• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)

Завершена

1 170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 850.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2019 13:53 - 10.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Лист-звернення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОККО КОНТРАКТ»

Номер: 8887f6fe75484ff5af5f74ffa8d5b6d9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-29-001091-a.c4
Назва: Лист-звернення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОККО КОНТРАКТ»
Вимога:
Детальна інформація додається у файлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: детально у протоколі №32 від 04.10.2019
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 4b31baba3c834cad8af0b957e8fd9647
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-29-001091-a.a3
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Відділом освіти Ніжинської районної державної адміністрації, було оголошено закупівлю UA-2019-08-29-001091-a на 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Відповідно до п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, за рахунок учасника торгів». Замовник покладає усі витрати, пов’язані з проведенням лабораторних досліджень природного газу, на учасника закупівлі. Проте, в тендерній документації ніде не вказаний перелік установ та лабораторій, в яких може бути проведено дослідження якісних показників природного газу, їх адреси, вартість доставки проб товару та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. Ця вимога через невизначеність критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеність переліку цих лабораторій, їх адрес та вартості послуг з лабораторних досліджень та доставки проб товару для проведення таких досліджень, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до учасників торгів. Така умова тендерної документації, вочевидь, може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників на користь заздалегідь відомого учасника, з яким замовник діяв узгоджено, що порушує права на участь у закупівлі та дискримінує значне коло учасників – постачальників природного газу (дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі). Крім того, така невизначеність не дає можливості учасникам сформувати остаточну ціну своєї тендерної пропозиції. Замовником у тендерній документації не надано обгрунтування необхідності встановлення вищезазначеної вимоги. Встановлення зазначеної вимоги порушує, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також є дискримінаційним по відношенню до учасників закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що саме АТ «Укртрансгаз» здійснює транспортування природного газу для споживачів України. При прийманні природного газу до магістральних газопроводів АТ «Укртрансгаз» в обов’язковому порядку здійснюється перевірка його якості, що відповідає чинному стандарту «ГОСТ 5542-87. Газы горючие природные для промышленного и коммунально-бытового назначения». При цьому АТ «Укртрансгаз» здійснює транспортування природного газу, що поставляється до магістральних газопроводів, та не має технічної можливості погіршувати або змінювати його якість. У разі сумнівів у якості природного газу Споживач має право звернутися до відповідних територіальних органів Департаменту технічного регулювання Мінекономрозвитку для проведення позачергової перевірки якості природного газу. ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» укладено з АТ «Укртрансгаз» Договір транспортування природного газу № 1809000628 від 29.10.2018 р. Відповідно до зазначеного Договору якість газу має відповідати вимогам щодо норм якості газу, фізико-хімічних показників та інших характеристик, визначених у Кодексі газотранспортної системи, затвердженому Постановою НКРЕКП № 2493 від 30.09.2015 р., та нормативно-правових актах і відповідних стандартах, на які Кодекс газотранспортної системи містить посилання. Договором передбачено обов’язок Оператора ГРМ транспортувати газ належної якості. У випадку недодержання цього обов’язку Оператор ГРМ несе відповідальність згідно зазначеного Договору. Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо зобов’язати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу: «Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, за рахунок учасника торгів». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін до тендерної документації, а у випадку неможливості внесення змін скасувати закупівлю. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.09.2019 22:00
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.09.2019 22:00
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Цвелих Олена Вікторівна 380672449905 Olena.Tsykal@cngaszbut.104.ua http://cngaszbut.104.ua
Вимога
Вирішена

Щодо виключення зі складу ТД дискримінаційної вимоги

Номер: f5a8a15e5fec46c3b4156a59cb2b431b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-29-001091-a.a2
Назва: Щодо виключення зі складу ТД дискримінаційної вимоги
Вимога:
Відповідно до п. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу, рівень освіти. Досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються. Тобто досвід працівників повинен покривати увесь час виконання аналогічних договорів». Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога щодо зазначення у довідці працівників, досвід роботи яких у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються. Звертаємо Вашу увагу, що не всі потенційні учасники закупівлі зможуть виконати зазначену вимогу, що є дискримінацією. Враховуючи вищезазначене, просимо виключити зі складу тендерної документації наступні вимоги: «Досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються. Тобто досвід працівників повинен покривати увесь час виконання аналогічних договорів».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішення тендерного комітету згідно з протоколом від 2 вересня 2019 року №27 додається.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо виключення зі складу ТД дискримінаційної вимоги

Номер: 457f95c1e1f54f87a3b842b0c669ad72
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-29-001091-a.a1
Назва: Щодо виключення зі складу ТД дискримінаційної вимоги
Вимога:
Відповідно до п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, за рахунок учасника торгів». В тендерній документації ніде не вказаний перелік установ та лабораторій, в яких може бути проведено дослідження якісних показників природного газу, їх адреси, вартість доставки проб товару та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. Ця вимога через невизначеність критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеність переліку цих лабораторій, їх адрес та вартості послуг з лабораторних досліджень та доставки проб товару для проведення таких досліджень, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до учасників торгів. Крім того, така невизначеність не дає можливості учасникам сформувати остаточну ціну своєї тендерної пропозиції. Замовником у тендерній документації не надано обгрунтування необхідності встановлення вищезазначеної вимоги. Встановлення зазначеної вимоги порушує, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також є дискримінаційним по відношенню до учасників закупівлі. Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу також на те, що аналогічна вимога тендерної документації вже була визнана Антимонопольним комітетом України дискримінаційною (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017 р.). Враховуючи вищезазначене, просимо виключити зі складу тендерної документації та проекту договору про закупівлю наступну вимогу: «Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, за рахунок учасника торгів».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішення тендерного комітету згідно з протоколом від 2 вересня 2019 року № 26 додається
Статус вимоги: Не задоволено