• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – код 33190000-8- медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (58034-Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом)

Джерела фінансування: Державний фонд регіонального розвитку та місцевий бюджет

Завершена

958 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 582.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2019 15:05 - 09.09.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Відкоригована ВИМОГА ( по усуненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального закладу "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради" щодо порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року порушення конкурентного законодавства України та ЗУ«Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , направлених на необ’єктивну та упереджену оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів).

Номер: cea8471787664086826527566e2f8dc7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-27-000503-b.a2
Назва: Відкоригована ВИМОГА ( по усуненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального закладу "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради" щодо порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року порушення конкурентного законодавства України та ЗУ«Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , направлених на необ’єктивну та упереджену оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів).
Вимога:
Відкоригована ВИМОГА ( по усуненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального закладу "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради" щодо порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року порушення конкурентного законодавства України та ЗУ«Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , направлених на необ’єктивну та упереджену оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів).
Вирішення: Тендерним комітетом закладу розглянуто Вашу вимогу від 30.08.2019 року № 94 (з урахуванням уточнень) та повідомляємо наступне. До п.1. Вимоги. Відповідно до пп.12 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Тобто, Законом не встановлено імперативної вимоги щодо того, на якій мові мають бути складені та подані документи тендерної пропозиції. Для зручності та не дискримінації учасників, надається право надати певні документи (згідно п.7 Розділу «Загальні положення») складені/перекладені російською мовою. Відповідно до ч.7 ст.13 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» підприємства, установи та організації державної і комунальної форм власності в листуванні з іноземними адресатами можуть застосовувати іншу мову, ніж державна. Тому при складенні тендерної документації жодними чином не порушено вимог вищезазначеного закону. Крім того п.7. розділу Загальні положення Тендерної документації передбачено також, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). До п.2. Вимоги. Міністерство охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України підготували низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які виклали у спільному листі N 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018. Відповідно до якого Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальником гарантійного листа від виробника лікарського засобу. Нами як замовником здійснюється закупівля медичного обладнання. Вимога щодо надання оригіналу гарантійного листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) встановлена Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у необхідній кількості та якості. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником але й представником, дилером, дистриб’ютором. До п.3., 4 Вимоги. Відповідно до ст..22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Замовником визначені загальні технічні параметри медичного обладнання, що закуповуватиметься. Також технічні характеристики предмету закупівлі зазначені з виразами «не більше/не менше». Тобто, всі бажаючі учасники мають змогу взяти участь в закупівлі та запропонувати обладнання різних виробників, яке б відповідало вимогам тендерної документації. Окрім того, Вами у вимозі не зазначено які саме медико-технічні параметри до предмету закупівлі порушують/обмежують Ваше право на участь в закупівлі. Крім того, як Ви зазначаєте у своїй вимозі НК 024:2019 надає лише опис терміну українською мовою, а не технічні і функціональні характеристики предмету закупівлі. Відповідно до Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. У зв’язку із вищевикладеним, предмет закупівлі визначено як: «ДК 021:2015 – код 33190000-8- медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (58034-Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом)». Тобто в дужках вказано код та назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. Зазначаємо в національному класифікаторі НК 024:2019 описано загальні характеристики медичних виробів, Замовник має право деталізувати медико-технічні вимоги до предмету закупівлі відповідно до своєї потреби, таким чином щоб вони відповідали загальним вимогам вищевказаного класифікатора. Тому замовником жодним чином не порушені вимоги щодо визначення предмету закупівлі. До п.5 Вимоги. Відповідно до наказу МЕРТУ від 13.04.2016 № 680 тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Відповідно до ст.5 зазначеного закону електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. З огляду на вищевикладене, тендерна документація, розміщується на електронному майданчику в сканованому вигляді у форматі pdf, де можливо відобразити такі обов’язкові реквізити документу як підпис голови тендерного комітету та печатку замовника. Крім того, Законом не встановлено обмежень щодо того, в якому форматі має оприлюднюватися тендерна документація. Окрім того, не зрозуміло яким саме чином порушуються ваші права як учасника і яку умову тендерної документації не можливо виконати, у зв’язку із тим що документ оприлюднений не у форматі Word. Крім того, до Замовника не надходило жодних офіційних звернень потенційних учасників щодо прохання надати тендерну документацію у форматі WORD. Тому зазначення у Вимозі інформації щодо відмови від надання тендерної документації у форматі WORD нами як Замовником є необґрунтованою та безпідставною. Також не зрозуміло які саме вимоги Додатку 3 до тендерної документації обмежують Ваші права та обмежують конкуренцію. Адже, Додаток 3 містить інформацію про документи, які надаються переможцем процедури закупівлі, визначені ст. 17 Закону. При проведені зазначеної закупівлі тендерний комітет Замовника керується такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням У зв’язку з наведеним вище, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога по виключенню дискримінаційних вимог з тендерної документації

Номер: e4405dd4507c48e4af41588a8ccfd531
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-27-000503-b.c1
Назва: Вимога по виключенню дискримінаційних вимог з тендерної документації
Вимога:
Вимога по виключенню дискримінаційних вимог з тендерної документації
Вирішення: Тендерним комітетом закладу розглянуто Вашу вимогу від 30.08.2019 року № 94 (з урахуванням уточнень) та повідомляємо наступне. До п.1. Вимоги. Відповідно до пп.12 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Тобто, Законом не встановлено імперативної вимоги щодо того, на якій мові мають бути складені та подані документи тендерної пропозиції. Для зручності та не дискримінації учасників, надається право надати певні документи (згідно п.7 Розділу «Загальні положення») складені/перекладені російською мовою. Відповідно до ч.7 ст.13 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» підприємства, установи та організації державної і комунальної форм власності в листуванні з іноземними адресатами можуть застосовувати іншу мову, ніж державна. Тому при складенні тендерної документації жодними чином не порушено вимог вищезазначеного закону. Крім того п.7. розділу Загальні положення Тендерної документації передбачено також, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). До п.2. Вимоги. Міністерство охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України підготували низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які виклали у спільному листі N 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018. Відповідно до якого Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальником гарантійного листа від виробника лікарського засобу. Нами як замовником здійснюється закупівля медичного обладнання. Вимога щодо надання оригіналу гарантійного листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) встановлена Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у необхідній кількості та якості. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником але й представником, дилером, дистриб’ютором. До п.3., 4 Вимоги. Відповідно до ст..22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Замовником визначені загальні технічні параметри медичного обладнання, що закуповуватиметься. Також технічні характеристики предмету закупівлі зазначені з виразами «не більше/не менше». Тобто, всі бажаючі учасники мають змогу взяти участь в закупівлі та запропонувати обладнання різних виробників, яке б відповідало вимогам тендерної документації. Окрім того, Вами у вимозі не зазначено які саме медико-технічні параметри до предмету закупівлі порушують/обмежують Ваше право на участь в закупівлі. Крім того, як Ви зазначаєте у своїй вимозі НК 024:2019 надає лише опис терміну українською мовою, а не технічні і функціональні характеристики предмету закупівлі. Відповідно до Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. У зв’язку із вищевикладеним, предмет закупівлі визначено як: «ДК 021:2015 – код 33190000-8- медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (58034-Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом)». Тобто в дужках вказано код та назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. Зазначаємо в національному класифікаторі НК 024:2019 описано загальні характеристики медичних виробів, Замовник має право деталізувати медико-технічні вимоги до предмету закупівлі відповідно до своєї потреби, таким чином щоб вони відповідали загальним вимогам вищевказаного класифікатора. Тому замовником жодним чином не порушені вимоги щодо визначення предмету закупівлі. До п.5 Вимоги. Відповідно до наказу МЕРТУ від 13.04.2016 № 680 тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Відповідно до ст.5 зазначеного закону електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. З огляду на вищевикладене, тендерна документація, розміщується на електронному майданчику в сканованому вигляді у форматі pdf, де можливо відобразити такі обов’язкові реквізити документу як підпис голови тендерного комітету та печатку замовника. Крім того, Законом не встановлено обмежень щодо того, в якому форматі має оприлюднюватися тендерна документація. Окрім того, не зрозуміло яким саме чином порушуються ваші права як учасника і яку умову тендерної документації не можливо виконати, у зв’язку із тим що документ оприлюднений не у форматі Word. Крім того, до Замовника не надходило жодних офіційних звернень потенційних учасників щодо прохання надати тендерну документацію у форматі WORD. Тому зазначення у Вимозі інформації щодо відмови від надання тендерної документації у форматі WORD нами як Замовником є необґрунтованою та безпідставною. Також не зрозуміло які саме вимоги Додатку 3 до тендерної документації обмежують Ваші права та обмежують конкуренцію. Адже, Додаток 3 містить інформацію про документи, які надаються переможцем процедури закупівлі, визначені ст. 17 Закону. При проведені зазначеної закупівлі тендерний комітет Замовника керується такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням У зв’язку з наведеним вище, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено