• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Код ДК 021:2015: 32540000-0 Комутаційні щити (Придбання активного мережевого обладнання (NGFW/NGIPS) для виявлення та попередження мережевих атак)»

Придбання активного мережевого обладнання (NGFW/NGIPS) для виявлення та попередження мережевих атак

Торги відмінено

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
Період оскарження: 22.08.2019 16:20 - 18.09.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду

СКАРГА на дії Замовника

Номер: 91113c0cae4140e0bafdefb1269ae455
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-22-002691-c.b2
Назва: СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
Під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації, згідно із ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015р. № 922-VIII (далі по тексту – «Закон») Замовник проігнорував значні помилки тендерних пропозицій учасників: ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ», ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" та ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА», які не відповідають вимогам Тендерної документації Закупівлі
Автор: ПП "ПРОНЕТ", Гришанков Андрій Львович +380443900911 kulikovsky@pronet.ua http://www.pronet.ua
Скарга
Очікує розгляду

Скарга на рішення Міністерства фінансів України про допуск до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ», ТОВ «СВІТ ІТ», ПП «ПРОНЕТ» (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2019 р.).

Номер: 687909bc092c485bb12f94827662bfda
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-22-002691-c.b1
Назва: Скарга на рішення Міністерства фінансів України про допуск до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ», ТОВ «СВІТ ІТ», ПП «ПРОНЕТ» (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2019 р.).
Скарга:
ТОВ "АЙТІС" (далі – Скаржник) бере участь у тендері на закупівлі за предметом: «Код ДК 021:2015: 32540000-0 Комутаційні щити (Придбання активного мережевого обладнання (NGFW/NGIPS) для виявлення та попередження мережевих атак): UA-2019-08-22-002691-c, замовник - Міністерство фінансів України)». 11.10.2019р. Замовником було оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно якого Замовником у результаті розгляду тендерних пропозицій учасників зокрема були допущені до аукціону тендерні пропозиції ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ», ТОВ «СВІТ ІТ», ПП «ПРОНЕТ» (надалі – «Оскаржуване рішення»). Вважаємо, що Замовник помилково прийняв Оскаржуване рішення про допуск до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ», ТОВ «СВІТ ІТ», ПП «ПРОНЕТ», оскільки їх тендерні пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації та повинні бути відхилені. На обґрунтування своєї позиції Скаржник повідомляє наступне: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» «метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції». Стаття 3 Закону встановлює принципи здійснення закупівель, серед яких, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскаржуваним рішенням Замовник в порушення пункту 3 частини 1 ст. 30 Закону необ'єктивно оцінив та допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників, які, за думкою Скаржника, не відповідають умовам тендерної документації. Такий підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозиції учасників, порушує права Скаржника. Скаржник, приймаючи участь у закупівлі, має право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов’язковим для всіх вимогам Закону. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозиції ряду учасників тендерних закупівель, що позбавляє наше підприємство впевненості у відкритості та прозорості процедури закупівлі, недискримінації учасників. Тендерна пропозиція ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ» не вiдповiдає вимоrам тендерної документації, а саме: У Таблиці №2 «Порівняння технічних, якісних характеристик запропонованого товару обов’язковим вимогам» тендерної документації ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ» встановлена наступна невідповідність обов’язковим вимогам : 1. У п.1 розділу 1.1. Міжмережевий екран відсутнє посилання на технічну документацію виробника. 2. У п.1 розділу 1.1. Міжмережевий екран надається інформація про наявність 4 портів 10 Гбіт/с SFP+ з встановленими модулями та 8 портів Gigabit Ethernet (10/100/1000 Мбит/с), що загалом складає 12 портів. Запропонований віртуальний сервер VMware ESXi не підтримує більш чим 10 фізичних портів (https://configmax.vmware.com/guest?vmwareproduct=vSphere&release=vSphere%206.7&categories=1-0), тим самим запропонована конфігурація не відповідає обов’язковим вимогам п.1 розділу 1.1. Міжмережевий екран. 3. У п.2 розділу 1.1. Міжмережевий екран відсутнє посилання на технічну документацію виробника. 4. У посиланні на документацію виробника, що наведена у п.3 розділу 1.1. Міжмережевий екран відсутня інформація щодо продуктивності міжмережевий екрану для 10 ядер. Наведена у посиланні інформація про продуктивність 8 ядер (1,3 Гбит/с для режиму NGTP) дозволяє зробити висновок про невідповідність обов’язковим вимогам за даним параметром, а саме не менше 4 Гбіт/с. 5. У п.4 розділу 1.1. Міжмережевий екран відсутнє посилання на технічну документацію виробника. 6. У п.16 розділу 1.1. Міжмережевий екран відсутнє посилання на технічну документацію виробника. 7. У п.1 розділу 1.3. Мережеве обладнання захисту електронної пошти відсутнє посилання на технічну документацію виробника. Тендерна пропозиція ТОВ «СВІТ ІТ» не вiдповiдає вимоrам тендерної документації, а саме: У Таблиці №2 «Порівняння технічних, якісних характеристик запропонованого товару обов’язковим вимогам» тендерної документації ТОВ «СВІТ ІТ» встановлена наступна невідповідність обов’язковим вимогам : 1. Запропонований міжмережевий екран Palo Alto Networks PA-3250 згідно технічної документації за посиланням наведеним у п.3. розділу 1.1. Міжмережевий екран ( https://www.paloaltonetwork.ir/images/Palo_Alto/pa-3200-series.pdf), забезпечує продуктивність при всіх ввімкнених модулях безпеки (Firewall, IPS, Application Control), що відповідає режиму Threat Prevention throughput, на рівні 3 Гбіт/с, що не відповідає обов’язковим вимогам п.1 розділу 1.1. Міжмережевий екран, а саме не менше 4 Гбіт/с. 2. У п.4 розділу 1.1. Міжмережевий екран відсутнє посилання на технічну документацію виробника. 3. У п.16 розділу 1.1. Міжмережевий екран відсутнє посилання на технічну документацію виробника. 4. У п.1 розділу 1.3. Мережеве обладнання захисту електронної пошти відсутнє посилання на технічну документацію виробника. Тендерна пропозиція ПП «ПРОНЕТ» не вiдповiдає вимоrам тендерної документації, а саме: У Таблиці №2 «Порівняння технічних, якісних характеристик запропонованого товару обов’язковим вимогам» тендерної документації ПП «ПРОНЕТ» встановлена наступна невідповідність обов’язковим вимогам : 1. У п.4 розділу 1.1. Міжмережевий екран відсутнє посилання на технічну документацію виробника. 2. У п.7 розділу 1.1. Міжмережевий екран у посиланні на технічну документацію виробника відсутня будь яка інформація стосовно підтримки роботи міжмережевого екрану у режимі аналізу трафіку без блокування. За наведеним посиланням йдеться мова про схему підключення до мережі і нічого не сказано про режим без блокування. 3. Запропонований міжмережевий екран Check Point 5800NGTX з вказаними у п.10 розділу 1.1. Міжмережевий екран додатковими модулями не може самостійно створювати карту мережевих активів (ім’я вузла, версія ОС, мережеві додатки, мережеві сервіси, вразливості), не може виявляти появу нових вузлів та сканування складових мережі, що не відповідає вимогам до аналізу мережі та мережевих ресурсів. 4. У пп.8-15 розділу 1.1. Міжмережевий екран посилання на технічну документацію виробника адресує на недосяжний ресурс. Посилання на dropbox вважаємо таким, що не відповідає вимогам. 5. У п.1 розділу 1.2 Мережеве обладнання захисту WEB-трафіку відсутнє посилання на технічну документацію виробника. 6. У п.1 розділу 1.3. Мережеве обладнання захисту електронної пошти відсутнє посилання на технічну документацію виробника. Невиконання вимог Додатку 3 Тендерної документації у пропозиції учасника призводить до її відхилення. Неповні тендерні пропозиції відхиляються та участі у процедурі закупівлі не беруть, як такі, що не відповідають тендерній документації. Таким чином та враховуючи вищенаведене, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ», ТОВ «СВІТ ІТ», ПП «ПРОНЕТ» не відповідають умовам тендерної документації та є неповними, що повинно було бути пiдставою для відхилення пропозиції цих учасників на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону. Враховуючи вищезазначене, Оскаржуване рішення щодо допуску до аукціону ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ», ТОВ «СВІТ ІТ», ПП «ПРОНЕТ» є протиправним та має бути скасованим. Відповідно до п.9 ст.18. ЗУ «Про публічні закупівлі», Скаржник просить Антимонопольний комітет України: - прийняти цю скаргу до розгляду; - розглянути цю скаргу та встановити порушення процедури закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015: 32540000-0 Комутаційні щити (Придбання активного мережевого обладнання (NGFW/NGIPS) для виявлення та попередження мережевих атак): UA-2019-08-22-002691-c, замовник - Міністерство фінансів України), що є предметом даної скарги; - зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, оформлене згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Міністерства фінансів України від 11.10.2019 р., за яким тендерні пропозиції ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ», ТОВ «СВІТ ІТ», ПП «ПРОНЕТ» були допущені до аукціону; - зобов'язати Замовника ухвалити нове рішення, яким визнати невідповідність тендерних пропозицій ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ», ТОВ «СВІТ ІТ», ПП «ПРОНЕТ» щодо закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015: 32540000-0 Комутаційні щити (Придбання активного мережевого обладнання (NGFW/NGIPS) для виявлення та попередження мережевих атак): UA-2019-08-22-002691-c, замовник - Міністерство фінансів України) вимогам тендерної документації та відхилити її на підставі п.4 частини першої ст. 30 Закону ; за неможливості виправити допущене порушення відмінити процедуру закупівлі. Дану скаргу Скаржник просить розглянути в його присутності. До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження: Додатки: 1. 4. ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАР-КАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.pdf (учасник ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ»); 2. 0.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf (учасник ТОВ «СВІТ ІТ»); 3. 3_ПРОНЕТ_Технічна відповідність_NGFW_NGIPS.pdf (учасник ПП «ПРОНЕТ»); 4. Платіжне доручення №73 від 16 жовтня 2019 року про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження. pdf. 5. Протокол розгляду тендерних пропозицій Міністерства фінансів України від 11.10.2019 р., pdf.
Автор: ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА", Роман Фещенко +380672186382 tender@itis.net.ua https://www.itis.net.ua/