-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень Івано-Франківського окружного адміністративного суду по вул. Незалежності, 46 (підвал)
Торги відмінено
2 947 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 470.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 470.00 UAH
Період оскарження:
29.08.2019 09:16 - 10.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
17a6ac3dda8546a98c19aacffe4260da
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-29-000213-a.a1
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА РІШЕННЯ,
ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ:
Івано-Франківський окружний
адміністративний суд
Код за ЄДРПОУ: 35021574
76018, Україна, Івано-Франківська область,
Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 46
+380342784296
buh@adm.if.court.gov.ua
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Будівельне підприємство «Альтком Сервіс»
ІПН 42830000
Місцезнаходження: вул.. Шевченка, 3,
с. Добровляни, Тисменицький район, 77434
Івано-Франківська область
тел.. +38096-70-70-703
e-mail altcomservis.if@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-29-000213-a
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 9 від 19.09.2019 року було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БП «Альтком Сервіс», оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації п. 4, ч. 1, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаю, що тендерний комітет Івано-Франківського окружного адміністративного суду, прийняв необґрунтоване та передчасне рішення, не дослідив належним чином тендерну пропозицію ТОВ «БП «Альтком Сервіс», що потягло за собою прийняття оскаржуваного рішення.
Підставою для дискваліфікації стало те, що ТОВ «БП «Альтком Сервіс» у складі пропозиції не надав підтверджуючих документів на право власності на 2 ноутбуки, на сканер та 2 бензинових генератори.
Хочу звернути увагу, що Товариством у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази у якій зазначено 37 пунктів з будівельною технікою, вантажними автомобілями, транспортними засобами, інструментами, приміщенням, тобто всіма основними засобами, яка необхідні та достатні для виконання робіт.
На підтвердження наведеного було долучено договори оренди на транспорті засоби, договори оренди на вантажні автомобілі, свідоцтва про реєстрацію ТЗ, договір про надання послуг з вивезення сміття, договір користування нерухомим майном, довідку про балансову вартість майна Товариства, тобто всі підтверджуючі документи згідно вимог ТД.
Згідно вимог ТД, а саме у п 1.2., Додатку 2 чітко вказано, що необхідно надати копії документів, що підтверджують право власності або законні підстави користування (оренда, договори щодо надання послуг) основними засобами, що вказані учасником згідно інформації (довідки або листа) про наявність (на момент подання пропозиції Учасником) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг, наприклад копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або договори купівлі-продажу, або договори оренди, або договори щодо надання послуг будівельної техніки, тощо.
Другою підставою, було ненадання Акту виконаних робіт до Договіру підряду від 25 березня 2019 року укладеного з ТОВ "Континенталь", але Тендерною документацією вимагалось не менше одного акту виконаних робіт, який учасник надав.
ТОВ «БП «Альтком Сервіс» у складі пропозиції надало довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, та у складі пропозиції надано весь перелік документів які підтверджують виконання вказаних у довідці договорів.
Додаткові обгрунтування викладені у Скарзі, яка додана окреми електронним файлом. Дана скарга відповідає всім вимогам ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі", також додано квитанцію про оплату за розгляд скарги та виписку з органів казначейтва про зарахування коштів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірність рішень, дій Замовника 27.09.2019 13:37
- Підтвердження щодо оплати (квитанція, виписка) 27.09.2019 13:37
- Акт виконаних робіт 27.09.2019 13:37
- Додаткові пояснення 18.10.2019 16:50
- рішення від 01.10.2019 № 13937 + лист Замовнику.pdf 02.10.2019 13:41
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 27.09.2019 № UA-2019-08-29-000213-a.a1.pdf 17.10.2019 13:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2019 № 15091.pdf 22.10.2019 17:32
- рішення від 21.10.2019 № 15091.pdf 24.10.2019 23:07
- Пояснення по скарзі.pdf 08.10.2019 16:22
- протокол 13.pdf 31.10.2019 10:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2019 13:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2019 23:07
Дата виконання рішення Замовником:
31.10.2019 10:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Івано-Франківський окружний адміністративний суд надсилає протокол засідання тендерного комітету№ 13 від 31.10.2019 р. та повідомляє, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15091-р/пк-пз від 21.10.2019р. виконано в повному обсязі.