• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (пересувний сміттєвий контейнер SULO)

Завершена

99 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 495.00 UAH
Період оскарження: 22.08.2019 21:24 - 28.08.2019 23:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень

Номер: 07db11df8f3d46cebc54da11d1c5a25e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-22-003213-c.c1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі. : UA-2019-08-22-003213-c ● 499870f699374ee39075dbfaf68ca9a3 . ФОП Росул Олександр Вікторович (надалі - Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було – код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (пересувний сміттєвий контейнер SULO), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємця, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції (Протокол розгляду тендерних пропозицій № 1-04/09 від 4.09.2019). Підставою для відхилення зазначено наступне – - У технічній пропозиції не вказано назву учасника. - Найменування товару в пропозиції учасника не відповідає предмету закупівлі (потрібен контейнер SULO). - Відсутня копія Витягу з ЄДР за 2019 рік згідно п. 5 розділу 8 документації. ФОП Росул О.В. не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: 1.1Технічна пропозиція подана у склад тендерної документації яка подавалась пакетом який має особистий електронний підпис Підприємця; 1.2.Технічна документація була подана на «фірменому бланку» де у верхній частині аркуша присутні: Прізвище , Ім’я по Батькові учасника,, 1.3.Технічна пропозиція підписана та завірена печаткою підприємця, де є його Прізвище , Ім’я по Батькові та відповідно пояснення особистого підпису. ( копія у додатку ) 1.4. «назва учасника» співпадає з вказаною у технічній пропозиції: ФОП Росул О.В. 2.1 Щодо не співпадіння назви предмету закупівлі з вказаним у вимогах покупця, то слід зазначити, що запропонований підприємцем товар відповідає стандарту та технічним умовам визначним для предмету закупівлі : – код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, контейнер пластиковий об’ємом 1100 літра для збору та зберіганню ТПВ . Зазначене підтверджено відповідним сертифікатами наданими всіма учасниками закупівлі (у тому числі переможцем) а саме евростандарт EN 840-2. Тобто запропоновані підприємцем контейнера є аналогом контейнерів торгівельної марки SULO. 2.2 У протоколі розгляду пропозиції переможця відсутні обґрунтовані висновки що запропонований підприємцем контейнер гірші за продукцію вказаної торгівельної марки. В той же час підприємець зазначив у тендерній документації гарантійний термін експлуатації 24 місяця на відміну від переможця де гарантійний термін становить 12 місяців. 3.1 Щодо відсутності копії Витягу з ЄДР за 2019 рік згідно п. 5 розділу 8 документації повідомляємо наступне Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” (далі — Закон) виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань — це документ в електронній або у випадках, передбачених Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію. Роздрукувати виписку за результатами проведеної реєстраційної дії можливо за допомогою Он-лайн будинку юстиції через веб-сайт Міністерства юстиції України (https://minjust.gov.ua) або за прямим посиланням https://online.minjust.gov.ua. Виписка для проставляння апостилю надається за запитом про надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, (форма запиту затверджена наказом Міністерства юстиції України 29 серпня 2018 року № 2824/5), заявника шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Витяг у паперовій формі видається уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг, нотаріусом без використання спеціальних бланків та без проставляння підпису і печатки. Витяг в електронній формі можливо отримати через веб-сайт Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua. Виписка та витяг в паперовій або електронній формі мають однакову юридичну силу. 3.2 Згідно пояснення наданого підприємцем у пакете документів є «ПОЯСНЕННЯ» згідно якого ФОП Росул О.В. інформує , що у складі тендерної пропозиції , я не надаю Витяг з ЄДР , оскільки, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/paidextract. У складі ТД надано Виписку з ЄДР.(дивись додаток ). 3.3 Наданий переможцем витяг датований 10.01.2019 року. В той же час протоколом від 11 червня 2019 року були внесені зміни до статуту підприємства переможника. Таким чином наданий переможцем витяг може бути не актуальним на дату розгляду пропозиції . 3.4Вважаємо, що відсутність документа, який має назву Витяг, не є невідповідністю пропозиції вимогам тендерної документації, а вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Вбачаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства, так як наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та порушив порядок оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, та з метою економії бюджетних коштів та дотимання діючого законодавства ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Прийняти рішення про усунення порушень процедури закупівлі. 3. Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Росул О.В. зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 1-04/09 від 4 вересня 2019 року та всі наступні рішення. 4. Ще раз розглянути пропозицію ФОП Росул О.В. з врахуванням наведених зауважень. У разі не об’єктивного розгляду нашої вимоги з метою захисту наших прав ми будемо вимушені звернутись далі до відповідних державних установ. З повагою
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Замовника розглянув отриману через систему електронних закупівель Вимогу та повідомляє про наступне: згідно з протоколом розгляду пропозицій від 04 вересня 2019 р., який оприлюднено в системі Prozorro, пропозиція учасника - Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ не відповідає умовам документації електронних закупівель.Замовником, у Частині ІІ документації на закупівлі, було чітко встановлено форму технічної пропозиції та зазначено, що саме потрібно вказати у незаповнених полях. Учасником дана вимога не виконана – форма заповнена з порушеннями положень документації допорогової закупівлі. Щодо надання Учасником - Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ аналогу товару, що є предметом закупівлі, то Замовник вважає за потрібне звернути увагу Учасника на те, що відповідно до Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» у системі електронних закупівель під час здійснення допорогової закупівлі є період уточнень. В цей період кожна зацікавлена у закупівлі особа має право уточнити вимоги документації, поставити питання щодо предмету закупівлі, його технічних характеристик, можливості запропонувати аналог предмету закупівлі тощо. На закупівлю код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (пересувний сміттєвий контейнер SULO) (оголошення UA-2019-08-22-003213-c) у системі електронних закупівель надійшло два питання саме щодо можливості надання еквіваленту, аналогу товару. Наголошуємо, що відповідно до п. 1 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (надалі – Наказ) допорогова закупівля (далі - закупівля) - закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Згідно з роз’ясненнями, що оприлюднені на веб-порталі prozorro.gov.ua на таку закупівлю не поширюються вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закон). Відповідно до Закону замовники проводять допорогові закупівлі від 50 000 грн. з використанням електронної системи ProZorro або оприлюднюють в строки, встановлені Законом, звіт про укладений договір. Строки закупівлі та вимоги до пакету документів Замовники формують самостійно, виходячи з власних потреб. Таким чином, вимоги ст.22 Закону, що у разі тендерної закупівлі Замовник не має право встановлювати дискримінаційні вимоги, закупівля не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, не розповсюджуються на допорогові закупівлі.Враховуючи вищенаведене, надання Учасником у пропозиції еквіваленту товару, що є предметом закупівлі, є причиною для законного відхилення пропозиції даного Учасника. Пунктом 5 розділу 8 Частини І документації електронних закупівель на закупівлю код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (пересувний сміттєвий контейнер SULO) Замовником встановлено вимогу надання Витягу з ЄДР за 2019 рік. Щодо нарікання Учасника про надання ним Виписки, а не Витягу, то звертаємо увагу, що документацією вимагалося надання саме Витягу, а не будь-якого іншого альтернативного документу. Враховуючи вищенаведене, Виписка не може замінити Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, так як навіть не містить всієї тотожної інформації про учасника. Щодо надання учасником-переможцем Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 10.01.2019 року, то вважаємо за необхідне зазначити, що ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ" повністю виконано вимогу п.5 документації, яка передбачала надання «Копії Витягу з ЄДР за 2019 рік», а не надання Витягу, «актуального на дату розкриття». Враховуючи вищенаведене, Вимога учасника торгів відхилена без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено