-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги «О0513 Волноваха - Кирилівка - Шевченко на ділянці км 0+000 – км 7+500».
Завершена
88 622 644.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 329 339.67 UAH
мін. крок: 1.5% або 1 329 339.67 UAH
Період оскарження:
16.08.2019 17:37 - 13.09.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга до АМКУ
Номер:
91e5fabe62ff4c26935c0059cbf0e0cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-002312-a.c4
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
16 серпня 2019 року Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено оголошення «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги «О0513 Волноваха - Кирилівка - Шевченко на ділянці км 0+000 – км 7+500» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-16-002312-a; ID у ЦБД af03cda16a0b4299832f8e7e41051fe5) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація).
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником вимогами та критеріями, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції наступних учасників:
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬКОР» (надалі – ТОВ «ДП «АЛЬКОР»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (надалі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (надалі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» (надалі – ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАНКО» (надалі - ТОВ «ДАНКО»)
• Приватне підприємство «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС» (надалі – ТОВ «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС»).
І. 01 жовтня 2019 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вищевказаних учасників, прийняте рішення (Протокол прекваліфікації від 01.10.2019р.) про визнання пропозиції учасника ТОВ «ДП «АЛЬКОР», як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відхилення його від аукціону.
Вважаємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР» відсутні, а наведені в Протоколі прекваліфікації від 01.10.2019р. аргументи, якими керувались члени тендерного комітету, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР», є безпідставними та необгрунтованими. Членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію ТОВ «ДП «АЛЬКОР» необ’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
ТОВ «ДП «АЛЬКОР» належним чином у точній відповідності з вимогами тендерної документації підтвердило свою можливість надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги «О0513 Волноваха - Кирилівка - Шевченко на ділянці км 0+000 – км 7+500».
ІІ. Також, 01 жовтня 2019 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вищевказаних учасників, прийняте рішення (Протокол прекваліфікації від 01.10.2019р.) про визнання пропозиції учасника ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» як такої, що відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та допущення його до аукціону.
Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», вважаємо, що рішення Замовника від 01.10.2019р. в частині визнання тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та допущення його до аукціону, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам, встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. Згідно з частиною 2 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція учасника обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії.
Відповідно до пункту 9 частини 2 Розділу 3 Тендерної документації банківська гарантія повинна містити підтвердження банку про відсутність випадків несплати ним коштів за гарантією(ями) на вимогу(и) замовника (бенефіціара), яку(і) було своєчасно висунуто замовником (бенефіціаром) до банку-гаранту відповідно до умов зазначеної(их) гарантії(й).
ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції подало Банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції №17696/19-ТГ від 17 вересня 2019 року (файл - 17696_ТОВ_ДС_ПРОМ_ГРУП_Гарантія_17_09_2019.rar) без підтвердження банку, а саме АТ «БАНК інвестицій та заощаджень», про відсутність випадків несплати ним коштів за гарантією(ями) на вимогу(и) замовника (бенефіціара), яку(і) було своєчасно висунуто замовником (бенефіціаром) відповідно до умов зазначеної(их) гарантії(й).
2. У Додатку №4 Тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». На виконання встановлених вимог учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку встановленої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацією про потужність двигуна, маси та об’єм ковша (у разі наявності).
ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції подало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної, вих. 3 від 12 вересня 2019 року (файл - 1.1 Кваліфікаційна частина.pdf, стор. 4-6), в якій відсутня інформація про потужність двигуна машини дорожньої самохідної маркувальної Grun Combizet-2/A (пункт 47).
Таким чином, викладені вище факти свідчать про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
III.Крім того, 01 жовтня 2019 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вищевказаних учасників, прийняте рішення (Протокол прекваліфікації від 07.03.2019р.) про визнання пропозиції учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» як такої, що відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та допущення його до аукціону.
Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», вважаємо, що рішення Замовника від 01.10.2019р. в частині визнання тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та допущення його до аукціону, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам, встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. Згідно з Додатком №4 учасник має надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази встановленої форми. Для документального підтвердження орендованого парку машин та механізмів, або при наданні послуг техніки учасник повинен надати копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності).
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» у якості документального підтвердження у складі тендерної пропозиції подало копію Договору №1/01-А оперативної оренди основних засобів від 02 січня 2018 року (файл - Пакет документів (частина 1).pdf, стор. 6-62).
Відповідно до пункту 1.1 статті 1 вищезазначеного договору орендодавець зобов’язується передати орендарю основні засоби в оперативну оренду, перелік яких буде визначений у специфікаціях до договору (Додаток №1), які є невід’ємною його частиною.
Згідно з пунктом 1 Додаткової угоди №10 від 11 вересня 2019 року до Договору №1/01-А оперативної оренди основних засобів від 02 січня 2018 року сторони виклали в новій редакції пункт 1.1 вищевказаного Договору: «Орендодавець зобов’язується передати Орендарю засоби в оперативну оренду, перелік яких визначений у Додаткових угодах та/або у Специфікаціях до Цього Договору, які є його невід’ємними частинами, Орендар зобов’язується прийняти основні засоби у користування та виконувати взяті на себе зобов’язання відповідно до положень цього Договору».
У пункті 6 Додаткової угоди №10 від 11 вересня 2019 року визначено новий перелік основних засобів, що передаються в оперативну оренду.
Згідно з пунктом 3.1 статті 3 Договору №1/01-А оперативної оренди основних засобів від 02 січня 2018 року строк оперативної оренди починає свій перебіг від дати підписання сторонами Акту приймання передачі основних засобів в оперативну оренду.
Відповідно до пункту 3.2 статті 3 вищезазначеного договору сторони визначили, що оперативна оренда основних засобів за цим Договором відбудеться на підставі Актів приймання-передачі основних засобів в оперативну оренду (Додаток№2), які є невід’ємною частиною цього Договору.
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не надало Акт приймання-передачі основних засобів вказаних в новому переліку Додаткової угоди №10 від 11 вересня 2019 року.
Тобто, документальне підтвердження учасником ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не надано в повному обсязі з усіма наявними додатками.
Таким чином, викладені вище факти свідчать про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
Відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Частиною 1 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Незаконні, на нашу думку, дії Замовника порушують право ТОВ «ДП «АЛЬКОР» брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів.
З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель під час проведення закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги «О0513 Волноваха - Кирилівка - Шевченко на ділянці км 0+000 – км 7+500», ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-16-002312-a.
3. Зобов’язати Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації скасувати рішення (Протокол прекваліфікації від 01.10.2019р.) в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР» та допущення ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ».
4. Зобов’язати Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації прийняти рішення, яким тендерну пропозицію ТОВ «ДП «АЛЬКОР» визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації, та допустити ТОВ «ДП «АЛЬКОР» до аукціону, та прийняти рішення, яким тендерні пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та ТВО «СЛАВДОРСТРОЙ» визнати такими, що не відповідають умовам тендерної документації та відхилити.
5. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі.
Додаток:
Платіжне доручення №388 від 04 жовтня 2019р. про сплату плати за подання скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 06.10.2019 10:43
- Платіжне доручення 06.10.2019 10:43
- Рішення від 09.10.2019 №14498.pdf 09.10.2019 18:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2019 10:44
Опис причини скасування:
Помилки при аналізі пропозицій.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.10.2019 11:02
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.10.2019 18:34
Вимога
Без відповіді
Вимога Замовнику
Номер:
55d9949c761043adab2a50d3ed9be3fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-002312-a.b3
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
16 серпня 2019 року Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднене оголошення «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги «00513 Волноваха – Кирилівка – Шевченко на ділянці км 0+000 – км 7+500» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-16-002312-a; ID у ЦБД af03cda16a0b4299832f8e7e41051fe5) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація).
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником вимогами та критеріями, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції наступних учасників:
• Приватне підприємство «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС» (надалі ПП «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬКОР» (надалі – ТОВ «ДП «АЛЬКОР»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (надалі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (надалі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»);
•
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» (надалі – ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»);
•
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАНКО» (надалі – ТОВ «ДАНКО»)
01 жовтня 2019 року Замовником було сформовано протокол перекваліфікації, за результатами якого було відхилено пропозицію ПП «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС».
Відповідно до протоколу перекваліфікації від 01 жовтня 2019 року тендерна пропозиція ПП «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС» не відповідала вимогам Тендерної документації, а саме не відповідала кваліфікаційним критеріям по ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі від 01 жовтня 2019 року та, керуючись пункту 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 03.10.2019 16:12
Дата подачі:
03.10.2019 16:12
Вимога
Без відповіді
Вимога Замовнику
Номер:
df8ecc004fad4b17bbdfc53017808c56
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-002312-a.c2
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
16 серпня 2019 року Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено оголошення «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги «О0513 Волноваха - Кирилівка - Шевченко на ділянці км 0+000 – км 7+500» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-16-002312-a; ID у ЦБД af03cda16a0b4299832f8e7e41051fe5) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація).
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником вимогами та критеріями, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції наступних учасників:
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬКОР» (надалі – ТОВ «ДП «АЛЬКОР»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (надалі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (надалі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» (надалі – ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАНКО» (надалі - ТОВ «ДАНКО»)
• Приватне підприємство «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС» (надалі – ТОВ «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС»).
01 жовтня 2019 року Замовником було сформовано протокол прекваліфікації, за результатами якого було відхилено пропозицію ТОВ «ДП «АЛЬКОР».
Відповідно до протоколу прекваліфікації від 01 жовтня 2019 року тендерна пропозиція ТОВ «ДП «АЛЬКОР» не відповідала вимогам Тендерної документації, а саме не відповідала кваліфікаційним критеріям по ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі від 01 жовтня 2019 року та, керуючись пункту 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:
1. Надати ТОВ «ДП «АЛЬКОР» додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам Тендерної документації та кваліфікаційним критеріям по ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника 03.10.2019 13:40
Дата подачі:
03.10.2019 13:40
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога Замовнику
Номер:
77c4a018dfbc4364b9de3a453e3180d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-002312-a.b1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
16 серпня 2019 року Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено оголошення «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги «О0513 Волноваха - Кирилівка - Шевченко на ділянці км 0+000 – км 7+500» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-16-002312-a; ID у ЦБД af03cda16a0b4299832f8e7e41051fe5) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація).
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником вимогами та критеріями, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції наступних учасників:
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬКОР» (надалі – ТОВ «ДП «АЛЬКОР»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (надалі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (надалі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» (надалі – ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАНКО» (надалі - ТОВ «ДАНКО»)
• Приватне підприємство «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС» (надалі – ТОВ «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС»).
01 жовтня 2019 року Замовником було сформовано протокол прекваліфікації, за результатами якого було відхилено пропозицію ТОВ «ДП «АЛЬКОР».
Відповідно до протоколу прекваліфікації від 01 жовтня 2019 року тендерна пропозиція ТОВ «ДП «АЛЬКОР» не відповідала вимогам Тендерної документації, а саме не відповідала кваліфікаційним критеріям по ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі від 01 жовтня 2019 року та, керуючись пункту 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:
1. Надати ТОВ «ДП «АЛЬКОР» додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам Тендерної документації та кваліфікаційним критеріям по ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2019 12:25
Опис причини скасування:
Внесення змін до вимоги.
Дата скасування:
03.10.2019 13:36