• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до обладнання РДЕС для ВП ХАЕС

Торги не відбулися

17 831 838.05 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 89 159.19 UAH
Період оскарження: 21.08.2019 09:52 - 22.09.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Про внесення змін в умови розрахунків

Номер: d7fa0660881d4abbb5a2f99dca7b2086
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-21-000065-a.c1
Назва: Про внесення змін в умови розрахунків
Вимога:
Інформуємо Вас, що UAB «NORDETANOLIS» як представник заводу-виробника запасних частин до РДЕС АСД-5600 на базі дизеля 78Г “Adriadiesel d.d.” має намір прийняти участь в тендері на закупівлю ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Запасні частини до обладнання РДЕС для ВП ХАЕС) згідно оголошення на порталі публічних закупівлель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-21-000065-a Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів просимо Вас внести зміни в пункт 2 розділу V тендерної документації в частині, а саме передбачити наступні умови розрахунку за товар для учасників не резидентів: Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: – у валюті пропозиції, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни. – умови здійснення оплати за відкритим акредитивом: • рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; • пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; • транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії». Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами заводського приймання, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, з урахуванням запланованого фінансування закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено