-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)»
Закупівля здійснюється вцілому
Завершена
1 106 012.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 530.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 530.06 UAH
Період оскарження:
28.08.2019 17:55 - 12.10.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ
Номер:
3f28a77356a840bb810c2040bac1d472
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-28-001331-c.c5
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
.ТОВ "Смартфорест" подає скаргу від 28.10.19 №1
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.PDF 28.10.2019 18:59
- Скарга 001331-c.PDF 28.10.2019 18:59
- рішення від 31.10.2019 № 15729 + лист Замовнику.pdf 31.10.2019 18:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2019 № 16687.pdf 15.11.2019 19:57
- рішення від 14.11.2019 № 16687.pdf 19.11.2019 23:09
- Пояснення АМКУ0003.PDF 08.11.2019 16:46
- Відповідь на запит.PDF 08.11.2019 16:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2019 18:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.11.2019 23:09
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
9125d5118a664e0cb45995730d36681b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-28-001331-c.c4
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Прошу Вас розглянути вимогу щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Сталев Е.А. та визнати її як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2019-08-28-001331-c.docx 23.10.2019 10:01
- Відповідь на вимогу 1331.PDF 24.10.2019 17:37
- Лист - відповідь на запит РУО.PDF 24.10.2019 17:37
Дата подачі:
23.10.2019 10:01
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
24.10.2019 17:39
Підтвердження вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розглянуло Вашу, ТОВ "СМАРТФОРЕСТ", Вимогу по закупівлі UA-2019-08-28-001331-c від 23.10.2019 року (далі – Вимога) та повідомляє наступне:
1.) Умови Додатку №3 тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)» (далі – Тендерна документація):
Умова 1 Тендерної документації:
«копії сертифікатів відповідності на запропонований Товар щодо проходження державної сертифікації з органів/організацій, які уповноважені проводити відповідну сертифікацію на території України чинні на дату розкриття тендерних пропозицій (згідно всього переліку товару (по кожній позиції), визначеного Замовником в Додатку №2 тендерної документації) або у разі, якщо Товар не підлягає обов’язковій сертифікації, учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал листа з органів/організацій, які уповноважені проводити відповідну сертифікацію на території України, з підтвердженням того, що Товари (згідно всього переліку товару (по кожній позиції), визначеного Замовником в Додатку №2 тендерної документації) не підлягають обов’язковій сертифікації (дата видачі такого листа з органів/організацій, які уповноважені проводити відповідну сертифікацію на території України, повинні становити не більше 5-денної давнини по відношенню до кінцевої дати розкриття тендерних пропозицій);»
Умова 2 Тендерної документації:
«- таблицю відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого Товару згідно з формою, що наведена у Таблиці цього Додатку надається учасником в складі тендерної пропозиції згідно всього переліку товару (по кожній позиції), визначеного Замовником в Додатку №2 тендерної документації). У графі «Відповідність технічним та якісним характеристикам запропонованого предмету закупівлі вимогам Замовника» необхідно зробити відмітку «Так», у разі якщо технічні та якісні характеристики відповідають або перевищують зазначені вимоги, та відмітку «Ні», у разі якщо технічні та якісні характеристики нижче зазначених вимог. Таблиця відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого Товару повинна засвідчувати відповідність запропонованого Товару всім вимогам Технічного завдання цієї документації»
Як ми бачимо з умов Додатку №2 Тендерної документації Умова 1 та Умова 2 – є дві різні умови, які не пов’язані між собою. В Умові 1 Тендерної документації відсутня умова, що Учасник при виконанні Умови 2 повинен вказувати інформацію про документи в Таблиці відповідності, які надані таким Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання Умови 1. В свою чергу Умовою 2 не передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи на які Учасник посилається при заповненні стовбця «Назва виробника запропонованого товару; торгівельна марка або модель (у разі наявності); країна походження виробника; номер та дата висновків Державної санітарноепідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований учасниками товар; номер та дата сертифікатів відповідності на запропонований Товар щодо проходження державної сертифікації на запропонований учасниками товар (у разі ненадання такого документу – вказати номер та дату документу, що надається учасником замість нього)» Таблиці відповідності або в Таблиці відповідності Учасник повинен вказувати інформацію про документи, які Учасник надав в складі тендерної пропозиції на виконання Умови 1.
Слід зауважити, що у відповідності до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Антимонопольним комітетом України були прийняти рішення по аналогічним підставам Вимоги по процедурам закупівлі, а саме: UA-2019-08-06-002840-b та UA-2019-08-05-002193-b
ФОП Сталєв Є.О. повністю виконав Умову 1 та Умову 2 Додатку №2 тендерної документації і надав в складі тендерної пропозиції інформацію та документи на виконання Умови 1, Умови 2 Додатку №2 тендерної документації та Ваша Вимога з даної підстави не підлягає задоволенню.
2.) Умова по позиції №8 Додатку №2 тендерної документації:
«Набор гуашевих фарб Кількість кольорів в упаковці, не менше: 12 кольорів Об’єм: не менше 240 мл. Упаковка, не гірше ніж: пластмасова герметична баночка з кришкою, що герметично загвинчується (на кришці має бути наклейка, яка вказує на колір фарби в баночці) Фарба має бути виготовлена на основі натуральних компонентів, високоякісних пігментів та сполучного з додаванням гуміарабіку та мати такі властивості: - легко змиватися водою - після висихання мати матову оксамитову поверхню - лягати на різні основи: папір, картон, дерево»
Умова Додатку №2 тендерної документації:
«кольорове фото запропонованого учасником товару (згідно всього переліку товару (по кожній позиції), визначеного Замовником в Додатку №2 тендерної документації), з вказівкою фактичних характеристик запропонованого товару, виробника товару та країну походження виробника, торгової марки (у разі наявності) та найменування товару який пропонуються до постачання»
Замовник звернувся до виробника товару, якого вказав ФОП Сталєв Є.О. по позиції №8 Додатку №2 тендерної документації, а саме ПрАТ «Західна промислова Група» із Запитом щодо надання інформації у відповідності до частини 7 статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» (вих. №107-37- 2949 від 23.10.2019 року). На наш Запит Замовник отримав відповідь від ПрАТ «Західна промислова Група» (вих. №116 від 24.10.2019 року), що додається до даної Відповіді, в якому вказано, що «у відповідності до частини 7 статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» ПАТ «Західна промислова Група» підтверджує, що по процедурам закупівлі: UA-2019-08-28-001274-c та UA-2019-08-28-001331-c ФОП Сталєв Є.О. в складі своїх тендерних пропозиції надав кольорове фото запропонованого товару, виробництва ПАТ «Західна промислова Група», які відповідають фактичним технічним характеристикам запропонованого товару, а саме:
1.1. По позиції №19, товар «Набір гуашевих фарб 12 кольорів» в документі «фото товару.pdf» (по торгам: UA-2019-08-28-001274-c за посиланням на веб-порталі Уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-28-001274-c),
По позиції №8, товар «Набор гуашевих фарб» в документі «фото товару отредактир правильное (1).pdf» (по торгам: UA-2019-08-28-001331-c за посиланням на веб-порталі Уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-28-001331-c)».
Фото на запропонований товар по позиції №8 Додатку №2 тендерної документації, надане ФОП Сталєв Є.О. в складі тендерної пропозиції, повністю відповідає умовам позиції №19 Додатку №2 тендерної документації, що підтверджується Листом від виробника товару, ПрАТ «Західна промислова Група» (вих. №116 від 24.10.2019 року).
ФОП Сталєв Є.О. повністю виконав умови по позиції №8 Додатку №2 тендерної документації та Додатку №2 тендерної документації і фото по позиції №8 Додатку №2 тендерної документації, яке повністю відповідає умовам позиції №8 Додатку №2 тендерної документації та Додатку №2 тендерної документації та Ваша Вимога з даної підстави не підлягає задоволенню.
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом «Про публічні закупівлі» Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації не має підстав для задоволення Вимоги ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" по закупівлі UA-2019-08-28-001331-c від 23.10.2019 року та залишає таку Вимогу без задоволення.
Додаток:
Сканована копія Відповіді від ПрАТ «Західна промислова Група» (вих. №116 від 24.10.2019 року)
Вимога
Є відповідь
Невідповідність ТОВ Смартфорест
Номер:
8164b743928d4d7287d85d39f2475f02
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-28-001331-c.b3
Назва:
Невідповідність ТОВ Смартфорест
Вимога:
ТОВ "Компанія Укрканцторг" просить не приймати до уваги документи, які завантажив на площадку ТОВ "Смарт Форест" після проведння аукціону, а саме:
-Лист про несертифікацію (16.10.2019р. 11:55); - Ідентифікаційний код на Смик В.М.(16.10.2019р. 13:04); - Договір оренди приміщень (16.10.2019р. 13:04). Оскільки ці документи подані ТОВ "Смарт Форест" після закіняення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якій сплив 16.10.2019р. 00:00. Такі документи подані с порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", та не можуть розглядатись замовником та враховуватись під час прийняття рішення про визначення переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист УОМС Свят р-ну.pdf 17.10.2019 13:43
Дата подачі:
17.10.2019 13:43
Вирішення:
Управління освіти молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.10.2019 15:17
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник, Замовник задовольняє Вашу вимогу та своє РІшення буде викладене Замовником у відповідності до вимог Закону "Про публічні закупівлі"
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
d292989dcdc044aebd1fed07c396a5e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-28-001331-c.c2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 04.09.2019 № 211/юр/19.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 05.09.19.pdf 05.09.2019 09:37
- Платіжне доручення.pdf 05.09.2019 09:37
- Додаткові пояснення 211.pdf 23.09.2019 17:09
- Рішення від 10.09.2019 № 12625 + лист Замовнику.pdf 10.09.2019 20:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.09.2019 № 13759.pdf 27.09.2019 19:37
- рішення від 26.09.2019 № 13759.pdf 01.10.2019 22:40
- Пояснення офісне устаткування.PDF 17.09.2019 16:49
- Пояснення додатково.PDF 26.09.2019 12:35
- ТД канцтовари зміни 1331.pdf 08.10.2019 11:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.09.2019 09:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.10.2019 22:40
Дата виконання рішення Замовником:
08.10.2019 11:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесення змін на підставі рішення АМКУ №13759-р/пк-пз від 26.09.2019
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
c24d5b79da1e4dca9d1f2210de86a610
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-28-001331-c.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Доброго дня.
Текст вимоги, шановний Замовнику, у вкладенні
Дякуємо
Пов'язані документи:
Учасник
- Святошино_3.docx 02.09.2019 17:55
Дата подачі:
02.09.2019 17:55
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
05.09.2019 11:32
Підтвердження вирішення:
Шановний, Учасник, Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (даної – Замовник) уважно вивчила вашу Вимогу по закупівлі UA-2019-08-28-001331-с (далі – Вимога) та вважаю таку Вимогу необґрунтованою з наступних підстав:
Умови тендерної документації замовника відповідають вимогам статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» та були складені Замовником у відповідності до потреб Замовника, але ви, як потенційний Учасник, в своєї Вимозі змушуєте Замовника змінити умови тендерної документації на ті умови, які підходять особисто вам, як Учаснику. Ви, у своєї Вимозі щось стверджуєте про дискримінаційні умови тендерної документації, але взагалі не посилаєтесь на норми чинного законодавства України. У своєї вимозі не має жодного листа від виробника або посилань на сайт виробника, що зможуть підтвердити ваші твердження у Вимозі. Ви своєю Вимогою просити Замовника порушити Закон та без жодного обґрунтування та посилання на норми чинного законодавства України внести зміни до тендерної документації і прописати технічні умови закупівлі, які ви бажаєте.
На підставі вищевикладеного Замовник вважає Вимогу безпідставною і відмовляє у задоволені Вашої Вимоги по закупівлі UA-2019-08-28-001331-с та залишає умови тендерної документації по закупівлі UA-2019-08-28-001331-с без змін.