• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Товари медичного призначення

-

Завершена

299 760.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 997.60 UAH
Період оскарження: 26.10.2016 17:06 - 07.11.2016 00:00
Вимога
Вирішена

Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі

Номер: 3cbb374d87424e68ade6c5dd911e023b
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-26-001652-a.c1
Назва: Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі
Вимога:
Скарга Про порушення порядку проведення процедури закупівлі Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «КАМСАБ», просимо Вас призупинити проведення процедури конкурсних торгів та внести зміни до медико-технічних вимог документації конкурсних торгів на предмет закупівлі ДК 016:2010 – (код 32.50.1 ) - Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні ДК 021:2015 - (код 33100000-1) - Медичне обладнання (Товари медичного призначення). ТОВ «КАМСАБ» є дистриб`ютором компанії COOK, що є виробником пристроїв для ендоваскулярних діагностичних та терапевтичних процедур. Однак ми не маємо можливості приймати участі в торгах, оскільки Замовником встановлено дискримінаційні умови в документації конкурсних торгів. А саме: Документацією не передбачено окремої частини предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів, закупівля здійснюється в цілому (пункт 4.2 загальних положень). Оскільки, запропонований товар має відповідати всім медико-технічним вимогам у сукупності по всім найменуванням одночасно, а будь-яка невідповідність може стати причиною для відхилення пропозиції Учасника в цілому, нами зроблено висновок, що Замовник встановив дискримінаційні умови до предмету закупівлі, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Про яку добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників може йти мова коли кожне з найменувань предмету закупівлі прописано під окремого виробника?! Про яке запобігання корупційним діям і зловживанням може йти мова коли предмет закупівлі не розділений на лоти?! Дані вимоги змушують представників виробників вступати в зговір, щоб задовольнити потребу Замовника в 15 найменуваннях предмету закупівлі в цілому. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та з метою захисту прав та інтересів ТОВ «КАМСАБ» з приводу рішень та дій Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких у документації конкурсних торгів встановлено дискримінаційні вимоги по відношенню ТОВ «КАМСАБ» та інших потенційних учасників, а також з метою забезпечення добросовісної конкуренції і рівноправності всіх учасників відкритих торгів, Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити зазначену процедуру закупівлі. 3. Розділити предмет закупівлі на частини (лоти) 4. Внести зміни до медико-технічних вимог тендерної документації:
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу про усунення порушення, тендерний комітет комунального закладу «Херсонська міська клінічна лікарня імені Є.Є.Карабелеша» повідомляє, що необхідність поділу предмету закупівлі (ДК 016:2010 – (код 32.50.1 ) – Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні ДК 021:2015 - (код 33100000-1) - Медичне обладнання (Товари медичного призначення) на лоти відсутня, оскільки здійснюється закупівля одного виду товару – периферичних стентів та розхідних матеріалів для їх встановлення. Звертаємо Вашу увагу, що норми п.1 Розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі від 17.03.2016 р. № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі», Закону України «Про публічні закупівлі», чи будь-які інші норми чинного законодавства у сфері державних закупівель, не зобов`язують Замовника ділити предмет закупівлі на окремі його частини – лоти. Норма п.1 Розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі» закріплює лише право Замовника, при необхідності визначити окремі частини предмету закупівлі (лоти) якщо предмет закупівлі може бути поділений за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно до державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» стенти периферичні та розходні матеріали для їх встановлення за показником шостого-десятого знаків відносяться до однієї підкатегорії, є однією номенклатурою, а також, придбання яких здійснюється для одного лікувального закладу. Також інформуємо, що потреба у закупівлі того чи іншого виду товару формується на підставі заявок, що подаються, та відповідно до затверджених спеціалістами медико-технічних вимог, які відображають реальну потребу закладу в тому чи іншому виді товару. Для виконання процедури встановлення стенту потрібен набір розхідних матеріалів (голка, інтродюсер, катетер, провідник, балон для дилатації тощо). Без набору цих інструментів встановлення стенту неможливе. Тому, придбання стентів периферичних та пристроїв до них без поділу на окремі лоти повністю відповідає інтересам лікувального закладу щодо ефективної організації його господарської діяльності та не суперечить чинному законодавству України. Враховуючи вище викладене, тендерний комітет прийнявши рішення що учасники торгів подають свої тендерні пропозиції стосовно предмету за-купівлі в цілому, ні яким чином не порушив принципи здійснення закупі-вель, передбачені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та вважає за необхідне по даній процедурі здійснити закупівлю предмет закупівлі в цілому, без поділу його на окремі частини. (Сканований оригінал відповіді знаходиться у прикріпленому файлі "Відповідь.pdf")
Статус вимоги: Задоволено