-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
системний блок
Завершена
440 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 400.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2019 14:27 - 03.09.2019 14:30
Вимога
Вирішена
Повторна вимога!
Номер:
6c30ba08bafa447c9453607aa4799168
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-001564-c.b4
Назва:
Повторна вимога!
Вимога:
Нас незадовольняє коротка відповідь тендерного комітету на нашу попередню вимогу! Вимагаємо подробних пояснень тендерного комітету, як технічна пропозиція ТОВ "КОМЕЛ" може відповідати в повному обсязі технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником, якщо: 1) материнська плата ПК MB GIGABYTE GA-N3160N-D3V, що пропонується Учасником, не підтримує повнорозмірні планки пам'яті. як це вимагалося ; 2) корпус Vinga CS110B Miditower, ATX, що пропонується, є форм-фактору midiATX, тобто значно більший за розмірами, ніж Mini-ITX, як це вимагалося. Крім цього, в цьому корпусі нема роз'ємів 2xUSB 3.0 або 3.1 3) Комплект Genius SlimStar C130 (31330208112), що пропонується має інші параметри (кількість клавіш тощо) ніж Комплект Genius KM-210, USB Black, що вимагався. Вимагаємо дискваліфікувати таку пропозицію. Навіщо встановлювати в ТД жорсткі вимоги по тех.специфікації, а потім, на етапі кваліфікації, приймати пропозиції, які не відповідають цим вимогам?!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2019 17:09
Вирішення:
У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника, вважати наявним вираз «або еквівалент»
Ссылаясь на это право в предложении ТОВ КОМЕЛ
1) материнська плата ПК MB GIGABYTE GA-N3160N-D3V, що пропонується Учасником, не підтримує повнорозмірні планки пам'яті. як це вимагалося
Да тут стандарт памяти не полноразмерная а SoDimm что является аналогом полноразмерной памяти, но при этом материнская плата оснащена 4х ядерным процессором Celeron N3160 который не хуже, чем заявленный N3150, а является его следующей версией, в отличии от предложенного другими участниками процессора J4005 который является 2х ядерным
2) Mini ITX это типоразмер материнской платы а не корпуса, корпуса делятся на Full Tower, Microtower, Miditower, Minitower и т д
Данный корпус CS110 поддерживает стандарт материнской платы Mini ITX
3) Клавиатура аналогичная, но без мультимедийных кнопок, которые не существенны в работе а больше имеют значения в домашних условиях или при играх
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Невідповідність пропозиції тех.вимогам
Номер:
234296a0c01a410ba48f20730a6f1d71
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-001564-c.b3
Назва:
Невідповідність пропозиції тех.вимогам
Вимога:
Звертаємо увагу тендерного комітету, що пропозиція ТОВ "КОМЕЛ" не відповідає в повному обсязі технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником, а саме:
1) материнська плата ПК MB GIGABYTE GA-N3160N-D3V, що пропонується Учасником, не підтримує повнорозмірні планки пам'яті. як це вимагалося ;
2) корпус Vinga CS110B Miditower, ATX, що пропонується, є форм-фактору midiATX, тобто значно більший за розмірами, ніж Mini-ITX, як це вимагалося. Крім цього, в цьому корпусі нема роз'ємів 2xUSB 3.0 або 3.1
3) Комплект Genius SlimStar C130 (31330208112), що пропонується має інші параметри (кількість клавіш тощо) ніж Комплект Genius KM-210, USB Black, що вимагався.
Вимагаємо дискваліфікувати таку пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2019 14:07
Вирішення:
Технічні характиристики вказані у пропозиціїї ТОВ "КОМЕЛ"відповідають вимогам замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
повторна вимога
Номер:
4a065d40e07840d58000d0094aa04fd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-001564-c.a2
Назва:
повторна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"встановлено, що "Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору". Тому Згідно з вищевикладеним та згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація містить наступну вимогу «Запропонований Учасником товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом. Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування устаткування у Замовника протягом одного робочого дня з моменту виклику Замовником. Постачальник зобов’язаний протягом двох робочих днів з моменту виклику Замовником відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу, або надати у той же термін устаткування для підміни, яке має технічні характеристики не гірше ніж у того, яке вийшло з ладу.» Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають ремонту/сервісній допомозі протягом 2 днів, тож ця вимога не є правомірною. Крім того необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого сервісного центру, що здійснюватиме гарантійне обслуговування та надаватиме сервісну допомогу. Тож просимо Замовника виключити цей вираз з тендерної документації або, як мінімум, переглянути строки реагування зі сторони сервісних центрів в сторону збільшення. Оскільки дане положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Звертаємося до Замовника з проханням внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1111.docx 29.08.2019 17:09
Дата подачі:
29.08.2019 17:10
Вирішення:
Вважаємо, що строки для виконання гарантійних забов' язань постачальника є достатніми і не суперечать принципам публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
замовнику
Номер:
1b9401bef7054a0b924e65d68a9c5c12
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-001564-c.c1
Назва:
замовнику
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація містить наступну вимогу «Запропонований Учасником товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом. Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування устаткування у Замовника протягом одного робочого дня з моменту виклику Замовником.
Постачальник зобов’язаний протягом двох робочих днів з моменту виклику Замовником відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу, або надати у той же термін устаткування для підміни, яке має технічні характеристики не гірше ніж у того, яке вийшло з ладу.» Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають ремонту/сервісній допомозі протягом 2 днів, тож ця вимога не є правомірною. Крім того необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого сервісного центру, що здійснюватиме гарантійне обслуговування та надаватиме сервісну допомогу. Тож просимо Замовника виключити цей вираз з тендерної документації або, як мінімум, переглянути строки реагування зі сторони сервісних центрів в сторону збільшення.
Оскільки дане положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Звертаємося до Замовника з проханням внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1111.docx 27.08.2019 15:22
Дата подачі:
27.08.2019 15:23
Вирішення:
Сфера застосування Закону України “Про публічні закупівлі” визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі. Тендерна документація складена і викладена згідно наказу ДП „ПРОЗОРРО” від 20.03.2019 р. № 11 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено