• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо - код ДК 021:2015:09120000-6 (Природний газ 09123000-7)

Завершена

988 432.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 942.16 UAH
Період оскарження: 19.08.2019 17:00 - 03.09.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 2d4bfcf6ce3246518d591dd90f6117ef
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-19-001898-a.b6
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-08-19-001898-a
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.10.2019 23:41
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Мереніс Андрій Євгенович 380443945121 etitradegas@Gmail.Com
Вимога
Без відповіді

Звертаю увагу замовника на порушення Учасником ПРЯМОЇ ВИМОГИ Тендерної документації.

Номер: 59f5cf0f41fd48d284113b8fa5d25fbf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-19-001898-a.b5
Назва: Звертаю увагу замовника на порушення Учасником ПРЯМОЇ ВИМОГИ Тендерної документації.
Вимога:
Відповідно до оприлюднених протоколів ,в тому числі до протоколу розгляду тендерної пропозиції Учасника з найдорожчою ціною , замовником встановлено інформацю щодо діяльності юридичних осіб , зазначених у файлі " 32_Цінова довідка ЗТПП на ПГ у вересні 2019р.pdf " , зокрема географію їх діяльності із сторонніх джерел , проте прямою вимогою тендерної документації розділ 5 пункт 1 було : "учасник закупівлі надає в складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від уповноваженого органу із зазначенням діапазону цін по регіонам України, що видана на ім’я учасника закупівлі станом не більше місячної давнини з дати подання учасником своєї пропозиції. " в зазначеному файлі не міститься інформації про зріз цін "по регіонам України" , а лише інформацію про ціни пропоновані певними юридичними особами. Відповідно порушено пряму вимогу тендерної документації , що було зазначено ,як одна з причин дискваліфікації пропозицій учасників із набагато більш вигідною ціною . Тому , пропозиція Учасника із найдорожчою ціною НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЇ згідно вимог тендерної документації ,що додатково підтверджено самим Замовником ,якому доводиться здійснювати ДОДАТКОВИЙ ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ ПРО РЕГІОНИ , оскільки така інформація НЕ ЗАЗНАЧЕНА У файлі " 32_Цінова довідка ЗТПП на ПГ у вересні 2019р.pdf " . Просимо Замовника дотримуватись чинного законодавства у своїх діях та діяти в межах економічної доцільності та встановлених ним же вимог до ДОКУМЕНТІВ ПОДАНИХ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА . Інформація з інших джерел не є частиною пропозиції Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Порушення вимог тендерної документації

Номер: a1611977e48c4349806658e03f856b34
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-19-001898-a.b4
Назва: Порушення вимог тендерної документації
Вимога:
відповідно до оприлюдненої та обовязкової до виконання усіх сторін тендерної документації Замовника , ним передбачено відповідно до пунтк 2 "Забезпечення тендерної пропозиції" : " Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - має відповідати строку дії тендерної пропозиції. " , проте замовником визначено у пункті 4 "Строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсними " : "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій)" . Відповідно до протоколу Замовника від 1882 від 30.082019 року датою розкриття тендерних пропозицій перенесено на 7 вересня 2019 року , що у свою чергу не віддповідає зазначеній у гарантії Учасника щодо терміну дії з 4 вересня 2019 року, Відповідно гарантія надана Учасником не співпадає із терміном дії пропозиції Учасника ,яка діє з 07.09.2019 року , що у свою чергу порушує вимоги тендерної документації Замовника . Відповідно пропозиції підлягає дискваліфікації ,як така яка на забезпечена НАЛЕЖНОЮ гарантією у згоді із умовами тендерної документації .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога не підлягає задоволенню. Просимо ознайомитися із протоколом тендерного комітету
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо діючи у рамках чинного законодавства відхилити пропозицію Учасника

Номер: 99d0aa1880004b4fb4e1796c71cf0bbc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-19-001898-a.b3
Назва: Вимагаємо діючи у рамках чинного законодавства відхилити пропозицію Учасника
Вимога:
ідповідно до оприлюдненого протоколу оцінки пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" та визначених замовником причин дискваліфікацій економічно найбільш доцільних пропозицій , та враховуючи вимоги Закону України"Про публічні закупівлі" , зокрема саттей 3 та 5 , враховуючи принципи рівності та неупередженості оцінки пропозицій , вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Учасника "Закарпатгаз збут " ,як таку яка містить такі або аналогічні помилки які вже не можуть бути віднесені до формальних несуттєвих , зокрема: Учасником подано документ за назвою " 32_Цінова довідка ЗТПП на ПГ у вересні 2019р.pdf " ,який не відповідає вимогам що були зазначені у ТД Замовника та визначені як ключові вимоги порушення яких призвело ,згідно протоколу Замовника , до дискваліфікації пропозицій що були значно економічно вигіднішими ,аніж пропозиція Учасника що на оцінці, зокрема даний файл не містить інформації щодо діапазону цін на газ природній по регіонах України . зазначаючи ЛИШЕ ціни на газ природній декількох юридичних осіб , без зазначення діапазону цін . Також звертаю увагу що використанні згаданими у довідці юридичними особами найменування певних міст у своїх власних назвах - не свідчить про діапазон цін по регіонах України , а просто відображає цінову політику згаданих юридичних осіб БЕЗ привязки до географічних чи регіональних ознак. Відповідно пропозиція Учасника "Закарпатгаз збут" підлягає безумовній дискваліфікації як така яка не відповідає вимогам ТД Замовника із тих же причин що й пропозиція яка є набагато більш економічно доцільнішою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога не підлягає задоволенню. Просимо ознайомитися із протоколом тендерного комітету
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо діяти у рамках чинного законодавства

Номер: dab8eea9a0eb44268887d232d8968df6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-19-001898-a.b2
Назва: Вимагаємо діяти у рамках чинного законодавства
Вимога:
Відповідно до оприлюдненого протоколу оцінки пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" та визначених замовником причин дискваліфікацій економічно найбільш доцільних пропозицій , та враховуючи вимоги Закону України"Про публічні закупівлі" , зокрема саттей 3 та 5 , враховуючи принципи рівності та неупередженості оцінки пропозицій , вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Учасника "Закарпатгаз збут " ,як таку яка містить такі або аналогічні помилки які вже не можуть бути віднесені до формальних несуттєвих , зокрема: Учасником подано документ "3 Довідка про наявність працівників відповідно кваліфікації.pdf " - що є аналогічним до документу що був указаний як причина дискваліфікації пропозиції що була економічно значно доцільнішою , аніж пропозиція згаданого Учасника .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога не підлягає задоволенню. Просимо ознайомитися із протоколом тендерного комітету
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Без відповіді

вимога про усунення порушення

Номер: d64c8460c0944b709cdaeab767a201ef
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-19-001898-a.a1
Назва: вимога про усунення порушення
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ "Екотехноінвест" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника і повинна бути відхилена, виходячи з наступних підстав. 1. Відповідно до пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Замовника (далі - ТД) передбачено завантаження разом з тендерною пропозицією файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, а також документ, що підтверджує якість газу (сертифікат якості або інший документ щодо відповідності показників природного газу, який буде поставлений на територію розташування Замовника), виданий не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції – згідно Додатку № 4 до цієї тендерної документації. Додаток № 4 до ТД містить вимогу щодо місця поставки товару – це обʼєкти за адресами визначеними пунктом 4.3 ТД, тобто за додатком № 6 до ТД: № Назва суду Адреса 1 Берегівський районний суд Закарпатської області 90202, м. Берегове, вул. Бетлена Габора, 3 2 Великоберезнянський районний суд Закарпатської області 89000, смт. Великий Березний, вул. Шевченка, 22 3 Виноградівський районний суд Закарпатської області 90300, м. Виноградів, вул. Тюльпанів,24 4 Воловецький районний суд Закарпатської області 89100, смт. Воловець, вул. Зарічна, 1 5 Іршавський районний суд Закарпатської області 90100, м.Іршава, вул.Шевченка, 23 6 Міжгірський районний суд Закарпатської області 90000, смт. Міжгір’я, вул. Шевченка, 99 7 Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області 89600, м. Мукачево, вул. Л. Толстого, 13 А 89600, м.Мукачево, вул. Бєляєва, 8 8 Перечинський районний суд Закарпатської області 89200, м. Перечин, пл. Народна , 15 9 Рахівський районний суд Закарпатської області 90600, м. Рахів, вул. Карпатська, 15 10 Свалявський районний суд Закарпатської області 89300, м. Свалява, вул. Духновича, 2 11 Тячівський районний суд Закарпатської області 90500, м. Тячів, вул. Незалежності, 120 12 Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області 88017, м. Ужгород, вул. Загорська, 53 13 Хустський районний суд Закарпатської області 90400, м. Хуст, вул. І.Франка, 18 14 ТУ ДСА України в Закарпатській області 88017, м.Ужгород, вул.Загорська, 30 Натомість, надані у складі пропозиції документи (файл "21. Копії Паспорт фізико хімічних показників") – містять дані фізико-хімічних параметрів газу, що постачався у серпні поточного року за маршрутами № 41 (територія Полтавської області), № 51 (територія Полтавської та Чернігівської області), № 52 (територія Полтавської області), № 53 (територія Полтавської області), № 52 (територія Полтавської області), № 59 (територія Полтавської області), № 62 (територія Полтавської області). Надані документи та інформація, що у них відображена не відповідають вищевказаним умовам ТД про підтвердження якості газу, що постачатиметься за місцезнаходженням обʼєктів Замовника, перелічених вище, а тому така невідповідність повинна кваліфікуватись як порушення умов ТД. Обґрунтовуючи наведене слід зауважити. Закон України «Про ринок природного газу» містить визначення поняття природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. В силу вимог статтей 673, 674 Цивільного кодексу продавець повинен передати покупцеві товар, якість якого відповідає умовам договору купівлі-продажу. Якщо законом встановлено вимоги щодо якості товару, продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає цим вимогам. Відповідність товару вимогам законодавства підтверджується способом та в порядку, встановленими законом та іншими нормативно-правовими актами. Пунктом 4 глави 1 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015 р.(далі – Кодекс ГРМ) встановлено, що якість природного газу – параметри фізико-хімічних показників природного газу, які мають відповідати вимогам цього Кодексу. Основний показник якості природного газу – теплота згоряння (калорійність), залежить від джерела походження газу. Відповідно до ГОСТ 5542-87 теплота згоряння повинна бути не нижчою за 7600 ккал/куб. м. Залежно від маршрутів транспортування та джерела походження газ різниться своїми фізико-хімічними показниками і такий показник як теплота згоряння (калорійність) в різних областях, навіть районах однієї області може відрізнятися по калорійності. Відповідно до умов тендерної документації споживання природного газу буде відбуватися в районах Закарпатської області, за місцезнаходженням структурних підрозділів Замовника торгів – ТУ ДСА в Закарпатській області. Враховуючи те, що фізико-хімічні показники природного газу залежать від маршрутів транспортування та джерел його походження для підтвердження відповідності товару вимогам законодавства, замовником встановлена вимога до учасників надати документ, що підтверджує якість природного газу (паспорт фізико-хімічних показників природного газу), що засвідчує якість природного газу в газорозподільчій мережі за місцем поставки і дає змогу перевірити маршрут його транспортування та джерело походження. Дана вимога не є дискримінаційною та не перешкоджає жодному учаснику брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Пунктом 1 розділу ІІІ Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493 (далі – Кодекс ГТС) визначено, що відповідальними за якість (ФХП) природного газу у газотранспортній системі є оператор газотранспортної системи (оператор ГТС - ПАТ “УКРТРАНСГАЗ”), а природного газу, який постачається кінцевому споживачеві (замовнику процедури закупівлі) оператор газорозподільної мережі (на території Закарпатської області - ПАТ «Закарпатгаз). Місячні паспорти-сертифікати ФХП газу, які містять фізико-хімічні параметри природного газу, що транспортується споживачам Закарпатської області відповідно до п.20 глави 1 розділу III Кодексу ГТС оприлюднюються на веб-сайті оператора газорозподільної системи - ПАТ "Закарпатгаз" в розділі "Якість газу" та щомісячно до 10 числа в газеті обласної ради та обласної державної адміністрації "Новини Закарпаття". Враховуючи наведене, вимоги ТД замовника про надання документу, який би засвідчував показники газу, що безпосередньо постачатиметься до об'єктів замовника, учасником не виконано, отже така пропозиція правомірно підлягає відхиленню. 2. Згідно пункту 2 "Інша інформація" Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" при провадженні ліцензованої та господарської діяльності ліцензіат, серед іншого, повинен дотримуватися таких вимог встановлених Ліцензійними умовами: 6) провадити ліцензовану діяльність виключно з використанням засобів провадження господарської діяльності, що зазначені у відомостях про них, які подані до НКРЕКП згідно з вимогами цих Ліцензійних умов. Відомості про засоби провадження господарської діяльності з постачання природного газу, що містяться в документах тендерної пропозиції Учасника (файл " 50. Копія Заяви на ліцензію") містять дані про наявні будівлі та приміщення для прийому та обслуговування споживачів. Так, з документу чітко видно, що такий прийом та обслуговування здійснюється за адресою: 04080, м. Київ, вул. Вікентія Хвойки, будинок 18/14, офіс 311 з режимом роботи з 10:00 – 17:00 Пн.-Пт. Одночасно з цим, іншою довідкою № 48 від 06.09.19 за підписом Ген.директора ТОВ "Екотехноінвест" Мереніса А.Є., яка присутня в документах ТП учасника (файл "48. Довідка контактні дані і режим роботи контактних точок"), надаються інші суперечливі відомості про те, що ТОВ "Екотехноінвест" має мобільні представництва в усіх обласних центрах України, у т.ч. за обʼєктами Замовника згідно тендерної документації і робота мобільного ЦОК полягає у наданні цілого комплексу послуг: від укладання договорів до оформлення технічної документації, тощо. Така суперечливість прямо забороняється вимогами чинних нормативно-правових актів, прийнятих на ринку природного газу, зокрема, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕ КП від 16.02.2017 р. №201. Відтак, має місце порушення Учасником наведених актів, а також порушення вимог ТД Замовника та подання останнім недостовірних відомостей тендерної пропозиції. Відповідно до частини сьомої статті 28 Закону "Про публічні закупівлі", Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.