-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція - 5 найменувань
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені в тендерній документації та додатках до неї. Джерело фінансування державні кошти.
Завершена
783 571.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 835.72 UAH
мін. крок: 1% або 7 835.72 UAH
Період оскарження:
23.08.2019 20:16 - 15.09.2019 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА ст. 3 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Номер:
9f8929f60daf47fe976b442467dfc1d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-001305-b.a1
Назва:
ВИМОГА ст. 3 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Вимога:
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо про наступне:
Уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю: «ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (5 найменувань), №4411682 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-23-001305-b), повідомляємо, що з пункту 4.2 Загальних положень можливо встановити, що Лоти (частини предмета закупівлі) не передбачені, так як закупівля здійснюється в цілому по предмету Закупівлі.
Виведення товару в специфікацію єдиним лотом обмежує потенційну кількість учасників, у зв’язку з тим, що не всі дистриб’ютори або виробники лікарських засобів, які є потенційними учасниками даної процедурі закупівлі, можуть запропонувати Замовнику весь перелік товарів, наведений в Медико-технічних вимогах (ДОДАТОК 2).
Звертаємо Вашу увагу, що в загальний перелік включений препарат: «Натрію амідотрізоат р-н для ін'єкцій 140 мг — 420 мг йодину/мл в 20 мл в ампулах», торгова назва, - УРОГРАФІН, препарат виробництва БерліМед С.А., Іспанія, який не має аналогів.
Отже, медико-технічні вимоги процедури закупівлі визначені таким чином, що інші вітчизняні виробники лікарських засобів не мають змоги взяти участь у відкритих торгах, хоча мають можливість запропонувати певні товари із тією самою діючою речовиною.
У зв’язку з цим вважаємо, що Замовник не скористався своїм правом визначити предмет закупівлі по лотах таким чином, щоб не обмежувати коло потенційних учасників і запобігти недотриманню принципу максимальної економії бюджетних коштів, та, як наслідок, інші вітчизняні виробники не мають змоги взяти участь у торгах із товарами, виробником яких є, та які мають можливість запропонувати за конкурентними цінами. Тому вважаємо за доцільне визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот», який не буде порушувати законні права та інтереси учасників.
Окремо звертаємо увагу Замовника на абз.2 п.2 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018р., в якому вказується:
«З метою створення умов для добросовісної конкуренції серед учасників закупівель замовникам при закупівлі лікарських засобів для предметів закупівлі, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн. та які містять два та більше лікарських засобів з різними МНН, рекомендується визначити окремі предмети закупівлі (лоти) щодо кожного окремого МНН».
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом розбиття предмету закупівлі «одна позиція – один лот», також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як включення в одну позицію (лот) всієї номенклатури закупівлі є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЄРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 3 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
Усунути дискримінаційні умови (зазначені у пункті 4.2 Загальних положень та Додаток 3), шляхом внесення змін до Документації відкритих торгів, а саме визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот».
.
Менеджер по ключовим клієнтам А.М.Шевчук
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 28.08.2019 20:30
Дата подачі:
28.08.2019 20:30
Вирішення:
При вирішенні питання щодо проведення закупівлі,Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до положень Закону № 922 та Порядка № 454.
Національний Інститут раку на даний час має потребу в декількох препаратах для впровадження
лікарської діяльності відповідно протоколів лікування.
Перелік товарів, наведений в Медико-технічних вимогах (ДОДАТОК 2) вказан по діючій речовині.
Нами будуть розглянуті усі пропозиції, усі торгівельні назви препаратів, усіх виробників якщо вони
будуть мати чітко вказану діючу речовину.
Наприклад: «Натрію амідотрізоат р-н для ін'єкцій 140 мг — 420 мг йодину/мл в 20 мл в ампулах».
Натрію амідотріазоат є діючою речовиною препаратів з торгівельною назвою Урографін,
Тразограф, Тріомбраст. Виробництва, відповідно, Німеччина, Індія, Україна.
Інтервал дозування йодину/мл від 140 до 420 мг дає можливість пропонувати як 60%, так і 76%
препарат.
Замовником ніяким чином не порушено ст.3 Закон України «Про публічні закупівлі» .
Замовник зацікавлений лише в якісному товарі, та в максимальній економії коштів.
Враховуючи вище викладене Замовник не вбачає підстав для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено