• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (підноси)

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (підноси)

Завершена

18 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 180.00 UAH
Період оскарження: 16.08.2019 15:41 - 19.08.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення Тендерна пропозиція відповідає технічними вимогам. Відповідно 7. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Для юридичних осіб: · Лист відгук про співпрацю або підтвердження виконання аналогічного договору разом із видатковою накладною. ананалогічний договір на поставку товару. Тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.

Номер: 0b34eeb567154b87aa9ad23c1c6a7fb5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-16-001277-b.c1
Назва: Оскарження рішення Тендерна пропозиція відповідає технічними вимогам. Відповідно 7. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Для юридичних осіб: · Лист відгук про співпрацю або підтвердження виконання аналогічного договору разом із видатковою накладною. ананалогічний договір на поставку товару. Тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
Вимога:
Шановний тендерний комітет! Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. 3. Також відповідні листи будуть відправлені до наступних контролюючих та правоохоронних органів: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Повідомляємо, що Замовником було уважно розглянуто вимогу учасника ФОП Богдан Роман Юрійович ідентифікатор вимоги UA-2019-08-16-001277-b.c1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-16-001277-b «39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (підноси)». Повідомляємо, що Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 втратив чинність. Наразі діє Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, затверджена Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року. Здійснюючи допорогові закупівлі Замовник ДНЗ КПК «ПВФП» чітко дотримується ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, а саме п.2. розділу 2 під час оголошення закупівлі розміщуються вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії ВИЗНАЧЕНІ ЗАМОВНИКОМ. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Замовнику необхідно придбати підноси згідно наступних характеристик. № з/п Назва Технічні характеристики Фото Кіль кість 1. Піднос Матеріал- поліпропелен з антиковзаючим покриттям «Антисліп» Форма – прямокутна Довжина – 450/400 мм Ширина -350/300 мм Колір: коричневий /чорний 120 шт Оскільки в пропозиції Учасника в таблиці порівняльних характеристик товару було відсутнє фотозображення, Замовник звернувся до учасника з проханням надати фотозображення запропоновано товару. Після надісланого фото, (від ФОП Богдан Р.Ю.), яке має посилання на інтернет магазин, за https://vilkaopt.com.ua/p438597799-podnos-plastmassovyj-18103.html, ми мали можливість, проаналізувати товар та зробити висновок, що даний товар не відповідає вимозі Замовника. Згідно характеристик, піднос пластмасовий і немає антиковзаючого покриття «Антисліп» та має рифлену поверхню , що не підповідає замовленому товару., Таким чином зазначаємо, що пропозиція учасника ФОП «Богдан Роман Юрійович», який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі, а саме запропонований товар не відповідає технічним характеристикам зазначених в оголошенні. Окрім того, лист відгук про співпрацю та підтвердження виконання аналогічних договорів не відповідає даному предмету закупівлі Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються правопорушення чи інші правомірні дії. Дякуємо за взаєморозуміння. З повагою ДНЗ «КПК ПВФП».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Оксарження рішення про визначення переможця закупівлі

Номер: f618af4f0d0b41398c6d53bbb9fd030d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-16-001277-b.a2
Назва: Оксарження рішення про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Згідно пункту 7 тендерної документації: "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" Учасник закупівлі повинен надати: Лист відгук про співпрацю або підтвердження виконання аналогічного договору разом із видатковою накладною. Учасником ФОП Яммін Світлана Олександрівна було надано лише лист-відгук про співпрацю і не було надано видаткову накладну. Враховуючи вищенаведене вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка в оформленні
Дата скасування: 29.08.2019 11:59