-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30230000-0 комп’ютерне обладнання (комплект комп’ютерного обладнання)
Завершена
2 584 711.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 924.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 924.00 UAH
Період оскарження:
21.08.2019 17:24 - 01.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискваліфікація
Номер:
9cab21177b8446bd95eec0122252472b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-21-000687-b.b2
Назва:
Дискваліфікація
Скарга:
скарга до АМКУ у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- ПД КУ Ел.адм.под. від 02.10.2019 р..pdf 02.10.2019 13:38
- скарга АМКУ.pdf 02.10.2019 13:38
- vytiag_podatkova ТОВ Даксервіс.jpg 02.10.2019 13:38
- Рішення від 04.10.2019 № 14243 (+лист Замовнику).pdf 07.10.2019 11:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2019 № 15198.pdf 24.10.2019 01:46
- Рішення від 22.10.2019 № 15198.pdf 26.10.2019 00:05
- Відзив 11.10.2019 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.10.2019 13:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.10.2019 00:06
Дата виконання рішення Замовником:
29.10.2019 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікація
Номер:
8e983fe960f54f1e9a489c2d7d3875ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-21-000687-b.b1
Назва:
Дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник! Проимо звернути увагу на документи визначеного вами переможця Закупівлі ТОВ "ДАКСЕРВІС", так замовник вимагав надання у складі пропозиції:
1) ВІДОМОСТЕЙ з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), учасником не надано даного документа у складі пропозиції;
2) Згідно п. 5.7 тендерної документації «Для підтвердження своєї відповідності вимогам Закону кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі про відсутність відносно себе вищезазначених підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (даних підстав Замовник визначив 11 підтверджується п. 5.6 Тендерної документації Замовника)», але учасником проігноровано більшість підстав і згідно його довідки перераховано не всі обставини визначені Замовником.
3) Копії витягу з реєстру платників податку (ПДВ чи єдиного) або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного), учасником ТОВ "ДАКСЕРВІС" не виконано дану умову закупівлі, а замість цього надано неправду інформацію, що зазначена в його Довідці про податковий статус, що мов би чинним законодавством України не передбачено надання витягу щодо платників загальної системи оподаткування, але це є неправдивою інформацію, ТОВ «Даксервіс» має ВИТЯГ з реєстру платників єдиного податку, даний витяг він успішно надавав в інших закупівлях, а саме: UA-2019-06-07-002696-b , UA-2019-05-29-001002-b (замовник може зайти перевірити), тобто учасником свідомо не надано даний документ, та ще й введено в оману Замовника!
4) Технічні вимоги Замовника передбачали наступні характеристики монітору, які були недотримані Учасником ТОВ "ДАКСЕРВІС": 1) VESA - 75х75 мм (Учасник пропонує 100х100мм); 2) Частота вертикальної розгортки 56 ~ 75 Гц (Учасник запропонував 55 - 83 Гц); 3) Споживана потужність - Робота (звич./ EPA): 15/13 Вт (Учасник пропонує товар з показником 22 Вт ); Режим очікування/сну (макс.): 0.3 Вт (показник товару Учасника 0.49 Вт); 4) Фірмові технології Flicker safe, Регулювання часу відгуку RT, Стабілізатор чорного кольору, Меню на екрані монітора, Збереження енергії Smart Energy saving, Приціл Crosshair, Швидкий запуск Plug&Play, Режим Dynamic Action Sync (запропонований Учасником монітор не має таких технологій).
Також інформуємо Замовника, що згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «Протех-ІТ-Україна», як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету України. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету ПЕРСОНАЛЬНО. Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі семисот до тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян
Тому, виходячи з вищевикладеного просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ «Даксервіс» та визнати тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації за ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічну закупівлю».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2019 11:32
Вирішення:
1. Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР. Враховуючи наведене, ТОВ «Даксервіс» не порушило умови Документації.
2. Відповідно до вимог п. 5.7 Тендерної документації, «для підтвердження своєї відповідності вимогам Закону кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі про відсутність відносно себе вищезазначених підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7».
У зв’язку з цим зазначаємо, що Замовником у Тендерній документації вжито формулювання «відсутність відносно себе вищезазначених підстав». При цьому, «вищезазначені підстави», які викладені в п.5.6 Тендерної документації, дублюють положення ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Безпосередньо Законом України «Про публічні закупівлі», а саме - ч.3 ст. 17 передбачено, що «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі».
Учасником у складі Тендерної пропозиції надано Гарантійний лист №013 на підтвердження відповідності вимогам Закону. У ньому, зокрема, вказано наступне: «Щодо нас відсутні будь які підстави, в тому числі передбачені ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» , для прийняття Замовником рішення про відмову нам в участі у процедурі закупівлі та для відхилення нашої пропозиції» (орфографію збережено – прим.).
Таким чином, виходячи з того, що від Учасника вимагався гарантійний лист в довільній формі, можна зробити висновок, що Учасником дотримано вимог Тендерної документації в частині надання гарантійного листа для підтвердження своєї відповідності вимогам Закону.
Крім того, зауважуємо, що у наданому Гарантійному листі №013 окремо наведено перелік вимог, яким відповідає Учасник. Зокрема, зазначено, про його відповідність пп.2, 3, 4, 6, 8, 9 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо інших вимог зазначаємо, що відповідно до абз.3 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
П.5 ч.1 ст.17 Закону передбачає вимогу для фізичних осіб і не поширюється на Учасника, який є юридичною особою.
Вимога п.10 ч.1 ст.17 Закону встановлюється до Учасників, які беруть участь у закупівлі, у якій вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Очікувана вартість предмета закупівлі: «ДК 021:2015: 30230000-0 комп’ютерне обладнання (комплект комп’ютерного обладнання)» становить 2584711.00 грн, а тому вказана вимога не застосовується.
Таким чином, Учасником ТзОВ "ДАКСЕРВІС" дотримано вимог п.5.7 Тендерної документації.
3. Учасникок у складі тендерної пропозиції надана довідка про податковий статус, в якій зазначено, що учасник не є платником ПДВ та перебуває на загальній системі оподаткування. Чинним законодавством передачені документи, які надає учасник платник ПДВ чи платник, який знаходиться на єдиній системі оподаткування – копія свідоцтва про реєстрацію платника податку або копія витягу з реєстру платників податку. Замовник вважає, що учасником надано пояснення відсутності документів та дотримано вимоги Тендерної документацію.
4. Технічні характеристики монітора запропонованого Учасником ТОВ «Даксервіс», які відрізняються від технічних характеристик монітора передбаченого тендерною документацією не є суттєвим відхиленням від тендерної документації, оскільки монітор Учасника ТОВ «Даксервіс» відповідає основним критеріям та вимогам до монітора таких як діагональ, роздільна здатність тощо. Перелічені в вимозі характеристики монітору, які були недотримані на думку ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не є визначальними або такими, що несуть серйозний вплив на роботоздатність монітора, а відсутність деяких фірмових технологій пов’язана з тим, що виробниками моніторів є різні фірми і кожна з цих фірм по-різному оснащує свої монітори даними технологіями чи їх замінниками.
Статус вимоги:
Не задоволено