-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району – будівництво (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток системи охорони здоров’я в сільській місцевості, співфінансування з місцевого бюджету)
Завершена
8 862 918.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 22 157.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 22 157.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2019 13:56 - 01.09.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА на рішення тендерного комітету
Номер:
60f28b1ec31f4bc9b661fa955b5f37b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-20-001488-c.b1
Назва:
СКАРГА на рішення тендерного комітету
Скарга:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-20-001488-c Департаментом будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю "Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району – будівництво" (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень). Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЕВМІСЬКБУД" (надалі- ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
- ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД", з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 7 199 999,00грн.;
-ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант", з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону7 200 000,00грн.
За результатами автоматичної оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією у процедурі закупівлі була визначена тендерна пропозиція - ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД", однак Замовником було прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції та 20.09.2019 р. оприлюднено протокол засідання тендерного комітету № 735 від 13.09.2019 року.
1) Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо зазначену в протоколі засідання тендерного комітету від 13.09.2019 року № 735 підставу для відхилення неправомірною, а прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 13.09.2019 року № 735 підставою відхилення було наступне: "В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція учасника торгів -ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. В п. 516 додатку № 6 технічного завдання тендерної документації зазначено «Системи програмної або логічної операції управління з кількістю вхідних сигналів: на кожний наступний вхідний сигнал к=6».
Кількість 1 система.
Вартість одиниці виміру норми П2-16-3 при середньомісячній кошторисній заробітній платі 8 527,52 грн становить:
На 1 систему заробітна плата 141.1 грн з к=6 заробітна плата 846,6 грн
На 1 систему витрати труда робітників не зайнятих обслуговуванням машин 2,00 люд.год;
з к=6 витрати труда 12,00 люд.год.
В п. 2 локального кошторису № 2-1-15 пропозиції вартість одиниці виміру норми при середньомісячній кошторисній заробітній платі 8 527,52 грн становить:
На 1 систему з к=6 заробітна плата 4063,68 грн
На 1 систему з к=6 витрати труда робітників не зайнятих обслуговуванням машин57,6 люд.год.
Відповідно до вищевказаного членами тендерного комітету вирішено відхилити пропозицію ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" на закупівлю робіт по об’єкту. «Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району - будівництво» відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації ".
По-перше, протокол засідання тендерного комітету не містить посилання в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації, Замовником проведено аналіз розрахунку, але висновків так і не зроблено.
По-друге, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно технічного завдання тендерної документації (Додаток №6). Учасник визначає ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати. Документальнепідтвердженнявідповідностіпропозиціїучасника до документації повинно мати:
• договірнуціну;
• пояснювальну записку;
• розрахунки до Договірноїціни (у т.ч. відомістьресурсівокремо на кожнийлокальнийкошторис);
• кошториснірозрахунки на окремівидивитрат;
• календарнийграфікробіт.
Цінутендерноїпропозиціїслідвизначативідповідно до вимогщодотермінівзакінченняробіт, технологіївиконанняробіт, використанняконкретнихматеріалів і конструкцій, якостібудівельно-монтажнихробіт, з дотриманнямдіючих норм і правил виконаннябудівельно-монтажнихробіт, технічноїексплуатаціїбудівельноїтехніки, безпечних умов праці та додержаннявимогщодозастосуваннязаходівіззахистудовкілля. При складанніцінипропозиції (договірноїціни) на виконанняпідряднихробітнеобхідновикористовуватинормизгідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначеннявартостібудівництва".Розрахунокцінитендерноїпропозиціїбажано подати у програмномукомплексі Строительные технологии – смета.
У додатку 6 Тендерної документації міститься технічне завдання по об’єкту: "Любимівськаамбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт.Любимівка Каховського району – будівництво", де вказано тільки найменування робіт і витрат, одинцю виміру та їх кількість.
На виконання зазначених вище вимог Тендерної документації нами у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну та підтверджуючі розрахунки, які встановлені вимогами тендерної документації, а також календарний графік робіт, таким чином Скаржником було підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
У відповідності до вимог Замовника необхідно було, зокрема, ціни визначити у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані.
Відповідно до Наказу МінрегіонуУкраїни від 27.07.2018 № 196, на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2018 рік та індексу споживчих цін на2019 (Сценарій 1), затвердженого Постановою КМУ № 546 від 11.07.2018) зазначений рівень складає: 7845 грн. х 108,7/100 = 8527,52 грн.
За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2019 році має бути не нижче ніж 8527,52 гривень.
Також, листом від 31.01.2019 року ДП "Укрдержбудекспертиза" було надано інформацію про розмір кошторисної заробітної плати та підтверджено, що вона становить на рівні не нижче ніж 8527, 52 гривень.
У пункті 516 додатку 6 Тендерної документації зазначено:"Системи програмної або логічної операції управління з кількістю вхідних сигналів: на кожний наступний вхідний сигнал к=6".
У складі тендерної пропозиції надано, зокрема, локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-15 на Пусконалагоджувальні роботи пожежної та охоронної сигналізації (Будівля амбулаторії), який розраховано у відповідності до вимог тендерної документації та технічного завдання з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та враховано кошторисну заробітну плату не нижче ніж 8527, 52 гривень.
Тендерна документація не містила окремих вимог в частині розміру заробітної плати, застосовуваних коефіцієнтів, норм розцінок будівельних робіт чи іншого, тому, на думку Скаржника не було порушено жодних вимог Замовника.
Замовник у протоколі засідання тендерного комітету посилається на норми для обрахування витрат на будівництво П2-16-3, однактехнічне завдання, яке викладене у додатку 6 тендерної документації не містить вимог щодо вартості витрат праці для виконання визначених робіт (а саме-використання певних шифрів (кодів) норми витрат при виконанні будівельних робіт).
Крім цього, звертаємо увагу на той факт, що "завищена", на думку Замовника, вартість робіт у тендерній пропозиції Скаржника є нижчою, аніж очікувана вартість процедури закупівлі та становить економію бюджетних коштів у розмірі 1 662 919 грн.
Також, звертаємо увагу, що "завищення вартості робіт" не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки Закон не містить такого положення для відхилення тендерної пропозиції.Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 07.06.2019№ 7388-р/пк-пз, в якому Скаржник повідомляв про завищену вартість витрат пов’язаних з неправильним застосуванням коефіцієнтів, під час розгляду Колегією було встановлено наступне:"У складі Пропозиції ТОВ "УКРБУДКОНСТРАКШН" містяться у файлі "19. Кошторисна документація.pdf" кошториснадокументація, на виконаннявсіхробітпередбаченихумовамиДокументації. Враховуючивищенаведене, Скаржник не зазначив та не довів, у чомуполягаєневідповідністьПропозиції ТОВ "УКРБУДКОНСТРАКШН" умовамДокументації".
Стосовно зазначеного, повідомляємо, що вимога тендерної документації була повністю виконана у відповідності до редакції Замовника та, зважаючи на те, що окремих вимог до складання інформації тендерна документація не містить, учасник надав виключно ті документи, які вимагались Замовником не відступаючи від редакції тендерної документації.
Замовником було прийнято рішення про вибір ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" переможцем процедури закупівлі та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол засідання тендерного комітету від 20 вересня 2019 року № 767. Скаржник не може погодитися з прийнятим Замовником рішенням, оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Далі надаємо обґрунтування щодо неправомірного обрання Замовником переможцем - ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант", на підставі невідповідності документів його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації окремо по кожному.
Звертаємо увагу, на дискримінаційний підхід Замовника під час оцінки тендерних пропозицій учасників, а саме ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант", тендерну пропозицію яку було визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації,в ній було наданорозрахунки ціни, які не відповідають ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва".
А саме, Переможцем враховано рівень кошторисної заробітної плати 7800 грн., який є нижчий, а ніж встановлена мінімальна норма -8527, 52 гривень. Дане твердження підтверджується наданою у складі тендерної пропозиції пояснювальною запискою.
Таким чином, підчас розрахунку ціни тендерної пропозиції не дотримано норми згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та умови тендерної документації, які передбачали дотриманням діючих норм і правил під час розрахунків
На підставі цього, тендерна пропозиція ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника, зокрема, надано календарний графік робіт по об’єкту "Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району – будівництво" згідно з яким визначено термін виконання робіт по об’єкту – 13 місяців.
Також, у складі тендерної пропозиції наданорозрахунок № П40 витрат, пов`язаних з відряджaнням працівників будівельної організації на об`єкт будівництва в якому, вказано:
- "Термін будівництва об`єкта згідно з ПОБ" - 11 місяців;
-"Кількість календарних днів у період будівництва" - 334 дні ;
- "Кількість робочих днів у період будівництва"- 230 днів.
Однак, жодна з вказаних величин, врахованих при розрахунку витрат на відрядження, не відповідає наданому календарному графіку (13 місяці х21 (робочі дні) = 273 робочі дні або ж 13 місяців х31 (календарні дні)=403 календарні дні), що не відповідає технічним вимогам предмету закупівлі.
Тому, не відхилившитендернупропозиціюТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант", Замовник порушив вимоги частини першої статті 30 Закону, згідно з якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідаєумовамтендерноїдокументації. Застосувавшидискримінаційнийпідхідпід час розгляду та оцінкитендернихпропозиційучасниківПроцедуризакупівліЗамовник порушив права Скаржника недобросовісну конкуренцію середу часників, об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, чим завдає економічну шкоду нашому підприємству.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" щодо закупівлі "Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району – будівництво" (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
4. Визнати неправомірними та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про обрання переможцем ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" щодо закупівлі "Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району – будівництво" (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень).
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 07.06.2019 № 7388.pdf 30.09.2019 16:18
- скарга.pdf 30.09.2019 16:18
- Скарга Любимовка на бланке.docx 30.09.2019 16:18
- Платіжне доручення.pdf 30.09.2019 16:18
- Рішення від 03.10.2019 №14147+лист Замовнику.pdf 03.10.2019 22:07
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-08-20-001488-c.b1.pdf 17.10.2019 23:21
- Рішення від 18.10.2019 №14999.pdf 21.10.2019 20:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.09.2019 16:18
Опис причини скасування:
Відсутність подальшої потреби у цій закупівлі.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.10.2019 19:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.10.2019 20:08