знаходиться склад та лабороторії де знаходяться ліки які містять наркотичні складові, в зв’язку з цим Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: f8a51704afdb48c8aa66a3491c97f2d3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-000042-c.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник пише у Додатку 3 до тендерної документації: Вимоги щодо надання послуг з охорони: 1. Пости мають охоронятися цілодобово. Учасник повинен:  мати навчальний центр професійного навчання робітників за професіями «Охоронник» та «Охоронець». Наявність відповідних ліцензії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; Вищезазначена вимога Замовника не має відношення до предмету закупівлі та є такою, що суттево звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо вилучити вимоги щодо центру навчання робітників у Учасника, та наявність ліцензій МОНУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. У зв’язку з тим, що об’єкт, що підлягає охороні, потребує посиленої охорони та оскільки має особливе значення (дитяча лікарня, склад та лабороторії де знаходяться ліки які містять наркотичні складові), то на глибоке переконання Замовника, охоронники, що задіяні, потребують постійного підвищення кваліфікації та отримувати нові знання відповідно до ліцензійних умов з охоронної діяльності необхідних для виконання своїх обов’язків в зв’язку з цим Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників.
Статус вимоги: Не задоволено