-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція:за кодом ДК 021:2015 – 24450000-3 (Код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: код 47631 -Засіб дезинфікуючий для медичних виробів; код 38713 Дезинфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, код 41550 Дезинфікуючі засоби для рук ( Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)
Завершена
463 109.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 315.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 315.55 UAH
Період оскарження:
27.08.2019 16:32 - 07.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо визнання переможцем учасника ТОВ «ДЕЗ-2018», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації
Номер:
65aba09c873643d391eb6c81d8f1b860
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-27-002112-a.b2
Назва:
ВИМОГА
щодо визнання переможцем учасника ТОВ «ДЕЗ-2018», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації
Вимога:
За результатами розгляду пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ «ДЕЗ-2018» (протокол розгляду тендерних пропозицій № 217 від 18.09.2019 року).
Тендерна пропозиція ТОВ «ДЕЗ-2018» не відповідає умовам тендерної документації Замовника з наступних підстав:
1. Замовником необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ДЕЗ-2018»
визнавши його переможцем, оскільки Замовник збирається використовувати в дитячій лікарні не зареєстрований засіб Дезманол пур та Дез Таб, який пропонує ТОВ «ДЕЗ-2018». В Реєстрі дезінфікуючих засобів не значиться зареєстрованим даний засіб, а листи, які надає Учасник-Переможець ТОВ «ДЕЗ-2018», трактують все по-своєму та вводять Замовника в оману. Ніхто не відміняв статтю 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб», де встановлено: «Стаття 34. Дезінфекційні засоби
Хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством.
Виробництво, зберігання, транспортування, застосування та реалізація дезінфекційних засобів здійснюються з дотриманням вимог відповідних нормативно-правових актів.
Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.».
ПОРЯДКОМ державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) передбачено:
«…4. Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком.
… 8. За результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній.
Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру…».
Щодо перереєстрації дезінфекційних засобів на які посилається Учасник-Переможець ТОВ «ДЕЗ-2018», то в Переможця було півроку на перереєстрацію дезінфекційних засобів з дня закінчення строку дії реєстрації, а згідно пунктів 7,8 ПОРЯДКУ державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) встановлено: «7. Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації (перереєстрації) засобу, не повинен перевищувати 30 календарних днів після їх надходження до МОЗ. Документи, подані для державної реєстрації (перереєстрації) засобів, зберігаються в МОЗ протягом строку дії державної реєстрації засобів.
8. За результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній.
Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру. Внесення інформації про засіб до Реєстру здійснюється безоплатно.».
Тож, всі посилання у листах ТОВ «ДЕЗ-2018» щодо перереєстрації дезінфекційних засобів на сьогоднішній день є повною нісенітницею, оскільки в ТОВ «ДЕЗ-2018» немає жодного листа від МОЗ щодо причин затримки (не реєстрації) перереєстрації дезінфекційних засобів, тощо, а тому ТОВ «ДЕЗ-2018» не вправі робити висновки щодо використання дезінфекційних засобів на підставі лише Висновку СЕС, оскільки Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб» чітко прописано, що застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні забороняється.
Крім того, дезінфекційні засоби не є лікарськими засобами на які посилається у листах ТОВ «ДЕЗ-2018» щодо лікарських засобів що, випущені в обіг під час строку, протягом якого лікарський засіб було дозволено до застосування в Україні, можуть застосовуватися в Україні до закінчення їх терміну придатності, визначеного виробником та зазначеного на упаковці.
Статтею 2 Закону України «Про лікарські засоби» встановлено: «лікарський засіб - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу», тож жодного відношення лікарський засіб до дезінфекції немає, а трактувати Закон має право на те уповноважений державний орган (МОЗ), а не Переможець ТОВ «ДЕЗ-2018». А тому Замовник немає права керуватись якимись роз’ясненнями ТОВ «ДЕЗ-2018» щодо аналогії Закону, а не офіційними від МОЗ.
Отже, наявність Висновку СЕЕ не дає права Замовнику закуповувати, а тим більше використовувати в державних лікувальних закладах НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНІ, згідно чинного законодавства України засоби.
2. В Кваліфікаційних вимогах до учасника процедури закупівлі, що зазначені в Додатку 1
до Тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Замовник чітко зазначає: «*Під аналогічним договором у цій тендерній документації слід розуміти виконання учасником договору щодо визначеного предмету закупівлі.»
Предметом закупівлі згідно п. 4.1. Розділу 1 Тендерної документації є «Агрохімічна продукція :за кодом ДК 021:2015 – 24450000-3 (Код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: код 47631 -Засіб дезинфікуючий для медичних виробів; код 38713 Дезинфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, код 41550 Дезинфікуючі засоби для рук ( Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)», Учасником-Переможцем ТОВ «ДЕЗ-2018» надано довідку про виконання Учасником аналогічного* договору, договір та лист-відгук, які не відповідають предмету закупівлі, а тому є такими що підлягають відхиленню Замовником, оскільки не відповідають умовам тендерної документації.
3. У своїй тендерній пропозиції Учасником-Переможцем ТОВ «ДЕЗ-2018» надано лист-гарантію щодо поставки товару, де вказано період постачання товару з моменту підписання договору до 01.11.2019р., тобто в порушення вимог тендерної документації, де зазначається поставка до 09.12.2019 року (п.4.4. розділу 1, п.2 Додатку 2).
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними, які порушують наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
2. недискримінація учасників.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Переможця ТОВ «ДЕЗ-2018», оскільки вона не відповідає умовам закупівлі, а тому має бути відхилена Замовником.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного та незаконного визначення переможцем ТОВ «ДЕЗ-2018».
Враховуючи, вище наведені факти неправомірного визнання Переможцем ТОВ «ДЕЗ-2018», а також у зв’язку з ненаданням відповіді по всім пунктам Замовником на нашу вимогу (Номер вимоги: UA-2019-08-27-002112-a.b1), ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО протокол (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про визначення Переможця №217 від 18 вересня 2019 року щодо визначення Переможця ТОВ «ДЕЗ-2018» відмінити (скасувати) та дискваліфікувати ТОВ «ДЕЗ-2018», оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушуються принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій) та встановлені Замовником в Тендерній документації вимоги до учасників.
В іншому випадку, відмінити закупівлю, адже жоден із наступних Учасників не надав Реєстраційні документи на дезінфікуючі засоби Дезманол пур та Дез Таб, що в свою чергу не відповідає вимогам та чинному законодавству України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 13:41
Вирішення:
Стосовно вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Повне обґрунтування на всі ваші вимоги були зазначені у Протоколі тендерного комітету від 18.09.2019р. №216 та у відповіді Замовника від 25.09.2019 на вашу вимогу від 20.09.2019р.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не передбачено права Учасника звертатись до Замовника із вимогами щодо оцінки пропозиції іншого Учасника.
Відповідно до ст. 18 Закону ви маєте право подати скаргу щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, до АМКУ.
З огляду на зазначене, ваша вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.10.2019 16:18
Підтвердження вирішення:
Відхилена
Вимога
Є відповідь
оскарження рішення
Номер:
576fcad3e1a6488486460e2ef34caafe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-27-002112-a.b1
Назва:
оскарження рішення
Вимога:
упереджені дії замовника про визнання переможця. Порушення ст.34 Закону України«Про захист населення від інфекційних хвороб»,постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178, Закону Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДМЛ№4м.Київ.pdf 20.09.2019 15:45
Дата подачі:
20.09.2019 15:45
Вирішення:
Повне обґрунтування на всі ваші зауваження були зазначені у Протоколі тендерного комітету від 18.09.2019р. №2016 по всім продуктам ( 15 позицій).
Нагадуємо вам, що якщо, ви приймаєте рішення брати участь у торгах, то ви повинні надати товар, який повністю відповідає технічним вимогам Заявника. Якщо, ви пропонуєте товар, та пишете про те, що він відповідає кожному пункту МТВ, то ви надаєте недостовірну інформацію, щодо ваших продуктів.
Замовник має повне право відхилити Учасника якщо товар не відповідає, хоча б одному пункту МТВ.
Заклад надає перевагу дезінфекційним засобам які вже дуже гарно зарекомендували себе у нашому закладі як під час проведення бактеріологічного контролю, так і по відношенню до інструментарію та різноманітних поверхонь.
Щодо вимог до антисептиків, ніде не прописано, що заклад не має права, висувати додаткові вимоги, щодо якості препаратів, які планує застосовувати для обробки шкіри. Таким чином, ми закуповуємо засоби, які гарантовано буде використовувати персонал, а не робимо це для перевірок, щоб показати наявність засобу у закладі.
Хочемо підкреслити, що Замовник в даній процедурі закупівлі дотримався всіх норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «ІМЕД» подало пропозицію з аналогами, що не відповідають умовам тендерної документації, а отже пропозиція ТОВ «ІМЕД» підлягає відхиленню на законних підставах.
Також, застерігаємо вас від безпідставних звинувачень та некоректних висловлювань, адже Замовник має право звернутись в суд з позовом до ТОВ «ІМЕД» про захист честі, гідності та ділової репутації.
Вчіться діловому етикету та спілкуванню, панове.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2019 14:37
Підтвердження вирішення:
Відхилена