-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Принтери
Завершена
3 486 035.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 860.35 UAH
мін. крок: 1% або 34 860.35 UAH
Період оскарження:
16.08.2019 16:12 - 31.08.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
195fb8d58db446b4a086a562b44524a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-002047-a.b7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Альянс-Прінт_для подання в АМКУ.pdf 18.10.2019 16:19
- Платіжне доручення №168 від 18.10.19.pdf 18.10.2019 16:19
- рішення від 22.10.2019 № 15116 + лист Замовнику.pdf 23.10.2019 10:00
- рішення від 07.11.2019 № 16216.pdf 08.11.2019 21:33
- 3010 АМКУ.pdf 30.10.2019 12:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.10.2019 16:19
Опис причини скасування:
ТОВ «АЛЬЯНС-ПРІНТ» повідомляє про те, що в зв’язку з неможливістю здійснити постачання Товару в строки, які вказані Замовником в Додатку 2 «Прект Договору» до Тендерної документації, ТОВ «АЛЬЯНС-ПРІНТ» відкликає свою скаргу від 18.10.2019р., ідентифікатор: UA-2019-08-16-002047-a.b7, оскільки подальший її розгляд є недоцільним.
Виходячи з цього, просимо прийняти рішення про припинення розгляду скарги ТОВ «АЛЬЯНС-ПРІНТ» у зв’язку з її відкликанням.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.11.2019 17:27
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
08.11.2019 21:33
Вимога
Без відповіді
Скасувати рішення
Номер:
a0a0fb36ed484850905ab931107da3de
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-002047-a.a6
Назва:
Скасувати рішення
Вимога:
Тендерна пропозиція не відповідає технічним вимогам замовника на закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога. Голові тендерному комітету 11.10.2019 17:08
Дата подачі:
11.10.2019 17:09
Вимога
Без відповіді
не відповідність пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ" вимогам Додатку 3 Тендерної документації
Номер:
a8ab06b5f6ea46c68da98f60e69c0d10
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-002047-a.b5
Назва:
не відповідність пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ" вимогам Додатку 3 Тендерної документації
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ" повинні підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно наданих реєстраційних документів у пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ" , статут ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ" затверджено рішенням засновника від 11 грудня 2018 року, а директор Чуднов В.А. приступає до виконання обов'язків 17 грудня 2018 року.
В довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ" зазначає аналогічний договір від 20 Травня 2018 року № 2005 з ПП "Бест Прінт" , надає копію цього договору та копію Видаткової накладної №3766 від 04 Червня 2018року. ( Копію додаємо до вимоги)
Тобто ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ" підтвердив досвід виконання аналогічного договору за пів року до своєї офіційної реєстрації.
Вважаємо, що дана довідка , договір, видаткова до договору є фіктивними і не відповідають вимогам Додатку 3 Тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимагаємо від Замовника дискваліфікувати пропозицію ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідки Альянс-Прінт.pdf 01.10.2019 12:46
Дата подачі:
01.10.2019 12:46
Вимога
Без відповіді
не відповідність вимогам Додатку 6 Тендерної документації
Номер:
640c8d8e83d0464d90856b21294a3623
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-002047-a.b4
Назва:
не відповідність вимогам Додатку 6 Тендерної документації
Вимога:
ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ" у своїй тендерній пропозиції не зазначив технічні характеристики обладнання яке пропонує, що є порушенням технічних вимог тендерної документації.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2019 12:27
Вимога
Відхилено
Стосовно дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
b1008ea65e20436eb4b6bbaa40237be6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-002047-a.a3
Назва:
Стосовно дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Вельмишановні панове!
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета
закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі
показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та
термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються,
передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та
правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “;або еквівалент”.
Специфікація Замовника не містить конкретну торговельну марку чи фірму, проте технічні вимоги до предмету закупівлі, визначені таким чином, що загальній сукупності технічних вимог повністю відповідає лише обладнання виробництва компанії Brother. Жодна з моделей інших виробників за сукупністю всіх технічних параметрів не задовільняє технічних вимог Замовника. Оскільки обладнання, що є предметом закупівлі (друкуючи пристрої) має в Україні сталий та достатній ринок пропозицій, таким чином сформульовані технічні вимоги до предмету закупівлі тендерної документації, є необґрунтованими та такими, що штучно обмежують конкуренцію.
Відповідно до ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі основними принципами
здійснення закупівель є, зокрема, максимальна економія та ефективність та недискримі-нація учасників.
Натомість надмірна необґрунтована деталізація вимог до предмету закупівлі
призводить до обмеження конкуренції та надмірному використанню бюджетних коштів.
Технічними вимогами тендерної документації встановлені наступні вимоги до
витратних матеріалів:
“ресурс картриджа – не менше 1000 стор.; …. наповнення картриджу – 100%.”.
Між тим, всі інші світові виробники в комплекті з новим друкуючим пристроєм постачають ЧАСТКОВО заповнений картридж із початковим ресурсом 500-700 копій.
Виходячи з вищевказаного, вимагаємо сформулювати вимоги тендерної документації наступним чином: “ресурс картриджа – не менше 700 стор”, та прибрати вимогу про 100% заповненість початкового картриджу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2019 17:13
Вирішення:
"Інформуємо про наступне.
Зменшення ресурсу картриджа з «не менше 1000 стор.» до «не менше 700 стор.» та його наповнення суттєво погіршує параметри пристроїв та збільшує експлуатаційні затрати за рахунок закупівлі більшої кількості картриджів, а також збільшує часту їх заміни, відновлення та заправки (значне зростання витрат з державного бюджету).
Крім того, принтери з ресурсом картриджів 500-700 стор., як правило, більше відносяться до категорії «для домашнього користування», а не офісних.
Також інформуємо, що технічні вимоги до принтерів та БФП в повній мірі відповідають потребам структурних підрозділів Апарату Верховної України, народних депутатів України та жодним чином не обмежують конкуренцію і відповідають принципам здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про здійснення публічних закупівель». "
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога видалити характеристику "Вага - не більше..."
Номер:
603ceb36e90848fb989e86ec986560d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-002047-a.c2
Назва:
Вимога видалити характеристику "Вага - не більше..."
Вимога:
Шановний Замовнику. Просимо Вас видалити в технічних характеристиках до пристроїв обмеження по вазі, так як вага не є технічною характеристикою багатофункціональних пристроїв та принтерів, вага не впливає на їх функціональність. В той же час обмеження по вазі призводить до обмеження конкуренції, не дає можливості пропонувати техніку з більш довговічними компонентами (які мають більшу вагу) та кращими показниками продуктивності. Дана вимога є дискримінаційною умовою, що обмежує конкуренцію та виписана виключно під одного виробника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2019 16:14
Вирішення:
"Інформуємо про наступне.
Згідно з оновленими технічними вимогами до предмету закупівлі запропонованими ініціатором закупівлі – Управлінням комп’ютеризованих систем Апарату Верховної Ради України, тендерним комітетом буде розглянуто питання внесення відповідних змін до тендерної документації. "
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога видалити посилання на драм-картридж
Номер:
fe4461bda11b46b9af4da8924aaae230
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-002047-a.c1
Назва:
Вимога видалити посилання на драм-картридж
Вимога:
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягає в обмеженні кола виробників техніки з витратними матеріалами, серед яких немає окремого драм-картриджу. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклавши вказані дискримінаційні умови, можливо за попередньою домовленістю з конкретним виробником, а це містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строки - "наявність драм-картриджу" - з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2019 17:58
Вирішення:
"Інформуємо про наступне.
Згідно з оновленими технічними вимогами до предмету закупівлі запропонованими ініціатором закупівлі – Управлінням комп’ютеризованих систем Апарату Верховної Ради України, тендерним комітетом буде розглянуто питання внесення відповідних змін до тендерної документації. "
Статус вимоги:
Задоволено