-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція фотбольного поля зі штучним покриттям майданчику для ігрових видів спорту Краснопавлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Лозівської районної ради Харківської області за адресою; Харківська область, Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Шкільна, б/н
Завершена
1 413 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 066.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 066.00 UAH
Період оскарження:
19.08.2019 16:13 - 23.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена
щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ "СТРОЙТРАНСАВТО"
Номер:
3f0345ef824549cc994dda39b4574207
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-19-001044-b.b3
Назва:
щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ "СТРОЙТРАНСАВТО"
Вимога:
Згідно з п. 4 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) У разі факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОЙТРАНСАВТО» (далі – ТОВ «СТРОЙСТРАНСАВТО», Учасник) у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт з капітального ремонту та/або реконструкції, наданої листом Вих. № 8 від 23.08.2019 на сторінці 14 файлу «Тендерна_пропозиція» надає перелік із восьми працівників, який не співпадає зі списком працівників, наданих ним же у Штатному розписі на сторінці 36 файлу «ДокументыСТАчасть1*». У самій довідці Учасник не наводить повну інформацію або вказує її так, що може ввести в оману Замовника, так наприклад:
1. у колонці 2 № з/п 1-3, 5, 6-8 не зрозуміло вказано посаду чи спеціальність;
2. у колонці 5 № з/п 1-5, 7-8 не вказано розряд, № з/п 4-6 не вказано спеціальність.
У Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, наданої листом Вих. № 7 від 23.08.2019 на сторінці 13 файлу «Тендерна_пропозиція» у колонці 2 обладнання № 4 вказана марка з описом вантажопідйомності замість потрібної в цій колонці інформації; у колонці 4 таблиці обладнання за № 12 Компресор електричний не вказано тип або марку обладнання (1,75 10ат не є типом або маркою).
Отже, Учасник надав завідомо недостовірну інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, так як наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – це кваліфікаційні критерії, визначені вимогами Замовника, Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженою Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. (далі – Інструкція) та Законом України «Про публічні Закупівлі» (далі – Закон).
Таку пропозицію Замовник зобов’язаний відхилити.
Відповідно до п. 1 Розділу І Загальні положення Терміни, які вживаються в документації Терміни вживаються у значенні, наведеному в Інструкції. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про публічні закупівлі» та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 р. № 166.
Вимогами п. 4.3.1. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено обов’язок Учасника в складі пропозиції надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів на виконання капітального ремонту або реконструкції об’єктів подібного характеру та рівня складності протягом трьох попередніх років. Надати позитивні листи-відгуки від замовників на підтвердження виконання зазначених аналогічних договорів.
Згідно з п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав.
Замовник, якого вказав Учасник у довідці Вих. № 9 від 23.09.2019 на сторінці 16 файлу «Тендерна_пропозиція» та від якого надав листи-відгуки та договори на сторінках 1-27 файлу «Аналогічні_договори_поля» не є замовником в розумінні Закону та вимог Управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації, тому не може бути визнаною виконаною вимога п. 4. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а пропозиція ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» повинна бути відхилена.
Замоником у п.14.2. Додатку 2 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель встановлено, що Замовник зобов’язується здійснити попередню оплату у розмірі 30 % від загальної вартості робіт відповідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" протягом десяти робочих днів з дня надання рахунку на попередню оплату.
Відповідно до п. 21 Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг.
Учасником у своїй пропозиції, у тому числі але не виключно на сторінках 1 та 35 файлу «Тендерна_пропозиція» не вказано інформації про наявність та реквізити небюджетного рахунку, відкритого на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку.
Виходячи з вищевикладеного ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» не може виконати умови договору з Замовником згідно чинного законодавства України.
ТОВ «ЛЕГІОНБУД» вимагає скасування протоколу № 118 засідання тендерного комітету управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації від 04 вересня 2019 року, яким ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» визнано переможцем закупівлі: ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям майданчику для ігрових видів спорту Краснопавлівської ЗОШ I—III ступенів Лозівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Шкільна, б/н).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №125.pdf 09.09.2019 14:27
Дата подачі:
06.09.2019 11:58
Вирішення:
Відхилити вимогу ТОВ «ЛЕГІОНБУД» учасника закупівлі код ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям майданчику для ігрових видів спорту Краснопавлівської ЗОШ I—III ступенів Лозівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Шкільна, б/н)
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
в доповнення до попередньої вимоги
Номер:
eefefc6b13ba4a7ebdb56ca258841ac2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-19-001044-b.b2
Назва:
в доповнення до попередньої вимоги
Вимога:
Також, у протоколі № 116 від 03.09.2019 р. вказано, що в довідці ТОВ "ЛЕГІОНБУД" відсутня інформація стосовно того, що у разі необхідності ТОВ «Легіонбуд» зможе залучити додаткову техніку та обладнання для виконання робіт за договором закупівлі, але вимогами Замовника не встановлено наявність такої інформації у пропозиції Учасника, тому це також не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ "ЛЕГІОНБУД"
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №124.pdf 09.09.2019 11:16
Дата подачі:
05.09.2019 09:54
Вирішення:
Відхилити вимогу ТОВ «ЛЕГІОНБУД» учасника закупівлі код ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям майданчику для ігрових видів спорту Краснопавлівської ЗОШ I—III ступенів Лозівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Шкільна, б/н)
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ЛЕГІОНБУД"
Номер:
112a7974611f45b98491258722295ccc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-19-001044-b.c1
Назва:
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ЛЕГІОНБУД"
Вимога:
Згідно протоколу № 116 від 03.09.2019 р. Тендерного Комітету (далі - Протокол) учасника ТОВ " Легіонбуд " закупівлі код ДК 02Т.2015 - 45450000-6- Інші , завершальні будівельні роботи (Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям майданчику для ігрових видів спорту Краснопавлівської ЗОШ І—III ступенів Лозівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Шкільна, б/н) відхилено з наступних підстав:
1. згідно вимог Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель, пі дрядник відповідно п 4.3. розділу III повинен був надати довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів на виконання капітального ремонту або реконструкції об’єктів подібного характеру та рівня складності протягом трьох попередніх років та надати позитивні листи-відгуки від замовників на підтвердження виконання зазначених аналогічних договорів. Проте підрядником було надано аналогічний договір, в якому предмет договору не є подібним до «Реконструкції футбольного поля зі штучним покриттям майданчику для ігрових видів спорту» і який не відповідає характеру та рівню складності робіт, вказаних в Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель.
Ця підстава відхилення є неправомірною, тому що Замовником не було заявлено вимоги щодо аналогічного предмету договору з назвою предмету закупівлі, а лише "виконання капітального ремонту або реконструкції об’єктів подібного характеру та рівня складності". Тобто, наданий ТОВ "ЛЕГІОНБУД" аналогічний договір капітального ремонту дорожнього покриття, це об'єкт подібного характеру (саме за переліком робіт) та рівня складності, виходячи з Технічного завдання наведеного замовником та у порівнянні з кошторисноб документацією до аналогічного договору, наданого ТОВ "ЛЕГІОНБУД", а саме договору № 03-05-08 від 15.05.2019 р.;
2. В довідці про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору ТОВ «Легіонбуд» вказує віброплиту MS90-4 HONDA GX160 5,5, автогрейдери ДЗ -143, тип середній, потужність 95,6 кВт( 130 к.с.), екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB ЗСХ, ємність ковшу 0,3- В довідці відсутня інформація стосовно того, що у разі необхідності ТОВ «Легіонбуд» зможе залучити додаткову техніку та обладнання для виконання робіт за договором закупівлі. Відповідно до технічного завдання на проведення робіт, цього обладнання та матеріально-технічної бази не достатньо для проведення повного та якісного виконання робіт за договором закупівлі.
Ця підстава також є неправомірною, так як Замовником не встановлено мінімального переліку матеріально-технічної бази для Учасників, а також надання інформації щодо залучення додаткової техніки та обладнання для виконання робіт за договором закупівлі. Також, не зрозуміло чому Замовник вважає, що техніки та обладнання, вказаного ТОВ "ЛЕГІОНБУД" недостатньо для виконання робіт за договором.
Враховуючи вищевикладене та відсутність законних та правомірних підстав для відхилення пропозиції (а Замовником навіть не вказано такої підстави з посиланням на відповідні частини та пункти нормативно-правових актів), ТОВ "ЛЕГІОНБУД" вимагає Тендерний комітет Управління освiти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації відмінити Протокол № 116 від 03.09.2019 р. та прийняти інше рішення з метою дотримання принципів публічних закупівель та недискримінації учасників закупівлі, яким визнати пропозицію ТОВ "ЛЕГІОНБУД" такою, що відповідає вимогам, встановленим Замовником та визнати ТОВ "ЛЕГІОНБУД" переможцем процедури
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №123.pdf 06.09.2019 14:53
Дата подачі:
05.09.2019 07:37
Вирішення:
Відхилити вимогу ТОВ «ЛЕГІОНБУД» учасника закупівлі код ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям майданчику для ігрових видів спорту Краснопавлівської ЗОШ I—III ступенів Лозівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Шкільна, б/н)
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні