• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання шкільної форми

згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 18230000-0 "Верхній одяг різний"

Завершена

202 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 013.00 UAH
Період оскарження: 22.08.2019 09:31 - 02.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Відсутні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасником якісним вимогам

Номер: 7b10d0794bc0459082d833a8c015587e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-22-000262-c.c2
Назва: Відсутні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасником якісним вимогам
Вимога:
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією переможця, зазначаємо, що в її складі відсутні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасником якісним вимогам, які передбачені у технічній специфікації (Додаток № 2 ТД), а саме документ який підтверджує склад тканини (не менше 70% вовни у складі) з якого повинен бути виготовлений товар. У документації є протокол випробувань на щільність костюмної тканини з артикулом №36436, але намає документу який підтверджує склад випробувальної тканини.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу № UA-2019-08-22-000262-с.с2
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.09.2019 15:08
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-08-22-000262-с.с2, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 13.09.2019 № 182 повідомляємо. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Окрім того, тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 18230000-0 «Верхній одяг різний» (Придбання шкільної форми) не містить вимоги щодо надання документів, які підтверджують склад тканини, а саме: склад тканини, з якої повинен бути виготовлений товар – напіввовна (не менше 70% вовни).
Вимога
Є відповідь

Скарга - тендерные требования прописаны для одного конкретного поставщика

Номер: 8582987e5e234f958e9d80f037784ad4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-22-000262-c.a1
Назва: Скарга - тендерные требования прописаны для одного конкретного поставщика
Вимога:
В тендерном документации была заявлена ткань - плотность 350 гр на метр кв., и составом не менее 70% шерсти. Заявленная ткань может быть изготовлена одним производителем в Укранине. Кроме того, стоимость ткани с несколько ниже характеристиками (335 гр на метр квадратный, 67% шерсти) составляет 330 грн за метр при условии заказ не менее 1000 метров(срок изготовления такой ткани составляет не менее 3-х месяце). Используется такая ткань в отдельных подрозделениях Минообороны и никак не может быть использована для пошива школьной формы. Такие требования и сроки выполнения явно прописаны для одного конкретного поставщика. Хотели бы увидеть образцы издлеий которые планируются быть изготовленными, в тендерном предложении нет фотографи изделий. А также образцы ткани которая планируется быть изпользована для пошива. Делаем такое заключение, поскольку имее многолетний опыт производства школьной формы. (с 1998 года)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу № UA-2019-08-22-000262-с.а1
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 10.09.2019 14:56
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-08-22-000262-с.а1, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 10.09.2019 № 180 повідомляємо. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Окрім того, згідно статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».