-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівель Борщівської центральної комунальної районної лікарні (утеплення фасадів, заміна вікон) по вул. С. Бандери, 108 в м. Борщові. Коригування»
Завершена
9 575 238.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 876.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 876.19 UAH
Період оскарження:
23.08.2019 16:51 - 05.09.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо вимоги про подання не менше двох аналогічних договорів
Номер:
dca8b6efe85c43e1957f022f06cb406f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-000641-a.a3
Назва:
Щодо вимоги про подання не менше двох аналогічних договорів
Вимога:
Додатком №2 р.1. п.3.1 Документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів встановлено вимогу щодо надання інформаційної довідки «про виконання аналогічних договорів (не менше двох) із зазначенням назви Замовників, ПІБ та контактні телефони осіб замовників», та подання копій аналогічних договорів (додаток№2, р.1 п.3.2).
Згідно з ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою ст.16 Закону встановлено, що Замовник встановлює один або кілька таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.
Встановлення вимоги про надання щонайменше двох аналогічних договорів прямо суперечить нормі Закону, обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії не менше двох аналогічних договорів та є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Такі дії порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений ст.3 Закону, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зважаючи на викладене, просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2019 17:25
Вирішення:
Шановний учаснику! Тендерний комітет уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне. Ваші твердження є повністю хибними з огляду на наступне.
Щодо подання в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не менш 2-х аналогічних договорів викликана складністю проведення робіт із капітального ремонту та необхідністю наявності у виконавця значного досвіду виконання робіт такого роду, що дозволить вчасно та якісно виконати роботи та забезпечити гарантійний строк експлуатації. . Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Окрім цього, Мінекономрозвитку надавались роз’яснення щодо можливості замовником для підтвердження досвіду установлювати вимогу подання учасником не менше 2-х чи більше аналогічних договорів. Так, у відповідь на запит 111/2017 Мінекономрозвитку зазначає, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів. З огляду на вищесказане, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо подання "остаточної пропозиції учасника"
Номер:
143e3e1a2b5c4c289c8ca81e40bf5264
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-000641-a.a2
Назва:
Щодо подання "остаточної пропозиції учасника"
Вимога:
Розділом 3 п.1.1. ч.1.1.6 Вами встановлено вимогу: "Учасник надає Замовнику у строк, що не перевищує 1 календарний день після визначення учасника переможцем електронною системою закупівель, договірну ціну та кошторис, що відповідає остаточній пропозиції учасника, в програмному комплексі АВК-5 чи суміжному та PDF-форматі".
Проте, відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону про публічні закупівлі тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій замовник визначає самостійно і вказує його в оголошенні про закупівлю та тендерній документації. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Отже, Закон чітко визначає, коли подається тендерна пропозиція і не містить положень, що давали б учасникам право довантажувати якість документи тендерної пропозиції після закінчення строку для їх подання.Тому документи, які учасник довантажує після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є частиною тендерної пропозиції і виходячи з положень ст. 30 Закону, ненадання таких документів, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Дана позиція неодноразово підтверджувалася рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи наведене, просимо привести вимоги Документації відповідно до норм Закону шляхом внесення відповідних змін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2019 16:54
Вирішення:
Шановний учаснику! Тендерний комітет уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Умова тендерної документації «Учасник надає Замовнику у строк, що не перевищує 1 календарний день після визначення учасника переможцем електронною системою закупівель, договірну ціну та кошторис, що відповідає остаточній пропозиції учасника, в програмному комплексі АВК-5 чи суміжному та PDF-форматі» передбачена для можливості проведення аналізу вартості матеріалів, обладнання і механізмів, та перевірки на відповідність кошторисної документації технічному завданню до моменту визначення Учасника переможцем.
Також зазначаємо, що дана норма не містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чи порушують принципи здійснення закупівель, отже не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”.
З огляду на вищесказане, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо встановлення дискримінаційних вимог в ТД
Номер:
5f21aa2ff90d4ac19ca0478139aa320c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-000641-a.a1
Назва:
Щодо встановлення дискримінаційних вимог в ТД
Вимога:
Додатком №2 ч.1. п.2.3 Вами передбачено, що «У штаті учасника повинен бути сертифікований кошторисник (надати сертифікат)».
Наведена умова Документації обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тим суб’єктам господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають можливість укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками. Вважаємо, що такі дії в частині встановлення наведеної вище умови Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Дана позиція неодноразово підтверджувалася рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2019 14:23
Вирішення:
Шановний учаснику! Тендерний комітет уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне. Ваші твердження є повністю хибними з огляду на наступне. В тендерній документації зазначена вимога щодо надання в складі пропозиції учасника діючого кваліфікаційного сертифікату сертифікованого кошторисника. Сертифікований інженер-кошторисник має знати всі нюанси складання кошторисної документації відповідно до ДСТУ та діючих законодавчих норм, отже ця вимога має гарантувати, що договірна ціна учасника буде складена вірно, особливо коли мова іде про кошти державного бюджету. Дана вимога є правом замовника відповідно до Закону "Про публічні закупівлі". В законодавстві відсутнє посилання на те, що при складанні ціни пропозиції учасника (договірної ціни), ми не маємо права вимагати її складання сертифікованим інженером-кошторисником, отже це не є порушенням, тим більше, що всі учасники знаходяться в рівних умовах і дана вимога ніяким чином не дискримінує когось з них. Згідно п.2 ч.2 ст. 16 Закону передбачена можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого кошторисника, задля кваліфікованої підготовки документів. З огляду на вищесказане, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено