• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання (комп’ютерні комплектуючі)

Завершена

1 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 225.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2019 16:30 - 01.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

вимагаємо відхилити тендерну пропозицію

Номер: a5177bb93ec946ee81a145202e3ebb6e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-19-001098-b.c3
Назва: вимагаємо відхилити тендерну пропозицію
Вимога:
У додатку 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету до оголошеної Вами закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання за № UA-2019-08-19-001098-b у системі Prozorro наведені технічні характеристики до лоту 8 Пристрій введення (клавіатура), а саме “Додаткові функції: наявність символів латинської та української абетки, нанесеної виробником, обов’язкова наявність літери «ґ», «ї» та апострофа.” Запропонована учасником ТОВ “ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА” клавіатура A4Tech Kr-83 USB не містить літери «ґ». Дана інформація підтверджується фото клавіатури із офіційного сайту за посиланням https://a4tech.ua/0200086.html. Таким чином технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованої клавіатури, не відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до додатку 4 до тендерної документації. Частиною 3 розділу оцінка тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п. 1 Додатку № 3 до тендерної документації Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати “Інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення **.” ТОВ “ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА” завантажив у систему Prozorro файл “документи для переможця по ст.17.pdf” у якому наявна Довідка про відсутність підстав для відмови в участі ТОВ “ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА” у процедурі закупівлі відповідно до п. 2 частини першої ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. У даній довідці всупереч вимогам тендерної документації відсутні власноручний підпис уповноваженої особи переможця та печатка, оскільки Учасник здійснює свою діяльність з печаткою. Зважаючи на викладене вище, керуючись п. 2, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерною документацією, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ “ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА” як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Повний текст - у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на 1 питання: Пропозиція ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ УКРАЇНА" відповідає вимогам щодо наявності української розкладки та моделі клавіатури визначеної в тендерній документації (A4Tech KR-83). Відповідь на 2 питання: На момент подання вимоги Учасник ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ УКРАЇНА" не був визначений переможцем.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність вимогам

Номер: a728e626d4a8414393ed9ef8aea8c3bb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-19-001098-b.b2
Назва: Невідповідність вимогам
Вимога:
У додатку 4 до тендерної документації опублікованої Замовником наведені технічні характеристики до лоту 6 - Пристрій виводу зображення (монітор). А саме частота, згідно вимог Замовника повинна бути не менше 75 Гц. Учасником пропонується монітор BenQ GL2250 (9H.L6VLA.TPE) з частотою 60 Гц, що можна перевірити на офіційному сайті виробника за посиланням https://www.benq.com/en/monitor/stylish/gl2250/specifications.html. астиною 3 розділу оцінка тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерною документацією, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП “ІТ МАСТЕР СЕРВІС” як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Повний текст у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником прийнято рішення відміни торги за лотом 6 – Пристрій виводу зображення (монітор) по закупівлі UA-2019-08-19-001098-b за кодом згідно ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (комп’ютерні комплектуючі), через неможливість усунення порушення відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

невідповідність строку поставки

Номер: 774a306cd0c64f859f3c666426e44cac
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-19-001098-b.c1
Назва: невідповідність строку поставки
Вимога:
Шановний замовник! Аналізуючи тендерну документацію до оголошеної вами закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання за № UA-2019-08-19-001098-b у системі Prozorro, ми помітили невідповідність строку поставки у проекті договору про закупівлю та оголошенні про проведення закупівлю. А саме у проекті договору “Строк поставки Товару складає: на протязі 15 робочих днів з моменту укладення договору”, а у оголошенні про закупівлю - “до 31 грудня 2019 року”. Враховуючи, що звіт про результати проведення процедури закупівлі формує автоматично електронна система закупівель, то в полі звіту щодо строку поставки товарів підтягується інформація, попередньо введена замовником в оголошенні. Відповідно до Положення про Державну казначейську службу України № 215 від 15.04.2015 р., Держказначейство до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність договору про закупівлю, річного плану закупівель та звіту про результати проведення процедури закупівлі, які підтверджують проведення процедури закупівлі, за результатами якої укладено договір про закупівлю. При цьому у випадку невідповідності встановленим законодавством вимогам, зокрема звіту про результати проведення процедури закупівлі, держказначейство вживає заходів з недопущення здійснення платежів з рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов'язанням за договором про закупівлю. Оскільки, в проекті договору про закупівлю строк поставки товару буде відмінний від строку поставки товару в звіті про результати проведення процедури закупівлі - провести оплату згідно умов Договору буде неможливо. Такими діями ви порушуєте принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вищевикладене, просимо: 1. Привести у відповідність тендерну документацію до закупівлі №UA-2019-08-19-001098-b. 2. Встановити однаковий строк поставки товару у оголошенні про проведення закупівлі, тендерній документації та проекті договору про закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації виклавши додаток №5 до тендерної документації "Проект договору" в новій редакції
Статус вимоги: Задоволено