-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Картриджі до друкувальних пристроїв
Картриджі до друкувальних пристроїв
Завершена
132 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2019 18:33 - 23.08.2019 20:00
Вимога
Відхилено
Помилкова дискваліфікація ТОВ «БЛАСТ"
Номер:
ad95e7e24c42443e97e7c993700701ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-20-003102-c.b4
Назва:
Помилкова дискваліфікація ТОВ «БЛАСТ"
Вимога:
Хочу довести до Вашого відома щодо непорузуміння стосовно дисквалівфікації ТОВ «БЛАСТ". Перемігши в аукціоні у тендері: код за ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі до друкувальних пристроїв) (UA-2019-08-20-003102-c) та маючи намір здійснити поставку в асортименті та за цінами що склалися , був прикро здивований повідомленням щодо моєї відмови від договору. ТОВ «БЛАСТ" не відмовлявся від укладення договору та поставки товару.Виходячи з вищевикладеного прошу повернутись до моєї пропозиції та скасувати дисквалівфікацію ТОВ «БЛАСТ", оскільки я маю намір та можливость укласти договір та виконати його в визначені терміни та полному обсязі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2019 10:32
Вирішення:
04.09.2019 Замовником було прийнято рішення про визначення Переможця закупівлі ТОВ "БЛАСТ" та надіслано повідомлення через ЕСЗ про намір укласти договір з Переможцем закупівлі. Проте Переможць закупівлі ТОВ "БЛАСТ" протягом 20 днів не з'явився за адресою Замовника, яка була зазначена в повідомлення про намір укласти договір, для укладання договору про поставку картриджів до друкувальних пристроїв на загальну суму 81 000 грн. Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ "БЛАСТ", та перейти до розгляду наступної пропозиції, на відповідність вимогам документації. Окрім того, Учасник ТОВ "БЛАСТ", ознайомившись з документацією та усіма її додатками, надав у складі пропозиції погодження з умовами про те, що Замовник може відхилити пропозицію учасника чи всі надані пропозиції, та те, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
спроби донесення
Номер:
b2eb69f0d737401c824d556a332c4212
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-20-003102-c.a2
Назва:
спроби донесення
Вимога:
спроби донесення цих особливостей не були реалізовані оскільки номер конт тел був не підключеним
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2019 16:57
Вирішення:
Добрий день.
Відповідно до вимог інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога формуються лише в текстовому вигляді без можливості приєднання файлів. Усі питання/відповіді зберігаються в ЕСЗ та є доступними всім користувачам для перегляду. Інформація стосовно автора звернення щодо роз’яснення та/або вимоги в ЕСЗ є анонімною та не розкривається. Питання учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
повторно уточнення
Номер:
4b5891552dad47499d63aa939e115f09
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-20-003102-c.a3
Назва:
повторно уточнення
Вимога:
Шановний замовник засвідчуючи свою повагу хочу довести до вашого відома про наявність всіх необхідних документів по вашій закупівлі, але в наслідок технічних особливостей паперообігу, документи зявляються та стають прикріпленими як на процедурі розгляду. Оскільки процедури розгляду нашої пропозиції не відбулося то й документи залишились в віртуальній хмар.і Враховуючи вищевикладене прошу Вас повернути нашу пропозиції на повторний розгляд та вивчити надані нами кваліфікаційні документи що були вчасно прикріплині згідно закону про закуівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2019 10:32
Вирішення:
Добрий день.
Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів визначено, що учасник у складі пропозиції подає документи, що передбачені цим оголошенням та додатками до нього. У разі невідповідності документації вимогам закупівлі, така пропозиція дискваліфікується. Відповідно до вимог інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічні негаразди
Номер:
81ea72532b4e406f8385d3875c2af8d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-20-003102-c.a1
Назва:
Технічні негаразди
Вимога:
Шановний замовник засвідчуючи свою повагу хочу довести до вашого відома про наявність всіх необхідних документів по вашій закупівлі, але в наслідок технічних особливостей паперообігу, документи зявляються та стають прикріпленими як на процедурі розгляду. Оскільки процедури розгляду нашої пропозиції не відбулося то й документи залишились в віртуальній хмар.і Враховуючи вищевикладене прошу Вас повернути нашу пропозиції на повторний розгляд та вивчити недані нами кваліфікаційні документи
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2019 16:55
Вирішення:
Добрий день.
Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів визначено, що учасник у складі пропозиції подає документи, що передбачені цим оголошенням та додатками до нього. У разі невідповідності документації вимогам закупівлі, така пропозиція дискваліфікується. Відповідно до вимог інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Статус вимоги:
Відхилено