-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Колесотокарний верстат
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Завершена
27 602 512.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 276 025.00 UAH
мін. крок: 1% або 276 025.00 UAH
Період оскарження:
22.08.2019 17:25 - 26.09.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Зміни в тендерну документацію щодо п. 1.2. Додатка №1
Номер:
fa7cb80af44c401180e1435b29a5c309
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000723-b.b3
Назва:
Зміни в тендерну документацію щодо п. 1.2. Додатка №1
Вимога:
ПрАТ «Краматорьский завод важкого верстатобудування» має намір прийняти участь у тендері (UA-2019-08-22-000723-b) на закупівлю Колесотокарного верстата (Код ДК 021:2015 – 42630000-1 (Металообробні верстати)) для потреб Львівської залізниці.
Умовами тендерної документації, а саме Додатком №1, п.1.2. передбачено надання наступних документів: «1.2. Лист відгук про виконання аналогічного договору у 2018-2019 роках із вказанням адреси та контактів».
Вважаємо, що вказана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, що мають намір прийняти участь у процедурі закупівлі з огляду на таке.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Одним з них є підтвердження наявності досвіду аналогічних договорів. При цьому, Законом надано Замовнику право обирати яким саме документом учасник повинен підтвердити наявність такого досвіду. Звертаємо увагу Замовника, що законом передбачена заборона встановлення таких вимог, які будуть звужувати коло потенційних учасників.
У тендерній документації Замовник визначив, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати лист відгук про виконання договору у 2018-2019 роках.
Вважаємо, що вимога про встановлення такого проміжку часу є необґрунтованою та такою, що призведе до звуження кола учасників. У випадку встановлення певних критеріїв (обмеження строків аналогічних договорів, встановлення заздалегідь визначеного кола працівників у учасника) Замовник повинен обґрунтувати встановлення саме таких кваліфікаційних вимог.
У тендерній документації Замовник жодним чином не пояснив та не довів, чому досвід повинен бути саме за 2018-2019 роки, а не, наприклад, за 2017 чи 2016 роки, чи за останні 5 років.
Встановлення вимоги про надання відгуків за 2 роки (включаючи 2019-й) є незаконним та суперечить практиці Антимонопольного комітету України.
Крім того, звертаємо увагу Замовника, що вказана вимога прямо порушує права потенційного учасника у зв’язку з таким:
враховуючи складну економічну ситуацію у 2018-2019 роках та відсутність коштів на придбання колесотокарних верстатів у потенційних споживачів продукції (в Україні та за кордоном), наше підприємство постачало аналогічну продукцію у 2012 та 2016 роках, а поставок продукції у 2018-2019 роках не було. Така вимога Замовника звужує коло потенційних учасників, та порушує права учасників процедури закупівлі.
Таким чином, з метою недопущення дискримінації учасників, прошу Вас внести зміни в тендерну документацію. У випадку незадоволення вимоги, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, що призведе до затягування строків проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 10:38
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що найближчим часом до п.1.2 Додаток №1 тендерної документації будуть внесені зміни згідно вимоги.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Термін поставки продукції
Номер:
2bf1ab3c3c6e48aaaa19003f5f3d517d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000723-b.b2
Назва:
Термін поставки продукції
Вимога:
ПрАТ «Краматорьский завод важкого верстатобудування» має намір прийняти участь у тендері (UA-2019-08-22-000723-b) на закупівлю Колесотокарного верстата (Код ДК 021:2015 – 42630000-1 (Металообробні верстати)) для потреб Львівської залізниці.
Умовами тендерної документації (Додаток 5, п. 4) передбачена поставка товару, монтаж, пусконалагоджувальні роботи та навчання персоналу замовника у строк до 31.12.2019р.
Як виробник колесотокарних верстатів в Україні, повідомляємо, що технологія виробництва такої складної продукції встановлює процес виробництва, який технічно неможливо завершити за 2-3 місяці.
Колесотокарний верстат це дуже складне обладнання з тривалим циклом виробництва, який включає в себе наступні основні стадії: лиття чорних та кольорових металів, виготовлення поковок, виготовлення металоконструкцій, механічна обробка деталей на верстатах, виготовлення електричного та гідравлічного обладнання, складання, наладка та випробування обладнання. Цикл виробництва такого верстата триває 7-8 місяців. Виробник продукції технологічно не може виконати поставку до 31.12.2019р.
Враховуючи це, вважаємо, що вказана умова щодо такого терміну поставки є дискримінаційною з огляду на таке.
Одним з основних принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» є недескримінація учасників. Всі учасники повинні мати рівні права та перебувати у рівноцінному становищі під час підготовки тендерних пропозицій та під час подальшого виконання договору.
Вважаємо, що встановлення такого стислого терміну поставки дає перевагу тим учасникам, які вже мають виготовлений товар за вимогою Замовника, оскільки виготовити новий верстат за такий стислий термін неможливо.
Отже, встановлюючи такі стислі терміни, Замовник навмисно дає перевагу певним постачальникам, обмежуючи право участі інших на участь у процедурі закупівлі.
З нашої точки зору умови тендеру є дискримінаційними для учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель згідно Закону «Про публічні закупівлі».
Таким чином, з метою недопущення дискримінації учасників, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та змінити термін поставки продукції: з дати підписання договору до 31.05.2019р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 10:32
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що найближчим часом до п.4 Додатку 5 тендерної документації будуть внесені зміни згідно вимоги.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до договору
Номер:
c6b235ed9bf7441ba6adc3ccb6a22a13
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000723-b.b1
Назва:
Щодо внесення змін до договору
Вимога:
Після ознайомлення з проектом договору, Учасник, який має намір прийняти участь у процедурі закупівлі просить змінити Розділ 10 проекту договору та викласти його у такій редакції:
"10.1.Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2019 року , а в частині розрахунків – до повного виконання.
10.2. Строк дії договору та виконання зобов’язань, щодо передачі ТОВАРУ може бути продовжено у разі виникнення документально підтверджених обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі."
Щодо п.10.1. вважаємо за доцільне доповнити його нормою про те, що дія договору продовжується до повного виконання в частині розрахунків. Оскільки з аналізу господарських відносин, за якими одна сторона є постачальником, а інша покупцем, у однієї сторони виникає обов'язок поставити товар, а у іншої сплатити за цей товар. З аналізу господарського кодексу вбачається, що зобов'язання, які прийняті стороною повинні виконуватися належним чином. Отже, якщо покупець прийме товар, у нього виникне обов'язок сплатити за нього. Враховуючи той факт, що покупець є організацією, яка користується бюджетними грошима, можуть бути факти затримання фінансування і розрахунки можуть бути не проведені до 31.12.2019. У зв'язку з цим, вимагаємо внести зміни до п. 10.1. та викласти його у наданій редакції.
Щодо п. 10.2. Просимо доповнити вказаним пунктом Розділ 10 Договору. З аналізу договору вбачається, що порядок продовження його строку дії не врегульовано. Враховуючи той факт, що договір містить умови щодо можливості виникнення форс-мажору, а також можливості затримки бюджетного фінансування, необхідно врегулювати у договорі порядок продовження його дії, у випадку виникнення вказаних обставин. Крім того, звертаємо увагу Замовника, що вказаним допомненням буде встановлено, що буду-які зміни до строків виконання договору не призведуть до збільшення суми договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2019 11:50
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що По п.10.1 погоджуємось щодо внесення змін, а саме: «Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2019 року , а в частині розрахунків – до повного виконання».
По п. 10.2. Не вбачаємо підстав для внесення змін.
Статус вимоги:
Задоволено