-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали:16798 Назоентеральний зонд, 10759 Катетер пупковий, 10749 Аспіраційний трахеальний катетер, 42254 Аспіраційна канюля , багаторазового застосування, 32172 Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань, 35389 Інсуліновий шприц, 47017 Шприц загального призначення, одноразового використання, 14085 Разова ендотрахейна трубка, 12170 Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань, 37466 Ручний кроволанцет, одноразовий, 35035 Електрокардіографічний електрод, одноразовий, 10678 Катетер для введення. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету.
Завершена
85 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
Період оскарження:
22.08.2019 14:11 - 05.09.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Лист- пропозиція, щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
3460d3083d2d464c9db13c2de3efe486
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-22-001710-c.c1
Назва:
Лист- пропозиція, щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу всім членам Тендерному комітету. ТОВ НВО «Каммед», український виробник одноразового медичного інструментарію. Наше підприємство виробляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини. НВО «Каммед», детально ознайомилася із документацію, оголошеного Вами тендеру. Наша фабрика, як і багато інших світових виробників медичного інструментарію, не виготовляє увесь різновид та асортимент продукції, вказаний Вами у Медико-технічних вимогах тендерної документації. Торгові організації, які зазвичай беруть участь у тендері, не подали гарантійні листи на наш асортимент продукції (або тільки частину продукції), для участі у Вашому тендері. Саме тому, на нашу думку, у лоті, складеному даним чином, ми вбачаємо лобіювання інтересів закордонних виробників, що часто призводить до створення корупційних схем. Виходячи із вищезгаданого та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» ч.1 ст.3 Закону №922, просимо Вас, розділити тендерну пропозицію і виділити окремим лотом продукцію (згідно додатку1), яку виготовляє ТОВ НВО «Каммед». Розбивання тендерної пропозиції на окремі лоти, сприятиме проведенню справедливої оцінки медичної продукції різних виробників. Сподіваємося, що наш лист-пропозиція буде Вами правильно сприйнятим та взятим до уваги, що дасть можливість працівникам Вашого лікувального закладу користуватися вітчизняним медичним інструментарієм.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТОВ НВО Каммед_Лист пропозиція №171 від 23.08.2019.pdf 23.08.2019 16:52
Дата подачі:
23.08.2019 16:52
Вирішення:
Тендерним комітетом КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня№2» розглянута вимога UA-2019-08-22-001710-c.c1 Лист пропозиція , щодо внесення змін до тендерної документації і у відповідь повідомляємо наступне:
Уважно вивчивши ваш лист пропозицію , зазначаємо , що при вирішенні питання щодо проведення закупівлі,Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до положень Закону № 922 та згідно Наказу міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником четвертої цифри основного словника та відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». Згідно абзацу четвертого пункту 1 розділу II Порядку «...замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника...». Тобто, Замовник не зобов’язаний розділяти закупівлю на окремі частини лоти. Поділ предмета закупівлі на лоти — це виключне право замовника.
Незрозумілими є Ваші аргументи з приводу інформації про те що торгові організації , які зазвичай беруть участь у тендерах , не подали гарантійні листи виробника на ваш асортимент продукції. Замовник не вимагає надання гарантійних листів від виробника, для підтвердження відповідності медико–технічним вимогам, викладеним у додатку№2 до Документації, оскільки наразі відсутні нормативні документи, які встановлюють тип та вид документів, що підтверджують інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до підпункту 3) частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – «Закон»), тендерна документація повинні містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Замовник самостійно визначає, якими документами учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтями 3 та 22 Закону.
Виходячи з вищенаведеного, наша документація повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. за №922-VIII та вимогам інших нормативних актів, які регулюють відносини закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, та ніяк не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівлі. У зв’язку з чим не вважаємо за потрібне вносити запропоновані Вами зміни.
Голова тендерного комітету
КНП Тернопільська комунальна міська лікарня №2» Паламар С.А.
Статус вимоги:
Відхилено