-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливо для Кіровоградського ОВСЗ
Завершена
437 854.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 189.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 189.27 UAH
Період оскарження:
19.08.2019 11:44 - 01.09.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
4d358c38ceac44cf85bcdb079fdd1622
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-19-000213-c.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Вилучити дискримінаційну вимогу та не дискримінувати учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0010.pdf 21.08.2019 16:28
- Лист відповідь 22.08.2019 11:55
Дата подачі:
21.08.2019 16:28
Вирішення:
ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП»
У відповідь на Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації повідомляємо, що залишаємо її без задоволення, оскільки, не вважаємо вимогу щодо наявності в учасників власних або орендованих АЗС дискримінаційною. Позиціонуємо як захист від недобросовісних учасників.
Необхідність такої вимоги замовника зумовлена тим, що гіркий досвід проведення попередніх тендерів дав змогу зробити однозначні висновки:
- учасники не в змозі забезпечити відпуск Пального по цінам, зазначеним у тендерній пропозиції, на так званих «АЗС партнерів»;
- учасники можуть забезпечити відпуск Пального по цінам, зазначеним у тендерній пропозиції, виключно на власних або орендованих АЗС.
Недобросовісні учасники, маючи на меті за будь-яких умов виграти тендер, надають у складі тендерної пропозиції перелік всіх реально існуючих АЗС, а після укладення договору відмовляються постачати пальне, заправлене на АЗС партнерів, по цінам, які зафіксовані в договорі.
У зв’язку з цим в тендерній пропозиції учасників, а в подальшому і в договорі на закупівлю, замовник хоче бачити підтвердження саме переліку власних або орендованих АЗС (а не партнерських). Таким вимогам замовника відповідає багато суб’єктів господарювання – постачальників пального, що підтверджується результатами оголошених раніше закупівель.
При підготовці тендерної документації, зокрема в частині підтвердження учасниками наявності обладнання та матеріально-технічної бази як одного із кваліфікаційних критеріїв, передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник використовував коментарі до законодавства України про публічні закупівлі, розроблені в грудні 2016 року О. Шатковським та С. Яременком. У зазначеному джерелі наводиться приклад, що у разі, коли предметом закупівлі є постачання паливно-мастильних матеріалів - достатнім для виконання кваліфікаційного критерію (наявність обладнання та матеріально-технічної бази) буде надання учасником документів, що підтверджують факт наявності власної або орендованої техніки. І це не вважається дискримінаційним критерієм по відношенню до інших учасників, які для постачання паливно-мастильних матеріалів користуються послугами, наприклад, субпідрядчиків.
Цілком аналогічна вимога замовників щодо наявності в учасників власної та/або орендованої мережі АЗС вже неодноразово була предметом оскарження потенційними учасниками до Антимонопольного комітету України як Органу оскарження в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення Органу оскарження доступні у вільному доступі в системі Прозорро та підтверджують правильність позиції замовників з цього питання.
При цьому звертаємо увагу, що Ви не позбавлені права на оскарження рішення замовника в порядку, передбаченому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Голова тендерного комітету, Заступник Генерального директора Сорокін О.Ю.
Статус вимоги:
Не задоволено