• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт за будівельними роботами по об’єкту: «Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва».

Завершена

2 123 644.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 618.22 UAH
Період оскарження: 16.08.2019 12:04 - 27.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги

Номер: ee1e80f95f3c498198edd3eba3484568
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-16-000874-a.b3
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до п.1.2. Додатку 1 Тендерної документації Замовник зобов’язує Учасників надати Копії кваліфікаційних сертифікатів провідного інженера з технічного нагляду, інженера кошторисника та національного інженера консультанта (сертифікат, що виданий на підставі рішення комісії з сертифікації експертів в системі сертифікації «ІНЖЕНЕР-КОНСУЛЬТАНТ) (печатка за наявністю). Враховуючи вимогу UA-2019-08-16-000874-a.b2 Замовник прийняв рішення внести зміни до тендерної документації, зокрема замінити «національний інженер консультант» на «інженер консультант», але до цього часу ці зміни не внесені, що є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім цього, Замовник зобов’язує Учасника надати завірений належним чином сертифікат національного інженера консультанта, що виданий на підставі рішення комісії з сертифікації експертів в системі сертифікації «ІНЖЕНЕР-КОНСУЛЬТАНТ». Зміни № 11 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», які затверджені наказом Мінрегіону від 08.08.2017 № 192 передбачають кваліфікаційні вимоги до інженера консультанта, зокрема інженер-консультант повинен мати сертифікат інженера – консультанта, виданого органом акредитованим у встановленому законодавством порядку. А тому, враховуючи вищевикладене, вважаємо, що зазначена вимога має дискримінаційний характер, прописана під конкретних осіб та вимагаємо від Замовника прибрати вимогу в тендерній документації щодо наявності сертифіката, що виданий на підставі рішення комісії з сертифікації експертів в системі сертифікації «ІНЖЕНЕР-КОНСУЛЬТАНТ» та визначити вимогу, щодо видачі сертифіката органом згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні правки внесені в Тендерну Документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо наявності інженера консультанта

Номер: 76c7f51db98c48d1a46f443e1c2c9da4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-16-000874-a.b2
Назва: щодо наявності інженера консультанта
Вимога:
1) Затвердження наказом Мінрегіону від 08.08.2017 № 192 розробленої Міждержавною гільдією інженерів консультантів Зміни № 11 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», якою введено кваліфікаційні вимоги та обов’язки до спеціальності «інженер-консультант (будівництво), що дублюють функції та обов’язки інженера технічного нагляду відповідно до Постанови КМУ №903; 2) Відповідно до постанови КМУ №1065 від 28 грудня 2016 року Інженер консультант є обов’язковим виключно при проведенні контролю якості робіт з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування; 3) Відповідно до назви Тендерної документації, закупівля об’явлена Замовником відповідно до ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами, що повністю відповідає профілю інженера технічного нагляду і не відповідає інженера консультанта, що відповідає класифікації технічного консультування; 4) На даний момент в будь-яких нормативно-правових актах України відсутнє таке поняття, що зазначене в Тендерній документації Замовника, як «національний інженер консультатнт». У зв’язку з вищевикладеним дана вимога Замовника є дискримінаційною і ми наполягаємо на усунені даної вимоги з Тендерної документації або скасування даного тендеру і оголошення нового за ДК 021:2015, що відповідає діяльності інженера консультанта.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи дані зауваження, прийнято рішення по внесенню змін до тендерної документації, шляхом заміни "національний інженер консультатнт" на "інженер консультатнт"
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо наявності провідного інженера технічного нагляду

Номер: e48052e78d244c4a8b529fa087c81204
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-16-000874-a.b1
Назва: щодо наявності провідного інженера технічного нагляду
Вимога:
Вимогу Тендерної документації щодо наявності «кваліфікаційного сертифікату провідного інженера технічного нагляду» вважаємо, вимогу щодо здійснення технічного нагляду провідним інженером технічного нагляду дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV» (надалі – «Закон»), технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи вимоги Закону та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Зміною № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.01.2014 № 26) установлено нові кваліфікаційні вимоги до професій «інженер-проектувальник», «інженер з технічного нагляду» та «експерт» та запроваджено нову чотирирівневу систему кваліфікації фахівців в залежності від складності об’єктів, щодо яких виконуються роботи. Зміна № 8 в частині кваліфікаційних вимог до професій працівників введена в дію з 01.01.2016 р. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Тому з набранням чинності Зміни № 8 до Довідника кваліфікаційних характеристик працівників професійна атестація інженерів технічного нагляду має здійснюватися відповідно до цього Довідника з урахуванням зазначених змін. Водночас принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акта поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Вищевказане підтверджується Листом Управління ціноутворення, економіки та договірних відносин у будівництві Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 17.12.2015 року №8/15-648-15 (далі – «Лист»). Відповідно до Листа, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінрегіону від 27.01.2014 №26, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії замовника (у частині встановлення вимоги щодо здійснення технічного нагляду провідним інженером технічного нагляду) порушують основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до Документації. Частина 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, передбачає, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, та виключити з Документації вимогу щодо здійснення технічного нагляду провідним інженером технічного нагляду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вирішено задовільнити вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом зміни "провідний інженер технічного нагляду" на "інженер технічного нагляду" для об’єкта будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2.
Статус вимоги: Задоволено