-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 -71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС»)
Код ДК 021:2015 -71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС») (згідно з Технічними вимогами)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 106 днів назад
6 750 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 41 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 41 000.00 UAH
Період оскарження:
22.08.2019 16:32 - 28.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Аргументація відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП
Номер:
5f205e45de5840a3aa6f0e0e23f50b74
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000706-a.a4
Назва:
Аргументація відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП
Вимога:
Відповідно до наданих прав п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» АТ КІЕП звертається до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно конкретних причини невідповідності тендерної пропозиції нашого підприємства умовам тендерної документації, оскільки інформація зазначена в Протоколі розгляду тендерних пропозицій, що опублікований 29 листопада 2019 року, є неінформативною та безпідставною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2019 14:42
Вирішення:
Надана «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» містить інформацію про надання послуги з технічних випробувань та аналізу (урахування повного спектру вихідних подій для всіх регламентних станів реакторної установки і басейну витримки в імовірнісному аналізі безпеки та розробка оперативного імовірнісного аналізу безпеки), розробку звітів з періодичної переоцінки безпеки (ЗППБ), виконання оцінки сейсмостійкості устаткування, обладнання та трубопроводів.
Даний факт не може розглядатись як розробка звітів з сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки для енергоблоків АЕС з ВВЕР.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
щодо встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Номер:
15b9e570051a4fabac0e7de1974fece9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000706-a.a3
Назва:
щодо встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Скарга:
щодо встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Платіжне доручення №1424495004 від 25.10.2019_Про сплату за подання оскарження процедури закупівлі.pdf 27.10.2019 20:04
- 2. РШ-П 0.23-023-18 від 05.03.2018_ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП.PDF 27.10.2019 20:04
- 3. Довідка про Наявність кваліфікованого персоналу+Додаток.pdf 27.10.2019 20:04
- Скарга в АМКУ_UA-2019-08-22-000706-a.PDF 27.10.2019 20:04
- Доповнення до Скарги в АМКУ_UA-2019-08-22-000706-a_08.11.2019.pdf 10.11.2019 17:59
- Додаткові пояснення до СКАРГИ в АМКУ_UA-2019-08-22-000706-a.pdf 15.11.2019 10:40
- рішення від 30.10.2019 № 15615.pdf 30.10.2019 21:09
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 25.10.2019 № 10107.pdf 13.11.2019 22:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2019 № 16762.pdf 18.11.2019 17:24
- рішення від 15.11.2019 № 16762.pdf 20.11.2019 22:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.10.2019 20:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.11.2019 22:55
Скарга
Виконана замовником
Щодо встановлення замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Номер:
b7e861708c20465381f46ba8e3ee0198
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000706-a.a2
Назва:
Щодо встановлення замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Скарга:
Щодо встановлення замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ_UA-2019-08-22-000706-a.PDF 18.09.2019 20:08
- Платіжне доручення №1424494943 від 18.09.2019_Про сплату за подання оскарження процедури закупівлі.pdf 18.09.2019 20:08
- рішення від 23.09.2019 № 13396 + лист Замовнику.pdf 23.09.2019 22:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2019 № 14370.pdf 08.10.2019 16:41
- рішення від 07.10.2019 № 14370.pdf 10.10.2019 22:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2019 20:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.10.2019 22:27
Дата виконання рішення Замовником:
24.10.2019 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Вимога
Відхилено
Аналогічні договори
Номер:
47f0da8a724f4976aed7441d8da941f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-000706-a.c1
Назва:
Аналогічні договори
Вимога:
В п.5.3.1 Тендерної документації (далі по тексту - ТД) Замовник послуги «Код ДК 021:2015 -71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС»)» ВП ЗАЕС встановлює кваліфікаційні критерії до учасників в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
- Довідка в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання аналогічних договорів (договору), що підтверджує позитивний досвід розробки звітів з імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для повного спектру вихідних подій аварій (та експлуатаційних станів) для енергоблоків АЕС з ВВЕР
ТА
- розробки звітів з імовірнісного аналізу сейсмічних впливів для енергоблоків АЕС з ВВЕР
за підписом уповноваженої особи учасника…
Звертаємо увагу на те, що згідно статті 3, Розділ І, Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення закупівель повинно відбуватися на основі принципів добросовісної конкуренції серед учасників; …; недискримінація учасників, … ; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, на даний момент Замовником в п.5.3.1 ТД встановлено вимоги в редакції, що носить дискримінаційний характер, максимально звужує коло потенційних учасників даної закупівлі та позбавляє права надання Послуги потенційним учасником, що має персонал відповідної кваліфікації зі знаннями методології та досвідом виконання СІАБ для АЕС з ВВЕР, та необхідні ресурси для своєчасного та якісного виконання Послуги, однак в силу не розповсюдженості, специфічності та новизни послуги для ринку України, не може виконати вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, як зазначено в п.5.3.1 ТД.
По-перше, вимога щодо досвіду «розробки звітів з імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для повного спектру вихідних подій аварій (та експлуатаційних станів)…» є надлишковою, дискримінаційною та такою, що не відповідає меті послуги з розробки сейсмічного ІАБ, оскільки ІАБ для повного спектру ВПА вже розроблено для енергоблоків №3,4 ВП ЗАЕС рамках реалізації заходів КзПБ №№19102, 19103.
По-друге, вимога щодо досвіду «розробки звітів з імовірнісного аналізу сейсмічних впливів», що є сукупною до вимоги з розробки звітів з ІАБ повного спектру, спрямована на зменшення кола потенційних учасників та надання переваги компанії-учаснику закупівлі, що раніше брала участь у виконанні такої послуги для енергоблоків №1,2 ВП ЗАЕС. Слід відзначити, що роботи з виконання сейсмічного ІАБ в Україні є новим напрямом та виконувалися лише для енергоблоків №1,№2 ВП ЗАЕС одним і тим же виконавцем; більше того, згідно технічних вимог, одним з етапів виконання послуги є розробка окремого галузевого Технічного керівництва з виконання СІАБ, що говорить про новизну послуги та прямо вказує на неможливість виконання вимоги по наявності досвіду розробки СІАБ більшістю потенційних учасників закупівлі. Очевидно, що досвід виконання СІАБ у такому випадку має підтверджуватися наявністю в учасника закупівлі персоналу з відповідним досвідом та кваліфікацію (що вимагається в п.5.2.1 розділу 3 ТД) та досвідом учасника у галузі імовірнісного аналізу.
Враховуючи наведене вище, з метою уникнення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до ТД на закупівлю послуги, а саме викласти п.5.3.1 розділу 3 ТД в наступній редакції:
«Довідка в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання аналогічних договорів(договору), що підтверджує позитивний досвід виконання договорів в галузі імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для енергоблоків АЕС з ВВЕР за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних послуг за підписом уповноваженої особи учасника)».
У разі відхилення вимоги залишаємо за собою право звернутись до АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 08:01
Вирішення:
Вимога щодо наявності у Виконавця досвіду виконання аналогічного договору визначена у пункті 2, статті 16, Розділу ІІІ Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з цим пунктом, Замовник встановлює кваліфікаційні критерії щодо:
• наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
П.5.2.1 та п.5.3.1 Тендерної документації викладено у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначені пункти ТД містить як вимоги до відповідної кваліфікації персоналу, так і вимоги до виконання аналогічних договорів.
Згідно п.2.3 технічних вимог на надання послуги «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС» в обсяг розгляду включено ядерне паливо, розміщене в реакторі та БВ, та всі стани енергоблоку (робота на всіх рівнях потужності, стани зупину, зниження/набір потужності та перевантаження палива). Також необхідно врахувати можливі індуковані вихідні події, включаючи пожежі і затоплення. Таким чином, СІАБ є складовою частиною ІАБ для повного спектру вихідних подій аварій та експлуатаційних станів. Тому для якісного та своєчасного виконання робіт Виконавець повинен мати досвід як розробки ІАБ повного спектру (досвід моделювання специфічних особливостей розвитку пожеж, затоплень, інших індукованих подій, досвід моделювання специфічних особливостей кожного експлуатаційного стану енергоблоку та джерел радіоактивності, досвід інтеграції моделей ІАБ для кількісної оцінки інтегральних показників ризику), так і досвід виконання імовірнісного аналізу сейсмічних впливів. Досвіду виконання тільки імовірнісного аналізу сейсмічних впливів недостатньо з наступних причин:
• такий ІАБ може враховувати не повний спектр джерел радіоактивності, експлуатаційних станів та індукованих подій;
• під час аналізу сценаріїв для сейсмічних впливів, на відміну від прийнятої методології імовірнісного аналізу безпеки, необхідно враховувати відмови пасивних елементів та інтерфейсів.
З огляду на вищесказане, досвід виконання договорів «в галузі імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ)», як пропонує потенційний Виконавець у своїй вимозі, вважаємо має занадто широке поняття, та не може бути підтвердженням того, що Виконавець має досвід виконання аналогічного договору.
Щодо розробки галузевого Технічного керівництва з виконання СІАБ необхідно відзначити, що зазначений документ має бути розроблений на основі вже існуючого документа «Технічно керівництво по виконанню ІАБ ЗЕВ для сейсмічної вихідної події», який розроблено у рамках виконання сейсмічного ІАБ для енергоблоку №1 ВП ЗАЕС та погоджено з Держатомрегулювання. Виконавцю послуги буде надано доступ до зазначеного документу.
Враховуючи вищесказане, вважаємо, що п.5.3.1 Тендерної документації у повній мірі відповідає вимогам Закону України та має залишитися в редакції зі змінами, внесеними 11 вересня 2019 о 16:23.
Статус вимоги:
Відхилено