-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливна деревина
Джерело фінансування - Кошти місцевого бюджету
Завершена
384 180.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 920.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 920.90 UAH
Період оскарження:
29.08.2019 16:14 - 09.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" та тендерної документації
Номер:
2f9c7ec75df94da59ae6456bcb435d8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-29-001228-c.b1
Назва:
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" та тендерної документації
Вимога:
Комунальним навчальним закладом «Любарська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради оголошено закупівлю паливної деревини (ДК 021:2015 (CPV) 03410000-7- «Деревина») на загальну вартість 384 180,00 гривень.
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Рудковська Олена Павлівна (далі – ФОП) на предмет відповідності вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція ФОП не відповідає її вимогам з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По-перше, звертаємо Вашу увагу, що пунктом 5 Розділу IIІ Тендерної документації встановлено таку вимогу: «На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає довідку, складену у довільній формі, із зазначенням переліку працівників, їх кваліфікації та досвіду, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, що знаходяться у штаті Учасника або виконують роботи на інших законних засадах (у тому числі інформацію щодо інженерно-технічних працівників і робітників), із долученням документів про працевлаштування чи виконання робіт на інших законних засадах». Тобто, учасник повинен був подати документ, який підтверджує наявність правового зв’язку між працівником та учасником для кожної особи, зазначеної в такій довідці.
На вимогу тендерної документації, ФОП було надано «Довідку про наявність та перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання відповідних послуг». В даній довідці зазначено, що ФОП має найманого водія Дуплійчука Олександра Андрійовича. На підтвердження наявності правового зв’язку між Дуплійчуком О.А та ФОП подано акт приймання-передачі майна № 1 до договору оренди від 15.05.2019 №01/23. Проте, з аналізу даного договору не вбачається обов’язок орендодавця надати водія для використання орендованої техніки. Крім того, ні в договорі, ні в акті приймання-передачі документації не згадується ні Дуплійчук Олександр Андрійович, ні будь-яка інша особа, що виконувала б функції водія транспортного засобу.
Таким чином, ФОП не надала у тендерній пропозиції документу, що підтверджував би наявність трудових відносин між нею та Дуплійчуком Олександром Андрійовичем. Отже ФОП не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим тендерною документацією, чим порушує її вимоги та вимоги Закону.
Більше того, оскільки ФОП не змогла у тендерній пропозиції підтвердити наявність працівника за кваліфікацією «водій», ТОВ «ТЕД» звертає увагу тендерного комітету, що відсутність працівника даної кваліфікації з належним досвідом роботи ставить під ризик виконання умов оголошеної державної закупівлі та доцільності використання державних коштів.
По-друге, у пункті 1 Розділу IIІ Тендерної документації Замовника чітко зазначено, що «документи, які складаються Учасником, повинні бути сформовані станом не раніше дати оголошення цієї закупівлі». Оголошення про закупівлю було офіційно оприлюднене 29 серпня 2019 року о 16:14.
Ознайомившись із документами Тендерної пропозиції ФОП, ТОВ «ТЕД» виявило, що Витяг з реєстру платників єдиного податку №1906253401142, виданий Рудковській Олені Павлівні Головним управлінням ДФС у Житомирські області, датується 04.07.2019 р., тобто був виданий раніше, ніж було опубліковано оголошення про закупівлю.
Таким чином, ФОП подала в складі тендерної пропозиції Витяг з реєстру платників єдиного податку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо дискваліфікувати ФОП та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції за результатами аукціону. У випадку невиконання вимог, Учасник буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України для захисту своїх порушених прав та перевірки дій Замовника на предмет відповідності вимогам Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол на вимогу.pdf 02.10.2019 14:37
Дата подачі:
30.09.2019 16:52
Вирішення:
Відповідь надана тендерним комітетом Замовника згідно протоколу №92 від 02 жовтня 2019
Статус вимоги:
Не задоволено