-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс “Школа-дитячий садок” (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту) ПОВТОРНО
Торги відмінено
20 558 546.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 792.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 102 792.73 UAH
Період оскарження:
22.08.2019 17:55 - 02.09.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга до органу оскарження
Номер:
a44094c11ad141b4860f3f7346d3562a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000827-a.b7
Назва:
Скарга до органу оскарження
Скарга:
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 3729 від 24.12.2019.pdf 26.12.2019 22:10
- Платіжне доручення №729 від 24.12.2019.pdf 26.12.2019 22:11
- Скарга в АМКУ_26.12.19.pdf 26.12.2019 22:11
- Скарга в АМКУ_26.12.19.docx 26.12.2019 22:12
- рішення від 28.12.2019 № 19468 + лист Замовнику .pdf 28.12.2019 18:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2020 № 1018.pdf 21.01.2020 14:08
- рішення від 20.01.2020 № 1018.pdf 23.01.2020 20:55
- Пояснення 13.01.2020 15:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.12.2019 22:13
Дата прийняття рішення по скарзі:
23.01.2020 20:55
Скарга
Відхилено
Протиправна дискваліфікація
Номер:
0c16b8c987e842be9a83f53ac015ec0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000827-a.a5
Назва:
Протиправна дискваліфікація
Скарга:
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 25.12.2019 17:00
- Платіжне доручення 25.12.2019 17:00
- Додаток до скарги 25.12.2019 17:00
- Додаток до скарги 2 25.12.2019 17:00
- додаток до скарги 3 25.12.2019 17:00
- Рішення від 28.12.2019 № 19514 + лист Замовнику.pdf 28.12.2019 19:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2020 № 983.pdf 20.01.2020 22:26
- Рішення від 17.01.2020 № 983.pdf 22.01.2020 22:00
- пояснення 09.01.2020 16:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2019 17:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.01.2020 22:01
Скарга
Виконана замовником
Скарга до органу оскарження
Номер:
e87293a930e84236981c19bf3884cefa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000827-a.b4
Назва:
Скарга до органу оскарження
Скарга:
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ_17.11.19.docx 17.11.2019 21:58
- Скарга в АМКУ_17.11.19.pdf 17.11.2019 21:58
- Платіжка 15000,00 (1).pdf 17.11.2019 21:59
- рішення від 20.11.2019 № 17007+ лист Замовнику.pdf 20.11.2019 22:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2019 №18136.pdf 09.12.2019 16:34
- рішення від 06.12.2019 №18136.pdf 11.12.2019 23:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.11.2019 21:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.12.2019 23:21
Дата виконання рішення Замовником:
16.12.2019 17:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №18136-р/пк-пз від 06.12.2019 року - тендерним комітетом розглянуто та прийнято рішення про його виконання.
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення Замовника
Номер:
a6089ea9d12944508e67dd7c6b7d76f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000827-a.b3
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
ТОА "Кафа Юніон" вважає що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства, адже наша пропозиція є максимально економічно-вигідною та ефективною, а також повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 15.11.2019 18:03
- Лист до АМКУ 22.11.2019 11:05
- Відомості з ЄДР 22.11.2019 11:05
- Сторінка статуту 22.11.2019 11:05
- Договір позики 22.11.2019 11:05
- рішення від 20.11.2019 № 17029 + лист Замовнику.pdf 20.11.2019 21:34
- Запит Скаржнику про надання інформації.pdf 20.11.2019 21:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.12.2019 № 18049.pdf 06.12.2019 18:24
- рішення від 05.12.2019 № 18049.pdf 11.12.2019 01:41
- Пояснення 27.11.2019 12:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.11.2019 18:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.12.2019 01:41
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
2d7ec0f64cde4e3cb159d0ccbba40a32
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000827-a.b2
Назва:
Скарга
Вимога:
Ми, ТОВ "ІСТ ТАЕРС", в особі директора Колобова Олексія Вікторовича, не погоджуємося з рішенням Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення до Замовника 14.11.2019 17:54
Дата подачі:
14.11.2019 17:55
Вирішення:
Тендерним комітетом Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, в межах повноважень, розглянуто Ваше звернення від 13 листопада 2019 року (вхідний № 1848/2-14 від
13 листопада 2019 року) щодо порушення (на Вашу думку) порядку проведення процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс «Школа-дитячий садок» (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту). Повторно», код
ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-22-000827-a.
Повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
За результатами розгляду висловлених Вами зауважень інформуємо, що вони не підлягають задоволенню з наступних підстав:
1. Щодо доводів про невідповідність тендерної пропозиції Учасника –
ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» вимогам тендерної документації в частині надання неналежних документів, що підтверджують право користування механізмами, обладнанням та транспортними засобами, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт, а також невідповідності переліку техніки, необхідної для виконання робіт відповідно до відомостей ресурсів кошторисної частини проекту.
Замовник вважає зауваження в цій частині необґрунтованими виходячи з наступного:
а) Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано у складі тендерної пропозиції Довідку вих. № 49/09 від 02.09.2019 року з переліком обладнання, що за формою та змістом відповідає вимогам тендерної документації.
Додатково Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано договір № 29 про надання послуг з експлуатації будівельних машин та механізмів від 27.06.2019 року та Договір № 05/07-19 про надання послуг від 05.07.2019 року.
Залучення до виконання робіт техніки на підставі цивільно-правових угод не заборонялось умовами тендерної документації. Крім того, оцінка цивільно-правових підстав користування заявленими Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» механізмами, обладнанням та транспортними засобами не належить до повноважень Замовника.
б) Заявником не вказано в чому полягає невідповідність заявлених Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» механізмів, обладнання та транспортних засобів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт, переліку техніки, необхідної для виконання робіт відповідно до відомостей ресурсів кошторисної частини проекту.
Більше того, відповідно до пункту 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями.
2. Щодо надання інформації про досвід виконання аналогічного договору, яка, на думку Заявника, не відповідає вимогам тендерної документації (надано Договір №1/5.12 від 05.12.2016 року на суму 11 038 988,00 грн., та відповідно до наданих актів сума виконаних робіт становить 6 454 128,31 грн.,) повідомляємо:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за затвердженою формою. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням копії договорів з невід’ємними частинами, які вказані у даній довідці та які повинні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів, з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору. Документами, які підтверджують виконання договорів є акти виконаних підрядних робіт формою № КБ-2в та довідкою № КБ-3 та позитивний лист-відгук. Схвальний лист-відгук від замовника щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо стану виконання договору (повне/виконується), якості наданих послуг/виконаних робіт, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва. Учасник не повинен відступати від даної форми. Під аналогічними договорами мається на увазі «Нове будівництво, реконструкція чи капітальний ремонт».
Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано аналогічний Договір підряду
№ 1/5.12 від 05.12.2016 р. з актами виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідкою КБ-3 та схвальний лист-відгук, в якому зазначено, що зобов’язання за Договором підряду № 1/5.12 від 05.12.2016 року припинено за домовленістю сторін у зв’язку з коригуванням робочого проекту. Тендерною документацію встановлено, що учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів, з огляду на що має надати підтверджуючі документи щодо виконання аналогічного договору. Документами, які підтверджують виконання договору є акти виконаних підрядних робіт формою № КБ-2в, довідкою № КБ-3 та позитивний лист-відгук.
Тендерною документацією не встановлювалась вимога щодо надання всіх актів виконаних будівельних робіт по аналогічному договору чи на конкретно визначену суму, а лише вимагалось надання підтверджуючих документів без прив’язки до їх кількості чи вартості.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що Вами не підтверджено факт надання недостовірної інформації учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем та не зазначено в чому полягає невідповідність поданих у складі тендерної пропозиції документів вимогам тендерної документації.
3. Щодо невідповідності ліцензії Учасника – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» технічному завданню Замовника згідно з Дефектним актом 5-1-1 інформуємо, що умовами тендерної документації (Додаток 2а) встановлено, що учасник повинен надати ліцензію на виконання робіт з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності. Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню повинен відповідати Постанові Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» № 256 від 30 березня 2016 року.
Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано Ліцензію від 24 квітня 2019 року № 23-Л, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Перелік видів робіт, зазначений у Ліценції, в повній мірі відповідає приписам Постанови Кабінету Міністрів України № 256 від 30 березня 2016 року.
Щодо відсутності в Переліку видів робіт, зазначеному у ліцензії Учасника –
ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС», будівництва об’єктів транспортної інфраструктури 3.02.00 «будівництво доріг автомобільних» варто наголосити, що відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільна дорога – лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
Водночас, статтею 13 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що до об'єктів благоустрою населених пунктів належать вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки.
У складі технічного завдання Замовником затверджено Дефектний акт 5-1-1 на автодороги (проїзди). Більше того, в робочому проекті будівництва «Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс «Школа-дитячий садок» (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту), який пройшов експертизу та отримав позитивний експертний звіт, улаштування проїздів включено до розділу «Благоустрій», а не виокремлено в окремий об’єкт будівництва транспортної інфраструктури.
Враховуючи вищезазначене, Замовником не вимагалось надання учасниками ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3) з обов’язковим включенням до переліку робіт дозволу на будівництво об’єктів транспортної інфраструктури 3.02.00 «будівництво доріг автомобільних».
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області вважає, що Вами не доведено протиправність визначення переможцем процедури закупівлі Учасника – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС», а рішення тендерного комітету в повній мірі відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та ґрунтуються на вимогах тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що порядок оскарження процедури закупівлі визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та полягає в поданні скарги до органу оскарження – Антимонопольного комітету України, у формі електронного документа через електронну систему закупівель, або оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника в судовому порядку та не передбачає подання скарг Замовнику з вимогами переглянути ухвалені рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
Оскарження тендерної документації
Номер:
99831b8e37174129ba89831a794f99bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000827-a.b1
Назва:
Оскарження тендерної документації
Скарга:
Також копію запиту направлено до Державної аудиторської служби України
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення 28.08.2019 14:34
- рішення від 30.08.2019 №12103.pdf 30.08.2019 20:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2019 14:34
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.08.2019 20:08