• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Протяжні сканери формату А0

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 22.08.2019 16:40 - 28.08.2019 16:45
Вимога
Вирішена

Роз'яснення щодо оформлення гарантійного листа

Номер: 97642dd1bd3046758294a98d3f8f4e62
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-22-000727-a.a1
Назва: Роз'яснення щодо оформлення гарантійного листа
Вимога:
Шановний Замовнику, Розглянувши тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015: 30120000-6 Обладнання для ксерокопіювання та поліграфічне офсетне обладнання , ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-22-000727-a, просимо додати роз’яснююч, уточнюючу інформацію, щодо оформлення Гарантійного листа, про який йдеться мова в п.5 Додатку 1 тендерної документації, «Переліку документів, що надаються учасником до початку Аукціону». Хто саме має підписати даний лист про належне постачання офісного цифрового обладнання іншим Замовникам? Хто такий «адресат»? Сам Учасник чи попередній замовник обладнання? Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Гарантійний лист про досвід роботи на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання (п.5 Додатку 1 Документації допорогової закупівлі) готується в довільній формі за підписом Учасника, "адресат" мається на увазі сам Учасник. Лист готується на фірмовому бланку (за наявності), де зазначається інформація про досвід роботи на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання, але не менше 1 року. За бажанням можна надати листи-відгуки про поставки Учасником офісного цифрового обладнання іншим Замовникам.
Статус вимоги: Задоволено