-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комп’ютерний томограф (37618 Система повного тіла КТ))
Торги відмінено
28 577 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 142 886.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 142 886.50 UAH
Період оскарження:
22.08.2019 16:06 - 19.09.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на дії замовника
Номер:
181c00b5f1db4b8d8c845de9b5468722
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-002521-c.c6
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Скарга на дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 18.09.2019 18:15
- Скан-копія платіжного доручення 18.09.2019 18:15
- Додаток2_Вимога щодо внесення змін__829 18.09.2019 18:15
- рішення від 23.09.2019 № 13430.pdf 23.09.2019 22:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.10.2019 № 14314.pdf 07.10.2019 18:28
- рішення від 04.10.2019 № 14314.pdf 09.10.2019 23:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2019 18:15
Дата прийняття рішення по скарзі:
09.10.2019 23:09
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо внесення змін
Номер:
7655385d78b5467795ff1273d5912d03
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-002521-c.b5
Назва:
Вимога щодо внесення змін
Вимога:
Вимога щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо внесення змін 12.09.2019 16:11
Дата подачі:
12.09.2019 16:12
Вирішення:
Тендерним комітетом розглядається питання щодо внесення змін в медико-технічні характеристики тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо внесення змін
Номер:
88745559b49046d79f2cf7dc5b14cd41
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-002521-c.b4
Назва:
Вимога щодо внесення змін
Вимога:
Вимога щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.09.2019 15:51
Опис причини скасування:
Не завантажено системою
Дата скасування:
12.09.2019 16:09
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
cc3066b8c6754c1cba06a59d85638e6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-002521-c.b3
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Задля розширення кола потенційних учасників просимо внести зміни до медико-технічних та якісних характеристик товару.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 05.09.2019 15:38
Дата подачі:
05.09.2019 15:38
Вирішення:
Добрий день! При встановленні медико-технічних вимог до обладнання, що закуповується, Замовник керувався виключно нормами ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, зокрема основними принципами закупівель, закріпленими у статті 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Фахівці лікарні хотіли б використовувати найбільш сучасне обладнання у процесах сканування та обробки зображень, тому були обрані такі параметри.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" від 17.03.2016 № 454
Номер:
42dc0f5ed0f944d8b25a667b0319f0c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-002521-c.b2
Назва:
Порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" від 17.03.2016 № 454
Вимога:
Замовником при визначенні предмету закупівлі порушено Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" від 17.03.2016 № 454 в частині зазначення коду НК 024:2019. Вимагаємо привести закупівлю у відповідність до діючого законодаства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2019 10:11
Вирішення:
Добрий день! Зазначені зміни внесені до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Непрозорі умови оплати
Номер:
bf3239fb8f8949b58483bcb60e8ea1ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-002521-c.b1
Назва:
Непрозорі умови оплати
Вимога:
Замовником неоднозначно визначено умови оплати, що значно впливає на ціну пропозиції учасників торгів. Вимагаємо внести конкретизацію в умови оплати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2019 09:54
Вирішення:
Добрий день! На час оголошення процедури закупівлі Замовник діяв відповідно до реального фінансування видатків згідно затверджених кошторисних призначень. Але, умовами тендерної документації передбачив попередню оплату відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями, шляхом укладання додаткової угоди.
Відповідно до оголошення, умов тендерної документації та Додатку 4 "Проект договору" строки поставки товару такі:
- При можливості передньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями – строк поставки товару : протягом 3 (трьох) місяців з моменту одержання Учасником-переможцем попередньої оплати.
- Термін поставки до 16 грудня 2019 року - розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною.
Зазначення факту чіткої невизначеності стосовно оплати та поставки є недоцільними стосовно факту формування ціни потенційним Учасником, так як Замовником визначена очікувана вартість предмета закупівлі - а потенційний Учасник враховує всі свої поточні витрати пов’язані з виконанням умов тендерної документації та Договору про закупівлю при формуванні власної цінової пропозиції.
Статус вимоги:
Задоволено