-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Консультаційні послуги з питань підготовки зведеної фінансової звітності у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Консультаційні послуги з питань підготовки зведеної фінансової звітності у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 42 000.00 UAH
Період оскарження:
16.08.2019 12:40 - 10.10.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
d582c0612085419ab1d1585dfffed477
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000327-c.b5
Назва:
Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Суть скарги у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга имона 28 окт.pdf 28.10.2019 15:33
- скарга имона платежка 20 окт.pdf 28.10.2019 15:33
- рішення від 31.10.2019 № 15738 + лист Замовнику .pdf 31.10.2019 20:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2019 № 16776.pdf 18.11.2019 17:18
- рішення від 15.11.2019 № 16776 .pdf 20.11.2019 23:55
- Антимонопольний комітет (аудит. послуги).pdf 08.11.2019 15:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2019 15:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.11.2019 23:56
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
5660e51cfe5d43459a5dc346659cebf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000327-c.c4
Назва:
Скарга
Вимога:
Суть скарги у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- 2131_191025134816_001.pdf 25.10.2019 15:23
- Відповідь на вимогу ТОВ Імона-Аудит.pdf 28.10.2019 16:54
Дата подачі:
25.10.2019 15:24
Вирішення:
відповідь у вкладенні
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неузгодженість строків строків виконання етапів та дат
Номер:
83f3059d21054f05b8d860bbae39e4e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000327-c.a3
Назва:
Неузгодженість строків строків виконання етапів та дат
Вимога:
Комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація» проводить процедуру закупівлі – відкриті торги з предмету закупівлі: аудиторські послуги (консультаційні послуги з питань підготовки зведеної фінансової звітності у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності).
У Технічному завданні в інформації про етапи надання послуг Замовником встановлені строки та дати виконання етапів послуг, які не узгоджені між собою.
Строк укладання договору викладено у п. 15 частини ІІ «Інструкція учасникам тендерних процедур», а саме не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до тендерної документації.
Враховуючи встановлені строки укладення договору дати виконання етапів будуть наступними:
Етап 2 Технічним завданням встановлено строк 30 календарних днів з дати надання Акту оцінки ОЗ. Враховуючи найближчу дату укладення договору 20.10.2019, строк виконання етапу 2 припадає на 20.11.2019.
Етап 3 Технічним завданням встановлено строк 45 календарних днів з дати надання Акту оцінки ОЗ. Враховуючи найближчу дату укладення договору 20.10.2019, строк виконання етапу 3 припадає на 05.12.2019.
Етап 4 Технічним завданням встановлено строк 20 календарних днів з дати закінчення робіт по 2-3 етапах. Враховуючи строк виконання етапів 2-3 строк виконання етапу 4 припадає на 25.12.2019.
Етап 5 Технічним завданням встановлено строк 20 календарних днів з дати закінчення робіт по етапу 4. Враховуючи строк виконання етапу 4 строк виконання етапу 5 припадає на 05.01.2020.
Етап 6 Технічним завданням встановлено строк 15.12.2019. Цей строк не може бути виконаний у встановлені терміни, оскільки до вказаної дати не буде виконано 5 етап.
У зв’язку з викладеним, відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до Технічного завдання в інформації про етапи надання послуг стосовно узгодженості строків виконання Етапів та дат з урахуванням можливої дати укладення договору
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 16.09.2019 11:36
Дата подачі:
16.09.2019 13:36
Вирішення:
Відповідно до п. 15 частини ІІ «Інструкція учасникам тендерних процедур», Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Беручи до уваги, що електронною системою закупівель PROZORRO автоматично визначено дата і час проведення електронного аукціону, а саме 30.09.2019 та керуючись абзацом 2. п. 15 частини ІІ «Інструкція учасникам тендерних процедур», та зважаючи на стислі терміни надання послуг, договір на надання консультаційних послуг з питань підготовки зведеної фінансової звітності у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності може бути укладено 10.10.2019.
Зважаючи на даний факт, виконати всі етапи в терміни згідно технічного завдання є можливим.
Строк виконання етапу 2-3 припадає на 15.11.2019
Відповідно термін виконання етапу 5 - 05.12.2019
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Виключення з обов’язкових кваліфікаційних вимог
Номер:
ac2e2955f7074d75a944744f0bb140d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000327-c.a2
Назва:
Виключення з обов’язкових кваліфікаційних вимог
Скарга:
Комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація» проводить процедуру закупівлі – відкриті торги з предмету закупівлі: аудиторські послуги (консультаційні послуги з питань підготовки зведеної фінансової звітності у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності). У Технічному завданні серед обов’язкових кваліфікаційних вимог Замовником встановлено вимогу стосовно наявності досвіду роботи в галузі не менше п’ятнадцяти років.
Дії Замовника в частині встановлення наведеної обов’язкової кваліфікаційної вимоги порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Надання зазначених в тендерній документації послуг необхідно проводити відповідно до вимог Міжнародного стандарту контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг 4410 (переглянутий) «Завдання з компіляції інформації». Цей стандарт супутніх послуг (МССП) розглядає відповідальність практикуючого бухгалтера (для цього завдання аудиторської або консалтингової компанії), якого залучають, щоб допомогти Замовнику в складанні й поданні історичної фінансової інформації без отримання будь-якої впевненості стосовно цієї інформації та надання звіту про виконання завдання у відповідності до вказаного МСПП.
Відповідно до п. 1 ст. 20 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон про аудиторську діяльність) суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати аудиторські послуги лише після включення до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. Ніяких обмежень стосовно досвіду роботи суб’єкта аудиторської діяльності в галузі Законом про аудиторську діяльність не передбачено. Закон України «Про публічні закупівлі» у п. 2 ст. 16 надає право Замовнику встановлювати одним із критеріїв вимоги до наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а не до досвіду суб’єкта аудиторської діяльності. .
У зв’язку з викладеним, задля недопущення порушень під час проведення процедури закупівлі та відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо виключити з обов’язкових кваліфікаційних вимог до виконавця у Технічному завданні умову стосовно наявності досвіду роботи в галузі не менше п’ятнадцяти років як таку, що є дискримінаційною та створює передумови для неправомірного обмеження кола потенційних учасників, необ’єктивної та упередженої оцінки пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга1.pdf 16.09.2019 10:42
- рішення від 19.09.2019 № 13255.pdf 19.09.2019 20:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.09.2019 11:13
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.09.2019 20:30
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
5db639820c114e1bb2e4ac38aa67c45d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000327-c.b1
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація» проводить процедуру закупівлі – відкриті торги з предмету закупівлі: аудиторські послуги (консультаційні послуги з питань підготовки зведеної фінансової звітності у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності).
Серед кваліфікаційних вимог Замовником встановлено вимогу стосовно наявності в штаті не менше одного спеціаліста, що має Свідоцтво судового експерта з правом проведення економічних експертиз, що видається Міністерством юстиції України. Дії Замовника в частині встановлення наведеної кваліфікаційної вимоги порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про судову експертизу» судова експертиза - це дослідження на основі спеціальних знань у галузі науки, техніки, мистецтва, ремесла тощо об’єктів, явищ і процесів з метою надання висновку з питань, що є або будуть предметом судового розгляду.
Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» передбачено вимоги, яким повинна відповідати аудиторська фірма, відповідні вимоги до аудиторів та умов надання останніми професійних послуг. Серед цих вимог відсутні умови стосовно наявності в штаті аудиторських фірми судового експерта. Міжнародними стандартами аудиту (МСА 620) передбачено використання роботи експерта аудитора у разі, якщо необхідні спеціальні знання в іншій галузі, ніж бухгалтерський облік або аудит.
На нашу думку, при наданні зазначених в тендерній документації послуг необхідно керуватись вимогами Міжнародного стандарту контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг (Міжнародний стандарт супутніх послуг 4410 (переглянутий) «Завдання з компіляції інформації»). Цей стандарт розглядає відповідальність практикуючого бухгалтера, в нашому випадку аудиторських або консалтингових компаній, якого залучають, щоб допомогти Замовнику в складанні й подачі історичної фінансової інформації у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності без отримання будь-якої впевненості стосовно цієї інформації та надати звіт про виконання завдання у відповідності до вказаного стандарту.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Професійні норми і стандарти щодо вимог до освіти і компетентності (знання та досвід) аудиторів, що підтверджуються міжнародними сертифікатами ACCA DipFR/CAP/IFRS (ICFM)/Dip FM UK, дозволяють аудиторами надавати якісні послуги з питань, зазначених в тендерній документації. Окрім цього, надання послуг, передбачених тендерною документацією, зокрема, з питань підготовки фінансової звітності Замовника відповідно до вимог МСФЗ, викладення трансформації статей фінансової звітності Замовника у відповідності до МСФЗ не може бути предметом економічної експертизи чи дослідження судового експерта.
У зв’язку з викладеним, задля недопущення порушень під час проведення процедури закупівлі та відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі просимо виключити з кваліфікаційних вимог тендерної документації умову стосовно наявності в штаті не менше одного спеціаліста, що має Свідоцтво судового експерта з правом проведення економічних експертиз як таку, що є дискримінаційною та створює передумови для неправомірного обмеження кола потенційних учасників, необ’єктивної та упередженої оцінки пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2019 17:59
Вирішення:
Вимогу задоволено. Відповідні зміни внесено до тендерної документації від 23.08.19
Статус вимоги:
Задоволено