-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання)
Завершена
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
29.08.2019 16:22 - 14.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування дискваліфікації пропозиції.
Номер:
642e582ec779413093cd95369467bc05
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-29-001774-a.b1
Назва:
Вимога щодо скасування дискваліфікації пропозиції.
Вимога:
Прошу переглянути та скасувати рішення щодо дискваліфікацію ФОП Кущ А.Г., як переможця тендерної закупівлі UA-P-2019-08-29-001914-b, у зв’язку з тим, що рішення тендерного комітету відділу освіти молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області спирається на відсутність документів, що не представив учасник, які суттєво не впливають на якість, ціну, терміни поставки та ін. предмету закупівлі, адже ціна, запропонована ФОП Кущ А.Г. є значно меншою за запропоновані іншими учасниками. При проведенні процедури публічних закупівель комітет повинен дотримуватись принципу ефективності здійснення закупівель, об`єктивності та неупередженості оцінки пропозицій, що може призвести до безпідставно надмірного витрачання грошових коштів з місцевого та державного бюджету. Між тим, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, основним критерієм для визначення переможця повинна слугувати ціна (питома вага цінового критерію – 100%).
Якщо б Замовник уважно вивчив надану Учасником тендерну пропозицію то на деякі пункти відмови отримав би відповідь. Зокрема: довідка про уповноваженого на підпис (п2) є у файлі «Лист-гарантія.pdf»; довідка із захисту довкілля (п.5) у файлі «Довідка_довкілля.pdf»; щодо відсутності копії витягу з реєстру платників єдиного податку (п4) – то інформація даного витягу є у відкритому доступі , а також є аналогічною до вказаної у виписці з ЄРДР (файл «Виписка з ЄРДР.pdf»). Щодо п.6 «копії висновків СЕС на кожну із складових», то повідомляю, що запропоновані мною товари та комплектуючі виготовлені торговими марками світових брендів і мають відповідні сертифікати та дозволи в Україні які є у відкритому доступі та будуть мною надані, а в п.2 проекту договору (файл «Проект договору, специфікація.pdf») я це гарантую. Довідка про досвід виконання аналогічного договору (п7) відсутня, але ж є копії цих договорів та копії накладних у файлі «Договори та накладні.pdf».
Також звертаю увагу, що на останніх тендерних закупівлях в яких Замовником є відділу освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області приймають участь два учасника (ТОВ "БІ-ПРО", ФОП Штурма Сергій Вікторович) та перемагає ТОВ "БІ-ПРО", при тому, що ФОП Штурма Сергій Вікторович завжди дає пропозицію з трохи вищою за пропозицію ТОВ «Бі-ПРО» та закупівля проводиться без торгів, які притаманні для такого аукціону, що може вказувати на змову цих двох учасників та, можливо, замовника. (UA-2019-09-05-002165-b; UA-2019-08-29-001756-a; UA-2019-08-29-001774-a; UA-2019-08-29-001731-a; UA-2019-08-06-000801-c; UA-2019-08-06-003038-b; UA-2019-08-06-003022-b; UA-2019-08-06-003017-b… )
Таким чином, виходячи з вищенаведеного, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції відповідно цієї закупівлі, за для не порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про запобігання корупції» та вимог інших нормативних актів чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, просимо Вас скасувати своє рішення та рішення щодо визначення переможця закупівлі. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до таких органів як: Державна аудиторська служба України та Антимонопольний комітет України. Одночасно з тим, звертаємо Вашу увагу, що відповідно ч.2 ст.38 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, уста-новлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально; ст. 16414 КУпАП містить наступні відомості: ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_т.к..pdf 25.09.2019 13:13
Дата подачі:
25.09.2019 13:13
Вирішення:
На ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до ст.21 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2019-08-29-001774-a кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений до 15:00 год. 18 вересня 2019 року. Таким чином, документи завантажені учасником після цього строку Замовником не розглядаються.
За результатами розгляду пропозиції ФО-П КУЩ А.Г. була зафіксована відсутність наступних документів:
1) гарантійний лист, що усі витрати Учасника пов’язані з підготовкою тендерної пропозиції, в тому числі з отриманням дозволів, ліцензій, сертифікатів тощо, та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються, зокрема й у разі відміни торгів, визнання торгів такими, що не відбулись та у разі відхилення пропозиції Учасника;
2) окрема довідка, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах;
3) довідка про те, що учасник ознайомлений та погоджується дотримуватись вимог замовника щодо порядку зміни ціни товару в сторону збільшення;
4) копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
5) довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля;
6) копія чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс або на кожну (!) з його складових;
7) довідка про досвід виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі, складена у довільній формі;
8) оригінал (-и) або копія позитивного (-них) відгуку (-ів) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору;
9) довідка, що містить інформацію про відсутність підстав у відмові в торгах відповідно до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пропозиція відхилена на підставі п. 1, 4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Доводи, які приводить запитувач у своїй вимозі носять суб’єктивний характер, які не підтверджені, ані умовами документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель.
На підставі вищезазначеного, дії тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ФО-П КУЩ А.Г. обґрунтовані та не суперечать законодавству України. Вимога запитувача не задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено