• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лікарські засоби різні

Завершена

429 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 220.00 UAH
Період оскарження: 23.08.2019 17:28 - 05.09.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування процедури закупівлі № UA-2019-08-23-001240-b

Номер: 08e39ba044264e69808fc3f80b0348e9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-23-001240-b.a3
Назва: Вимога щодо скасування процедури закупівлі № UA-2019-08-23-001240-b
Вимога:
Шановний Замовник! Детально вивчивши документацію, що оприлюднена в системі електронних закупівель Учасником виявлено суттєві порушення діючого Законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: 1.відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. 2.відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників. Скаржник вважає за необхідне звернути увагу на попередні закупівлі проведені Замовником, за: 1. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-13-003361-c ( приклад попередньої закупівлі Замовника) короткий опис: закупівля складалася з 5 лотів. Скаржник звертає увагу Замовника, що позиції за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-23-001240-b лот №2, а саме: позиція №45 (CITO TEST® Troponin I-швидкий тест для визначення тропоніну I (цільна кров, сироватка, плазма) №40); позиція №46 (CITOLAB® 3GK - діагностичні тест-смужки для визначення глюкози, білка, кетонів №100); позиція №47 (Тест-панель SNIPER® 5 для одночасного визначення 5 наркотичних речовин (морфіну, амфетаміну, метамфетаміну, маріхуани, бупренорфіну) (сеча)); позиція №48 (Тест-смужка SNIPER® для визначення однієї з наступних речовин:метадону,); позиція №49 (CITO TEST® Malaria - швидкий імунохроматографічний тест для якісного виявлення антигенів чотирьох видів малярійних плазмоїдів, циркулюючих в цільній крові); в попередніх закупівлях Замовника, придбавалися за окремим визначенням та лотом, а саме: Лот № 4 Витратні матеріали для забезпечення роботи структурних підрозділів лікарні. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-13-003361-c 2. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-25-000954-a ( приклад попередньої закупівлі Замовника) Короткий опис: Скаржник звертає увагу Замовника, що позиції за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-23-001240-b лот №2, а саме: позиція №45 (CITO TEST® Troponin I-швидкий тест для визначення тропоніну I (цільна кров, сироватка, плазма) №40); позиція №46 (CITOLAB® 3GK - діагностичні тест-смужки для визначення глюкози, білка, кетонів №100); позиція №47 (Тест-панель SNIPER® 5 для одночасного визначення 5 наркотичних речовин (морфіну, амфетаміну, метамфетаміну, маріхуани, бупренорфіну) (сеча)); позиція №48 (Тест-смужка SNIPER® для визначення однієї з наступних речовин:метадону,); позиція №49 (CITO TEST® Malaria - швидкий імунохроматографічний тест для якісного виявлення антигенів чотирьох видів малярійних плазмоїдів, циркулюючих в цільній крові); в попередніх закупівлях Замовника, придбавалися за окремим визначенням та лотом, а саме: Лот № 4 Витратні матеріали для забезпечення роботи структурних підрозділів лікарні. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-25-000954-a Скаржник вважає, що можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відсутність та/або закупівля за окремим лотом яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Ураховуючи вищенаведене, не зрозуміло з яких підстав та чим керувався Замовник вибираючи саме такий «специфічний» перелік позицій за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-23-001240-b. Скаржник вимагає відмінити процедуру закупівлі, виправити допущені порушення та привести перелік по закупівлі за № UA-2019-08-23-001240-b, згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства України в цілому. У випадку незадоволення нашої вимоги Скаржник залишає за собою право звернутися за захистом своїх прав та інтересів до органу оскарження у строки передбачені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Поділ закупівлі за лотами, відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 є правом Замовника. Перелік, якість, кількість товару не змінюється в залежності від наявності чи відсутності лотів у закупівлі. Закупівля UA-2019-08-23-001240-b, поділяється на два лоти, Лот № 1 Реактиви та витратні матеріали для біохімічного аналізатора «Flexor», Лот № 2 Лабораторні реактиви, які включають реактиви призначені для дослідження ручним методом. Замовник не задовольняє вимогу Скаржника, та звертає увагу, що вимога не містить конкретизації, яким чином умови закупівлі дискримінують Учасників, а також у чому полягає порушення в закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога привести ДКТ за № UA-2019-08-23-001240-b, згідно норм чинного законодавства України

Номер: 0b412d112bb0493398afdb249d24908d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-23-001240-b.a2
Назва: Вимога привести ДКТ за № UA-2019-08-23-001240-b, згідно норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовник! Детально вивчивши документацію, що оприлюднена в системі електронних закупівель Учасником виявлено суттєві порушення діючого Законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: закупівля не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі, також суперечливі та такі, що спотворюють дані, щодо події та типу оплати, що суперечить нормам Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 463 від 21.03.2019 року. Вимагаємо від Замовника привести ДКТ за № UA-2019-08-23-001240-b, згідно норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет розглянув Ваші вимоги, до закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимага до Замовника привести ДКТ за № UA-2019-08-23-001240-b, згідно норм чинного законодавства України.

Номер: 504a15de76dd4b4882aaecf5c01236b6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-23-001240-b.a1
Назва: Вимага до Замовника привести ДКТ за № UA-2019-08-23-001240-b, згідно норм чинного законодавства України.
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно, до пункту 18 ч. І ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом МЕРіТУ від 17.03.2016 N 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі - Порядок), зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 за N 448/28578. Водночас 14.06.2019 набрав чинності наказ МЕРіТУ від 07.05.2019 N 790 "Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі", зареєстрований в Мінюсті 27.05.2019 за N 548/33519, яким, зокрема, внесено зміни до Порядку в частині визначення предмета закупівлі медичних виробів. Згідно листа МЕРіТУ від 14.06.2019 р. N 3301-04/25032-06 «Щодо закупівлі медичних виробів» та п. 1 Порядку № 454 при здійсненні закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням в дужках коду і назви медичних виробів згідно національного класифікатора НК 024: 2019 «Класифікатор медичних виробів» (далі - НК024:2019), затвердженим наказом МЕРіТУ від 05.02.19 р № 159. Якщо предмет закупівлі містить два медичних вироби і більш, Замовник в дужках вказує код і назву кожного виробу. Замовником повністю проігноровані та знехтувані вимоги Порядку визначення предмета закупівлі. Ураховуючи вищенаведене, вимагаємо від Замовника привести ДКТ за № UA-2019-08-23-001240-b, згідно норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет розглянув Ваші вимоги, до закупівлі будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено