-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вікна та двері металопластикові (кошти обласного бюджету)
Торги не відбулися
78 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 170.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 1 170.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2019 11:41 - 29.08.2019 14:00
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
4f0806ed823647b0b88da72a7dc4cb3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-000744-c.c2
Назва:
Оскарження
Вимога:
За результатами розгляду, Замовник дискваліфікував учасника ПП "НИКС П" вказавши в протоколі дискваліфікації наступну причину :-що запропоновані товари не відповідають технічним вимогам предмету закупівлі,заявленному в Додатку №5.
Просимо звернути увагу,і все ж таки більш якісно звернути увагу на запропонований товар.В Додатку №5 замовник вимага профіль S300 з монтажною глибиною 58 мм , учасник ПП НИКС П запропонував профіль з монтажною глибиною 60 мм,що підтверджується сертифікатом та протоколом випробувань.В Додатку №5 Замовник вимагав склопакет з енергозбереженням товщиною 30 мм,Учасник ПП НИКС П надав енергозберігаючий склопакет товщиною 32 мм,що також підтверджується сертифікатом та протоколом випробувань.!!!!
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «НИКС П» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Згідно вищезазначеного Просимо вас об’єктивно та неупереджено оцінити тендерні пропозицій не порушуючи Законодавство. У випадку ігнорування нашого звернення та не вжиття передбачених Законом та інших нормативних заходів щодо прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівлі метою захисту прав та законних інтересів Учасника ПП «НИКС П» ми будемо вимушені оскаржувати ваші дії та звернутися до правоохоронні органи з наданням відповідних документів ... не зважаючи на вид закупівлі (Допорогова закупівля).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2019 12:33
Вирішення:
Шановний заявнику. Нами було розлянуто вашу вимогу. З данного приводу зазначаємо наступне: Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини перошої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19 березня 2019 року №10 (далі Інструкція), під час оголошення закупівлі в ЕЗС розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)( за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). В Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель та Додатку №5 «Ескізи металопластикових конструкцій з технічними характеристиками» Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена Інструкцією. У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель забов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Jcrfh;tyyz
Номер:
925fed24e7124aa99a5d69a1eee3e4fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-000744-c.b1
Назва:
Jcrfh;tyyz
Вимога:
За результатами розгляду, Замовник дискваліфікував учасника ПП "НИКС П" вказавши в протоколі дискваліфікації наступну причину :-що запропоновані товари не відповідають технічним вимогам предмету закупівлі,заявленному в Додатку №5.
Просимо звернути увагу,і все ж таки більш якісно звернути увагу на запропонований товар.В Додатку №5 замовник вимага профіль S300 з монтажною глибиною 58 мм , учасник ПП НИКС П запропонував профіль з монтажною глибиною 60 мм,що підтверджується сертифікатом та протоколом випробувань.В Додатку №5 Замовник вимагав склопакет з енергозбереженням товщиною 30 мм,Учасник ПП НИКС П надав енергозберігаючий склопакет товщиною 32 мм,що також підтверджується сертифікатом та протоколом випробувань.!!!!
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «НИКС П» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Згідно вищезазначеного Просимо вас об’єктивно та неупереджено оцінити тендерні пропозицій не порушуючи Законодавство. У випадку ігнорування нашого звернення та не вжиття передбачених Законом та інших нормативних заходів щодо прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівлі метою захисту прав та законних інтересів Учасника ПП «НИКС П» ми будемо вимушені оскаржувати ваші дії та звернутися до правоохоронні органи з наданням відповідних документів ... не зважаючи на вид закупівлі (Допорогова закупівля).
Пов'язані документи:
Учасник
- Еск_зи в_кон 1111.pdf 17.09.2019 12:33
Дата подачі:
17.09.2019 12:33
Вирішення:
Шановний заявнику. Нами було розлянуто вашу вимогу. З данного приводу зазначаємо наступне: Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини перошої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19 березня 2019 року №10 (далі Інструкція), під час оголошення закупівлі в ЕЗС розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)( за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). В Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель та Додатку №5 «Ескізи металопластикових конструкцій з технічними характеристиками» Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена Інструкцією. У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель забов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження
Номер:
283e33d0729b4784a66894e5b0c6cd44
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-000744-c.c3
Назва:
Оскарження
Вимога:
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи які вимагав Замовник в кваліфікаційних критеріях ,а саме - -ко
- Додаток № 2 – Договір поставки -Відсутній
- Додаток № 5 - Ескізи на конструкції металопластикових вікон з технічними характеричстиками- Відсутній.
Учасник ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не надав протоколів випробувань на виріб ,т.к як була Вимога . що Коефіцієнт опору теплопровідності конструкції має бути не менше >0,75 (0,75м2С/Br). За відсутності протоколів не дає можливості переконатися в виконання даної вимоги.
Відсутні сертифікати яки вімигались замовником в технічних вимогах ,а саме п.3. Сертифікат пожежної безпеки на профілі для віконних блоків- Відсутній
п.4. Санітарно-епідеміологічний вісновок на профілі для віконних блоків, на склопакети та фурнітуру-Відсутній .
В пункті №5 вказано ,що :- Розміри, комплектація, вид відкривання, кольори, матеріал повинні відповідати наступним стандартам:
ДСТУ Б В.2.6-15-99 «Вікна й двері полівінілхлоридні. Загальні технічні умови»; Учасник ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" надав сертифікат ,який не відповідає цим нормам.
Також учасник ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не надав сертифікат на склопакет за наступним стандартам: -ДСТУ Б В.2.7-107-2001 «Будівельні матуріали. Склопакети кеєні будівельного призначення» -Відсутній .
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ".
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Згідно вищезазначеного Просимо вас об’єктивно та неупереджено оцінити тендерні пропозицій не порушуючи Законодавство. У випадку ігнорування нашого звернення та не вжиття передбачених Законом та інших нормативних заходів щодо прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівлі метою захисту прав та законних інтересів Учасника ПП «НИКС П» ми будемо вимушені оскаржувати ваші дії та звернутися до правоохоронні органи з наданням відповідних документів ... не зважаючи на вид закупівлі (Допорогова закупівля).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2019 13:04
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
19.09.2019 09:44