• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040201 Васильківка – Миколаївка км 0+000 – км 13+510 Васильківського району Дніпропетровської області"

(джерело фінансування - місцевий бюджет, державний бюджет)

Завершена

2 591 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 957.50 UAH
Період оскарження: 22.08.2019 11:57 - 02.09.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога скасування рішення про визначення переможця

Номер: 54c249a194d546b4bcbe45a3c9c69c11
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-22-001136-c.b1
Назва: Вимога скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних (без номера) від 18.09.2019 року було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ». Проте, приймаючи рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ», тендерним комітетом не було прийнято до уваги обставини, за яких пропозиція учасника закупівлі ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» мала бути відхилена як така, що не відповідає умовам закупівлі. Зокрема, п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації встановлена вимога для учасників щодо надання у складі тендерної пропозиції інформаційного листа з описом заходів захисту довкілля від забруднення, які учасник має застосовувати під час виконання робіт за закупівлею. Але учасник закупівлі ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» у складі своєї пропозиції зазначений інформаційній лист не надав. Крім того, відповідно до п.2 розділу V Тендерної документації учасники у складі пропозиції мали надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Проте учасник закупівлі ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» у складі своєї пропозиції зазначений інформаційній лист не надав. Також, п. 5 частини 2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалось від учасників – фізичних осіб надання у складі тендерної пропозиції копії паспорту, яку учасник закупівлі ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» у складі своєї пропозиції не надав, натомість було надано копії лише окремих сторінок паспорту. Разом з цим, п. 6 частини 2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалось від учасників надання у складі тендерної пропозиції сканованого оригіналу необхідних дозвільних документів на право займатися відповідною діяльністю та сканований оригінал сертифікату фахівця відповідного профілю для здійснення технічного нагляду. Але учасник закупівлі ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» у складі своєї пропозиції зазначені документи не надав. Натомість було надано лише копію кваліфікаційного сертифікату фахівця відповідного профілю для здійснення технічного нагляду. Звертаємо вашу увагу на те, що умовами тендерної документації передбачалась можливість для учасника не надавати у складі своєї пропозиції документи, вимога надання яких встановлена у тендерній документації, за умови надання листа-пояснення про законодавчі підстави неможливості надання тих чи інших документів, передбачених тендерною документацією (примітки до Додатку 2). Проте не зважаючи на ненадання низки зазначених вище документів у складі тендерної пропозиції, учасник закупівлі ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» відповідні листи/лист пояснення про законодавчі підстави неможливості надання тих чи інших ненаданих документів не надав у складі своєї пропозиції до цієї закупівлі. Крім того, відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації у разі якщо учасник надає копію документа, він завіряє його у відповідності до вимог Уніфікованої системи організаціїйно-розпорядчої документації ДСТУ 4163-2003. Проте учасник закупівлі ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» зазначені вимоги не виконав, а саме: копії документів наданих у складі тендерної пропозиції не містять посади та ПІБ підписанта, а також дати підпису. Зазначені обставини чітко вказують на невідповідність пропозиції учасника ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» умовам тендерної документації, що відповідно до ст. 30 Закону покладає на замовника обов’язок відхилити таку тендерну пропозицію. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Приймаючи рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» тендерним комітетом було порушено вимоги Закону щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також положення ст. 30 Закону щодо відхилення пропозиції учасника, яка не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищезазначені обставини, вимагаємо скасувати рішення від 18.09.2019 року про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» та відхилити пропозицію ФОП «ГЛАДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» як таку що не відповідає умовам тендерної документації. У випадку незадоволення цієї вимоги, залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України, з метою оскарження вищезазначеного рішення тендерного комітету замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.