-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Аналіз вихідної події зі зменшенням концентрації борної кислоти та одночасним некерованим рухом вгору робочої групи ОР СУЗ
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
21.08.2019 10:52 - 12.09.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення Замовника процедури закупівлі
Номер:
1cabddc7c9d34d009c1810ae3b1887e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-21-000733-c.b3
Назва:
Оскарження рішення Замовника процедури закупівлі
Скарга:
Оскарження рішення Замовника процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення №1424494959 від 03.10.2019_Про сплату за подання оскарження процедури закупівлі.pdf 04.10.2019 12:39
- Скарга АМКУ_UA-2019-08-21-000733-c.PDF 04.10.2019 12:39
- рішення від 07.10.2019 № 14351+ лист Замовнику.pdf 07.10.2019 19:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.10.2019 №15323 .pdf 24.10.2019 16:48
- рішення від 23.10.2019 №15323 .pdf 28.10.2019 21:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.10.2019 12:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.10.2019 21:47
Вимога
Вирішена
Кількість аналогічних договорів
Номер:
256c374d70de459d9e2eb0ef45b1e5ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-21-000733-c.a2
Назва:
Кількість аналогічних договорів
Вимога:
Пункт 5.1 Тендерної документації містить наступну вимогу: «Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання), із зазначенням аналогічного договору … (допускається зазначення не менш ніж двох договорів)».
Наразі, така вимога в частині вимоги щодо «зазначення не менш ніж двох договорів» суперечить Статті 16 (пункт 2) Закону про публічні закупівлі, де чітко зазначено, що «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». Замовник у Пункті 5.1 Тендерної документації установив всі вищенаведені критерії, наразі, критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» викладено у «множині». У Законі чітко вказано «виконання аналогічного договору», а не «виконання аналогічних договорів». Вимагаємо внести відповідні зміни і викласти вимогу у наступній редакції: «Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання), із зазначенням аналогічного договору, разом з найменуванням суб’єкта, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами, номером та датою, загальною сумою, найменуванням та обсягом наданих послуг, інформацією про стан виконання. Аналогічним договором вважається завершений договір...».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.08.2019 21:18
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 03.09.2019 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Аналогічні договори
Номер:
8458fb31dd86433b849205304272af28
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-21-000733-c.a1
Назва:
Аналогічні договори
Вимога:
Пункт 5.1 Тендерної документації містить наступну вимогу: «Аналогічними договорами вважаються завершені договори з погодженими з боку Держатомрегулювання результатами надання послуг з аналізу проектних аварій у рамках ЗАБ енергоблоків ВВЕР-1000 (В-320), у яких виконувались нейтронно-фізичні та теплогідравлічні розрахунки з використанням відповідних кодів».
Така вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників, що в свою чергу призводить до відсутності здорової конкуренції під час тендерної закупівлі та меншого зниження вартості під час редукціону.
Зазначимо, що дискримінаційною вимогою є вимога «…у рамках ЗАБ…», так як методологія виконання аналізу вихідних подій (проектних аварій) з виконанням нейтронно-фізичних та теплогідравлічних розрахунків, що саме є предметом закупівлі (див. «Додаток 2 до ТД - Технічне завдання»), застосовується не лише у рамках ЗАБ, а й під час інших обґрунтувань, що відомо Замовнику. Тому вимагаємо видалити вимогу «…у рамках ЗАБ…» з пункту 5.1 Тендерної документації у вимозі «Аналогічними договорами…», так як учасник, що має успішний досвід застосування методології АПА – може успішно завершити договір щодо предмету даної закупівлі
Також, в рамках виконання аналогічних договорів Виконавець виконує розробку звітів, їх погоджує Замовник, на базі чого складаються та підписуються акти виконання (надання) послуг (робіт). Після цього звіт проходить процедуру погодження у Держатомрегулюванні, наразі, Замовником цей звіт є погодженим, та може вважатись виконаним. Тому вимагаємо змінити вимогу «…з боку Держатомрегулювання…» на «…з боку Замовника…» у пункті 5.1 Тендерної документації у вимозі «Аналогічними договорами…».
Вважаємо, що такі вимоги порушують права потенційних учасників, тому у разі відхилення Вимоги залишаємо за собою право звернення до АМКУ для захисту прав нашої компанії та інших учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.08.2019 20:55
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Науково-технічний центр" ДП "НАЕК "Енергоатом":
Структура звіту з аналізу безпеки (надалі ЗАБ) визначена у документах РД-95 та КНД 306.302-96, що регламентує проведення відповідних нейтронно-фізичних та тепло гідравлічних розрахунків у рамках аналізу проектних аварій (надалі АПА).
В той час як структура звіту з періодичної переоцінки звіту з аналізу безпеки (надалі ППЗАБ) не регламентована нормативними документами, що дає можливість у рамках ППЗАБ виконувати другі, відмінні від тих, що вимагаються в рамках даної роботи розрахунки, що не дає можливості визначення якості майбутньої роботи.
Вважаємо дану вимогу не прийнятною. Виконання даного аналізу є вимогою Державної інспекції ядерного регулювання України (надалі ДІЯРУ) для введення режиму ДРП у промислову експлуатацію (лист ДІЯРУ від 12.02.2018 №15-14/6-3/1026 «Про надсилання висновків експертизи щодо другого етапу ДРП» та інших документів які вказані у Додатку 2 до ТД "Технічне завдання". Тому погодження з боку ДІЯРУ зазначеного аналізу є необхідною умовою для виконання розрахунків між сторонами. За результатами експертизи ДІЯРУ може висувати зауваження, які необхідно усунути. Ці зауваження повинен усувати розробник. У редакції яку пропонують виходить, що у разі надання зауважень ДП «НАЕК «Енергоатом» повинен самостійно виконати усунення зауважень (виконати перерахунки і.т.п.).
ДП «НАЕК «Енергоатом» категорично заперечує проти даного зауваження. Тому дана вимога з точки зору замовника є обґрунтована.
Статус вимоги:
Відхилено