• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»

ДК 021:2015 код 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»: 1. Тонометром механічний Little Doctor АТ Ld-70 - 5шт., 2. Пульсоксиметр Finger tip Pulse Oximeter - 3шт., 3. Сетаскоп Раппапорта ВК 3003 - 5 шт., 4. Утилізатор (деструктор) медичних голок та (деструктор) шприців УМГ-01 - 1шт., 5. Механічний відсмоктувач Suction Easy - 2шт.

Завершена

11 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 77.00 UAH
Період оскарження: 23.08.2019 14:21 - 29.08.2019 14:19
Вимога
Відхилено

Неправомірна дискваліфікація

Номер: c17391d4e776422d91ca9c1a65530d22
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-23-001536-c.b2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику, у технічних вимогах не вказано, що еквіваленти не пропонувати. Тому ми запропонували високоякісну аналогічну продукцію. Оскільки, напевне, Ви зацікавлені в придбанні у іншого Учасника, та визнали його переможцем навіть з липовими документами, то додати до цього більше нічного. Оригінали листів від виробників, які у складі нашої пропозиції Вас не цікавлять, Вас найбільше в якості та походженні продукції запевняє лист від ФОП а не від офіційних представників закордонних компаній, та від дійсного українсього виробника. Дякуємо за увагу, та за "законне" відхилення пропозиції. Сподіваємося, що дані торги будуть розглянуті не лише учасниками, та Замовником.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Що стосується питання відсутності передбаченої умовами даної Процедури закупівлі можливості надання еквівалентів продукції, слід зазначити наступне. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з точки зору функціональних критеріїв. Отже, нами було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Отже, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вашої вимоги, крім цього ми вбачаємо погрози та тиск на Замовника, для задоволення власних інтересів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Протизаконне визнання переможцем

Номер: 9d695c1438f7487d97fbb10af27df08c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-23-001536-c.c1
Назва: Протизаконне визнання переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику, розясніть будь ласка, яким чином ви визнаєте переможцем Учасника, який не надав жодного листа від виробника ? Можливо представники замовника не зовсім розуміють, хто є виробником та офіційним представником в Україні товару "Тонометром механічний Little Doctor АТ Ld-70 ", то ми підкажемо, компанія Little Doctor, а не ФОП Ксенчина Н.С., а офіційний представник - Компанія "Ергоком", на яку , у тому числі, видано сертифікат. Виробник "Утилізатор (деструктор) медичних голок та (деструктор) шприців УМГ-01" - є компанія НВПП "Медпромсервіс", м Полтава, а не знову ж таки ФОП Ксенчина, те ж саме стосується й іншої продукції, і пульсоксиметру, и стетоскопу, які мають певних виробників, та представників в Україні. То шановний Замовнику, можливо Ви цього не помітили ? А можливо у Вас з Учасником пряма змова ? Інакше як пояснити визнання переможцем учасника документами, що завідомо невідповідають вимогам ??? Чи можливо Ви зацікавлені в закупівлях контрафактного товару ?? Чи як це зрозуміти ???
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу. Ваші скарги містять елементи не завуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів Замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Нас повергають в шок Ваші звинувачення та висловлювання. Відсутність у Вас таких понять як гідність та ділова репутація. Ваші звинувачення нас у зговорі, корупції, зловживанні та порушення чинного законодавства України, грубо порушуваючи наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. Нагадаємо, що наша установа має право скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації ( ч.4 ст.32 Конституції України та ст..277 Цивільного кодексу України). Тож слідкуйте за своїми висловлюваннями і з гідністю приймайте рішення інших. Про невідповідність запропонованого вами товару перегляньте будь ласка наше Оголошення: «ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель» До уваги учасників! Відповідно до п.6.4 наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто у допорогових закупівлях розгляд еквівалентів не несе обов`язковий характер. Зазначення Замовником, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників – є правом, а не обов’язком Замовника. Відповідно до вищесказаного: АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!! З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Отже, нами було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні