• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з технічного огляду будівель

Торги відмінено

35 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 350.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2019 09:20 - 21.08.2019 10:18
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: 20372cbefbca4884b0fcb00627c19f3d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-20-000164-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовник. В вашому технічному завданні вказані лише роботи до 1000В, ви нас дискваліфікували начеб-то за відсутність певних пунктів, які взагалі не мають жодного відношення до предмета закупівлі, а саме переліку робіт які ви закуповуєте. Ми надали чинний дозвіл з відповідною галуззю випробувань високовольтного електрообладнання, яке ще раз зауважуємо відсутнє у вас в технічному завданні. Крім того повідомляємо, що дозволи на виконання робіт підвищенної небезпеки для роботи в електроустановках видаються виключно вище 1000В. Наша пропозиція була економічніше вигіднішою, але ми так розуміємо що ви домовились з переможцем ще до початку закупівлі, тому що визнали його переможцем не зважаючи на порушення які мають місце в документації ТОВ "Сервіс-Електро", а саме: ви чітко вказали в Вимогах до кваліфікації учасників - 5. Надати довідку про наявність матеріально-технічної бази та наявність кваліфікованих працівників для надання необхідних послуг (перелік обладнання, перелік приладів та дати їх атестації та перелік працівників із зазначенням іх кваліфікації, подсвідчення з групою допуску до ел.установок, протокол про перевірку знань), підтвердженням факту офіційних трудових відносин). Довідка, яку надав переможець не містить всіх данних які ви вимагали, а саме: дати атестації приладів. Подсвідчення з групою допуску до ел.установок які надані переможцем, це взагалі якась вибачте халтура, почитайте уважно ПББЕС, тому-що группу з електробезпеки на 3 роки видають лише адмінистративно-технічним працівникам на яких покладено адміністративні функції, відповідно переможець з такими посвідченнями не має жодного права виконувати електровимірювальні роботи, крім того відсутнє спеціальне навчання відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 ПБЕЕС п.7.5. Електроустановки випробувальних станцій і лабораторій, п.7.6. Проведення випробувань обладнання, вимірювання, з відповідною відміткою в посвідченні. При перевірці протоколів управлінням Дежпраці, які надасть вам переможець, можу вас запевнити - вони не буду мати чинності, тому що вимірювання проводили фахівці без відповідного навчання. Тому, вимагаю скасувати прокол про визначення переможцем ТОВ "Сервіс-Електро", та про відхилення нашої компанні, там визнати нас переможцем. В разі прийняття негативного рішення, будемо змушені звернутися у відповідні органи, тому що тут видно неозброєним оком, що порушено Закон України Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зауваження стосовно того, що ТОВ «Сервіс-Електро» не надало дати атестації приладів є не доречним, оскільки у складі документації учасник прикріпив фото паспортів обладнання вимірювальних пристроїв (файли: паспорт 180.jpg, паспорт Мом.jpg та паспорт ом.jpg) в яких було зазначено дату останньої перевірки, а саме: 19.11.2018 та нанесено повірче тавро. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 розділу 4 Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193, позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 розділу 4 зазначеного вище Порядку строк застосування повірочних тавр шифрів 1-7 та 9 становить один рік, повірочних тавр шифрів 8 і 10 - до моменту їх зношення або пошкодження, за якого ці повірочні тавра не можуть бути застосовані. Враховуючи вищезазначене, документів наданих учасником у складі комерційної пропозиції достатньо для того, щоб пересвідчитись, що обладнання, яке використовуватиметься під час надання послуг пройшло чергове випробування і придатне для експлуатації. Щодо посвідчень групи доступу до електроустановок наданих ТОВ «Сервіс-Електро» необхідно зауважити, що відповідно до пункту 2.2.13. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів затверджених Наказом Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 № 4 огляд електроустановок може виконуватись одноосібно: - адміністративно-технічним працівником з групою V в електроустановках понад 1000 В і з групою IV - в електроустановках до 1000 В. В той же час, розглянувши вимогу ТОВ «ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ» комісія повторно вивчила документи у складі комерційної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ» і після консультації з представником органу уповноваженого видавати дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки дійшла висновку, що дійсно, відсутність у відповідному дозволі ТОВ «ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ» п. 2.1, 4.1 та п.5 з галузі атестації «Силові трансформатори, автотрансформатори й масляні реактори», а також п. 2.1 та п. 5 галузі «Електроустановки, апарати, вторинні кола та електропроводки напругою до 1000 В» не є підставою для відхилення пропозиції. Враховуючи вищезазначене, у Замовника виникла необхідність внести зміни до проекту договору зазначеному у Додатку №4 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі. Голова комісії Нечепурук Р. Р., зазначив, що враховуючи, що зміни до оголошення про проведення закупівлі внести неможливо, необхідно скасувати закупівлю для усунення виявлених порушень та переопублікувати закупівлю. Відповідно до абз. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливість усунути порушення, що виникли через виявлення порушень законодавства, замовник за власним рішенням припиняє закупівлю та призначає їй статус «скасована».
Статус вимоги: Задоволено