-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 7122000-6 «Послуги з архітектурного проектування» (Виготовлення ескізного проекту «Будівництво Льодової арени в м. Києві»)
«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України» Ідентифікатор плану: UA-P-2019-08-27-001510-c
Торги відмінено
4 760 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 47 600.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2019 18:15 - 04.10.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо усунення невідповідностей у тендерній документації
Номер:
1780067d07c5495d8ae6076702b39a0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-002186-c.b4
Назва:
Щодо усунення невідповідностей у тендерній документації
Вимога:
У пункті 1., розділу ІІІ тендерної документації міститься умова: «Тендерну пропозицію (за формою Додатку 1), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону…», але у формою тендерної пропозиції (форма Додатку 1), не передбачено надання будь-якої інформації або показників, які потенційно можуть бути змінені за результатами аукціону.
Вимагаємо усунути вищезазначену невідповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 17:02
Вирішення:
абзац перший пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації буде викладено в редакції: "Тендерну пропозицію (за формою Додатку 1), приведену у відповідність до вимог тендерної документації, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону.
* Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, тендерну пропозицію, приведену у відповідність до вимог тендерної документації, учасник, пропозиція якого є наступною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника."
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
c56e4bd04a1d48889a0d6e387fa29ea9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-002186-c.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Враховуючи вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція Замовника оголошена з грубими порушеннями.
По-перше: вимога пункту 1., розділу ІІІ тендерної пропозиції є неправомірною, а саме: «...Тендерну пропозицію (за формою Додатку 1), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону.». «Тендерна пропозиція», де зазначається вартість робіт, послуг один з вагомих документів, який повинен заповнюватися на етапі подання пропозиції на майданчик prozorro, а не після проведення аукціону. Дана вимога є грубим порушенням даної закупівлі.
По-друге: В заявленому предметі закупівлі Замовник вказує виготовлення ескізного проекту (ДК 021:2015: код 7122000-6 «Послуги з архітектурного проектування» (Виготовлення ескізного проекту «Будівництво Льодової арени в м. Києві»)). а в Додатку 4 до тендерної документації, технічні характеристики предмету закупівлі вказані як на стадію ескізний проекту та і на виготовлення проектної документації. Виходячи з цього відбудеться не цільове використання коштів, що тягне за собою кримінальну відповідальність.
По-третє: В вимогах тендерної документації Замовник прописав дискримінаційні умови для учасників, а саме:
1) п.1., розділу ІІІ тендерної документації є наступна вимога «...Згідно частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 №2275-VIII, якщо сума угоди 50% і більше чистих активів ТОВ, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов’язань. У разі, якщо учасник торгів є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.»
2) П.п. 3.1., п.3, таблиці 1, додатку 3 до тендерної документації вимагається «.3.1. Інформаційна довідка в довільної формі, що містить інформацію про наявність в учасника аналогічних договорів (не менш двох), що підтверджує наявність досвіду розробки ескізних проектів.» Вважаємо вимогу щодо надання копій 2 договорів щодо надання аналогічних послуг такою, що порушує визначені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме принцип добросовісної конкуренції серед учасників та принцип недискримінації учасників. Надання копії 1 договору щодо надання аналогічних послуг є цілком достатнім підтвердженням позитивного досвіду виконання учасником аналогічних договорів, також враховуючи положення ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Тобто Закон України «Про публічні закупівлі» визначає як кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, визначаючи аналогічний договір в однині, що вказує на достатність одного аналогічного договору в якості документального підтвердження досвіду учасника. На підставі вищевикладеного, вимагаємо:
1) Змінити вимогу щодо надання копії 2-х договорів щодо надання аналогічних послуг на вимогу щодо надання копії 1-ого договору щодо надання аналогічних послуг на підставі ст. 3 та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище викладене, просимо тендерний комітет привести вимоги тендерної документації відповідно до законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 15:14
Вирішення:
Щодо першого. Абзац перший пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації викладено в редакції: "Тендерну пропозицію (за формою Додатку 1), приведену у відповідність до вимог тендерної документації, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону.
* Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, тендерну пропозицію, приведену у відповідність до вимог тендерної документації, учасник, пропозиція якого є наступною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника."
Щодо другого. В абзаці першому пункту 6 додатку 4 слова "проектної документації" замінити на слова "екскізного проекту".
Щодо третього.
1) Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів, зокрема, з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника Процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; іншою інформацією, що передбачена згідно з цією Документацією.
Згідно з частиною першою статті 44 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Згідно з частино другою статті 44 вказаного Закону рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно з ПСБО [Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку] 19, чисті активи - активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань.
Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, та установчий документ якого містить особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значних правочинів), такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва тощо), та у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду тощо) додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі.
Позиція наведена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету Україниз розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3670-р/пк-пз від 28.03.2019.
2) Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Тобто, вимога щодо надання не менше двох аналогічних договорів не є такою, що суперечить вимогам законодавства.
Вказана інформація наведена відповідно до позиції Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, викладеної неодноразово у відповідях на звернення учасників торгів, одна із яких знаходиться за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=fce9e57e-a46c-44bb-83d6-7107a29dc459&lang=uk-UA .
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Уточнення по Закупівлі
Номер:
15d162961c024f35ba46850dabb08f72
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-002186-c.c2
Назва:
Уточнення по Закупівлі
Вимога:
Для кошторисного розрахунку вартості виконання проектних робіт, просимо Вас надати уточнення по тендеру, а саме:
"На яку орієнтовну кількість працівників розрахована Адміністративна будівля або яка площа відведена під Адміністративну будівлю в комплексі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 14:26
Вирішення:
Комплекс має бути розрахований з адміністративною частиною з постійно перебуваючими працівниками в кількості 30 - 45 осіб.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінаційних умов закупівлі
Номер:
3f80325c5dc74979ab79ec87380b17d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-002186-c.c1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних умов закупівлі
Вимога:
Пунктом 4.4 першого розділу тендерної документації встановлено строк виконання робіт 90 календарних днів з моменту підписання договору, але в будь-якому випадку до 31.12.2019. По-перше: зазначеного строку (90 днів) для виконання даного обсягу робіт замало в принципі, не кажучи вже про якість та відповідність робіт. По-друге: фактично на виконання робіт залишиться менш ніж 45 календарних днів, враховуючи прогнозовану дату проведення аукціону 29.10.2019, а підписання договору з урахуванням всіх процедур вийде, у кращому випадку, на середину листопада 2019 р.
В даному випадку складається таке враження, що у когось проект (предмет закупівлі) вже виконаний, а встановленням нереальних строків виконання робіт Замовник відсіює потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до статті 3 Закону №922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренцiя серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям i зловживанням.
На виконання п. 2 та п 3, статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015, вимагаємо:
- надати роз’яснення: на підставі чого визначений даний строк виконання робіт;
- усунути у тендерній документації дискримінаційні умови шляхом збільшення строку виконання робіт та встановлення чіткого, константного та безумовного строку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 12.09.2019 17:15
Дата подачі:
12.09.2019 17:26
Вирішення:
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Встановлення строків на виконання робіт здійснювалося відповідно до вказаного принципу та на розсуд замовника, що не є діями, які суперечать вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". А також строк виконання робіт визначений з урахування того, що бюджетний період в Україні становить один календарний рік, який триває з 1 січня по 31 грудня одного року.
Статус вимоги:
Відхилено